Scroll Top
۷ ایردراپ تلگرامی جدید برای کسب درآمد + لینک ورود به بازی‌ها

۷ ایردراپ تلگرامی جدید برای کسب درآمد + لینک ورود به بازی‌ها

صنعت ارزهای دیجیتال در ماه‌های اخیر با ظهور بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌های پروژه‌های عظیم آنها شاهد ظهور ترندی جدید است. ترندی که با نات کوین (Notcoin) آغاز شد و با همستر کامبت (Hamster Kombat) به اوج خود رسیده و توجه ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. پس از راه‌اندازی ایردراپ موفقیت آمیز نات کوین و ادامه این راه توسط پروژه‌های دیگری مانند پیکسل ورس (Pixelverse)، داگز (Dogs) و همچنین نزدیک شدن به زمان ایردراپ پروژه‌های بزرگی همچون همستر کامبت، راکی ربیت و … حالا کاربران به دنبال پروژه‌های جدید و جذاب این حوزه هستند.

بیشتر بخوانید: تاریخ رسمی ایردراپ توکن همستر کامبت (HMSTR) اعلام شد

در این مطلب ۷ ایردراپ تلگرامی جدید و محبوب را به شما معرفی می‌کنیم که با وجود جدید بودن، توانسته‌اند توجهات میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کنند. هنوز فرصت برای مشارکت در این بازی‌های تلگرامی که در اکثرا در ابتدای مسیر خود هستند، وجود دارد و کاربران شانس برنده شدن توکن‌های بیشتری در ایردراپ‌های آنها خواهند داشت.

توجه: محتوای این مطلب صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به هیچ نباید به‌عنوان توصیه‌ای برای مشارکت یا سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها تلقی شود. براساس اصول سرمایه‌گذاری، شما موظف هستید قبل از به خطر انداختن سرمایه یا به اشتراک‌ گذاشتن اطلاعات، خودتان بررسی‌های کامل را داشته باشید و آگاهانه تصمیم بگیرید. اطلاعات ارائه شده در این مطلب صرفاً با هدف آگاهی‌بخشی به مخاطبان منتشر شده است؛ بنابراین، نویسنده و وب‌سایت انتخاب هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال زیان‌های احتمالی شما یا هرگونه کلاهبرداری از سوی این پروژه‌ها ندارد و مسئولیت مشارکت یا عدم مشارکت شما در این بازی‌های تلگرامی فقط بر عهده خود شما است.

ایکس امپایر (X Empire)؛ امپراطوری تلگرامی ایلان ماسک

معرفی ۷ ایردراپ تلگرامی جدید برای کسب درآمد

ایکس امپایر که پیش‌تر با نام ماسک امپایر (Musk Empire) شناخته می‌شد، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تپ تو ارن (tap-to-earn) در تلگرام است. در این بازی، کاربران با ضربه زدن بر روی تصویر کارتونی ایلان ماسک (Elon Musk)، ارز درون بازی کسب می‌کنند. بازیکنان می‌توانند با ارتقاء ویژگی‌های مختلف درآمد غیرفعال خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: ماسک امپایر چیست؟

یکی از جذابیت‌های اصلی ایکس امپایر، وعده ایردراپ توکن ارز دیجیتال آن در آینده است. این توکن قرار است در بستر شبکه تون (TON) راه‌اندازی شود. بازیکنان می‌توانند بر اساس معیارهایی مانند سود ساعتی کسب شده از طریق ارتقاءها، مجموع پول جمع‌آوری شده در حین بازی و تعداد دوستان دعوت شده از طریق لینک‌های ریفرال، توکن کسب کنند. با بیش از ۱۷ میلیون کاربر در مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی، ایکس امپایر به یکی از پدیده‌های جدید دنیای بازی‌های ارز دیجیتال تبدیل شده است.

وان وین توکن (1win Token)؛ فراتر از یک بازی کلیکی ساده

بازی تلگرامی وان وین توکن

وان‌وین توکن (1win Token) بخشی از اکوسیستم بزرگ‌تر وان وین (1win) است که از سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون بیش از ۴،۰۰۰ کارمند دارد. این بازی فرصتی برای کاربران فراهم می‌کند تا در این اکوسیستم مشارکت کنند. می‌تواند گفت که این بازی تقریباً در همه زمینه‌ها مشابه بازی همستر کامبت است و نحوه بازی کردن با این گربه و کسب درآمد، ارتقا کارت‌ها و پلتفرم بازی‌های آن، بیشتر از همه مشابه بازی محبوب همستر کامبت است.

یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی تلگرامی، بخش دعوت از دوستان است. کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان خود، ۲۰ درصد از درآمد آن‌ها را نیز برای خود کسب کنند. همچنین، برای هر دعوت موفق، ۲۵,۰۰۰ توکن برای حساب‌های عادی و ۵۰,۰۰۰ توکن برای کاربران پریمیوم تلگرام در نظر گرفته شده است. توسعه‌دهندگان وعده داده‌اند که در آینده بسیار نزدیک، این توکن با پلتفرم 1win یکپارچه شده و در صرافی‌های بزرگ و معتبر ارزهای دیجیتال لیست شود. گفتنی است که کانال تلگرامی 1win Token در حال حاضر بیش از۴.۷ میلیون کاربر دارد.

بنانا (Banana)؛ موزهای دیجیتال ارزشمند

بازی تلگرامی بنانا (موز)

بنانا، یک بازی کلیکی مبتنی بر توکن‌های غیرمثلی (NFT) در تلگرام است که بر پایه پروتکل کارو (CARV) توسعه یافته است. این بازی به کاربران امکان می‌دهد تا موزهای دیجیتال با ارزش‌های متفاوت را جمع‌آوری کنند. در بنانا، بازیکنان باید موزهای دیجیتال جدیدی که هر چند ساعت یک بار در بازی آزاد می‌شوند را به طرق مختلف جمع‌آوری کنند و هر چه موز کمیاب‌تر باشد، ارزش آن بیشتر خواهد بود. همچنین این بازی به صورت غافلگیرکننده هر چند روز یک بار به تعدادی از کاربران مقداری تون کوین جایزه می‌دهد.

یکی از جذابیت‌های اصلی بنانا، امکان تبدیل موزهای دیجیتال به تتر (USDT) است. بازیکنان می‌توانند موزهای خود را در بازار داخلی بازی یا به صورت معامله بازیکن با بازیکن به فروش برسانند. این بازی با رشدی چشمگیر، در ۷۲ ساعت اول پس از راه‌اندازی توانست بیش از ۱ میلیون کاربر را جذب کند. سیستم پاداش‌دهی پیل (PEEL) در بنانا، به کاربران امکان می‌دهد تا برای فعالیت‌های مختلف مانند انجام تسک‌های روزانه و مربوط به جامعه کاربری و همچنین دعوت از دوستان، پاداش دریافت کنند. این بازی از زمان راه‌اندازی خود توانسته بیش از ۵ میلیون کاربر به دست آورد و کانال تلگرامی آن نیز بیش از ۱.۹ میلیون عضو دارد.

 تون کامبت (TON Kombat): بازی استراتژیک توکن‌های تلگرامی

معرفی ۷ ایردراپ تلگرامی جدید برای کسب درآمد

تون کامبت یک بازی استراتژیک در تلگرام است که ۸ خاندان مختلف، به نمایندگی از پروژه‌های برتر شبکه تون (TON) در آن به رقابت می‌پردازند. این بازی با ارائه گیم‌پلی عمیق‌تر، سیستم رتبه‌بندی و مهارت‌ها، تجربه‌ای متفاوت از بازی‌های ساده کلیکی ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند با انتخاب یکی از چهار اتحاد موجود در نبردها شرکت کنند: اتحاد مهاجمین (شامل همستر کامبت و تپ سواپ)، مدافعین (شامل نات کوین و یس کوین)، میانه‌روها (شامل بلوم و کتیزن) و خوش شانس‌ها (شامل داگز و سید). هر اتحاد نماینده پروژه‌های برتر شبکه تون است و قدرت‌های منحصر به فردی دارد.

تون کامبت با کیف پول تون یکپارچه شده و کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان، تون کوین (TON) دریافت کنند. توسعه‌دهندگان این بازی نقشه راه قوی برای آینده ترسیم کرده‌اند که شامل اضافه کردن ویژگی‌های جدید مانند جنگ‌های شدیدتر و نبردهای گروهی است. با توجه به یکپارچگی اولیه با کیف پول تون، احتمال ایردراپ جذابی برای این بازی جدید در آینده وجود دارد.

