Scroll Top
آمریکا ۴,۰۰۰ واحد بیت کوین را حراج می‌کند!

آمریکا ۴,۰۰۰ واحد بیت کوین را حراج می‌کند!

سرویس مارشال‌های آمریکا (USMS)، اعلام کرده است که چیزی در حدود ۴۰ میلیون دلار بیت کوین را به مزایده خواهد گذاشت. آخرین مزایده این چنینی، پایان سال ۲۰۱۸ میلادی برگزار شد.

به گزارش کوین دسک، USMS مقدارِ تقریبی ۴,۰۴۰ بیت کوین را طی یک مزایده به فروش خواهد گذاشت. در حال حاضر با احتساب قیمت ۹,۲۷۰ دلاری برای هر واحد بیت کوین، ارزش بیت کوین‌های حراجی در حدود ۳۷.۵ میلیون دلار است. این بیت کوین‌ها تنها به افرادی تعلق خواهد گرفت که تا ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن) برای شرکت در این مزایده ثبت نام نمایند. مزایده نیز ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برگزار می‌شود.

در بیانیه سرویس مارشال‌های آمریکا در ارتباط با مزایده آمده است:

مزایده طی یک بازه شش ساعته، ۱۸ فوریه برگزار می‌شود. قیمت‌های پیشنهادی تنها برای افرادی که از پیش ثبت نام کرده باشند قابل ارائه است و به شکل ایمیل از آنها دریافت خواهد شد.

بیت کوین‌ها در دسته‌بندی‌های ۲,۵۰۰، ۱,۰۰۰، ۵۰۰ و ۴۰.۵۴۰۶۹۸۲۰ واحدی به فروش خواهند رسید. سه دسته‌بندی اول نیز به چندین بلاک تقسیم می‌شوند که هر کدام تعداد مشخصی از بیت کوین را در خود جای داده‌اند. برای شرکت در این مزایده، شرکت‌کنندگان ملزم به سپرده ۲۰۰,۰۰۰ دلار خواهند