وال فیوچر (WALL Future)؛ معماری آجری در شبکه تون

معرفی ۷ ایردراپ تلگرامی جدید برای کسب درآمد

وال فیوچر یک بازی شبیه سازی شغلی در تلگرام است که در آن بازیکنان با ساخت کارخانه مجازی و تولید آجر، توکن کسب می‌کنند. این بازی با ارائه داستانی جذاب و گیم پلی غوطه‌ور، تجربه‌ای متفاوتی برای کاربران فراهم می‌کند. بازیکنان می‌توانند با ارتقاء کارخانه خود، استخدام کارگران و مدیریت تولید، حتی در زمانی که آفلاین هستند، درآمد کسب کنند.

وال فیوچر دارای سیستم ریفرال قدرتمندی است که به کاربران امکان می‌دهد تا با دعوت از دوستان، درآمد خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. توسعه‌دهندگان این بازی وعده داده‌اند که در آینده، توکن‌های وال فیوچر ارزش واقعی پیدا خواهند کرد و کاربران می‌توانند از آن‌ها در اکوسیستم بازی بزرگ‌تر استفاده کنند. گفتنی است که کانال تلگرامی این پروژه در حال حاضر بیش از ۱.۵ میلیون عضو دارد.

 دراگونز لند (Dragonz Land)؛ نبرد کارت‌های اژدهایان

بازی تلگرام دراگونز لند

دراگونز لند یک بازی مبتنی بر تریدینگ کارت است که در بلاک چین ونوم (Venom) توسعه یافته است. در این بازی، کاربران می‌توانند کارت‌های توکن غیر مثلی را خریداری، جمع آوری، ادغام و ارتقا دهند تا قدرت، نادر بودن و ارزش آن‌ها افزایش پیدا کند. این بازی با ارائه ۱۶ دسته مختلف و بیش از ۱,۰۰۰ کارت متنوع، تنوع بالایی را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

در دراگونز لند، بازیکنان می‌توانند در دوئل‌های نفر به نفر (PvP) شرکت کنند یا در حملات گروهی با یکدیگر همکاری کنند. این بازی دارای سیستم پاداش‌دهی برای فعالیت‌های مختلف است و بازیکنان می‌توانند با تسک‌های روزانه و فعال بودن در بازی، طلای درون بازی، یعنی دراگونز گولد (Dragonz Gold) بیشتری کسب کنند. توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که ایردراپ توکن این بازی در ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ انجام خواهد شد.

نات پیکسل (NOT Pixel)؛ پروژه جدید اکوسیستم نات کوین

معرفی ۷ ایردراپ تلگرامی جدید برای کسب درآمد

طی چند روز اخیر بازی جدید نات پیکسل که هنوز در مراحل آزمایشی خود قرار دارد، توجه همگان را در میان بازی‌های تلگرامی به خود جلب کرده است. این پروژه که به نظر می‌رسد جایگزین احتمالی لاست داگز (Lost Dogs) در اکوسیستم نات کوین باشد، در حال حاضر تنها برای کاربران از طریق لینک‌های ریفرال در دسترس است و لینک‌های ریفرال آن نیز محدودیت‌های شدیدی دارند و تنها ۱۰ کاربر در حال حاضر از طریق هر ریفرال می‌تواند به بازی بپیوندند و همین امر عضویت در آن را دشوار کرده است.

بازیکنان در این بازی از طریق استفاده از پیکسل‌های محدودی که دراختیار دارند باید به صورت جمعی یا انفرادی در یک صفحه محدود نقاشی بکشند و با هر استفاده از یک پیکسل، امتیاز و توکن به دست آورند و همچنین به انجام تسک‌های بازی توکن‌های نات پیکسل بیشتری کسب کنند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

برای فروش توکن‌ داگز (DOGS) روش‌های مختلفی وجود دارد، اما کاربران ایرانی به دلیل محدودیت‌ها و خطرات مرتبط با تحریم‌ها،…

دنیای ارزهای دیجیتال شاهد ظهور پدیده‌ای جدید است: تپ سواپ (TapSwap). این پروژه نوآورانه با بیش از ۵۸ میلیون کاربر،…

توکن داگز (DOGS) با ایردراپ هیجان‌انگیز خود، دنیای ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده است. در تاریخ ۳۰ مرداد،…

مارا دنبال کنید
پست های منتخب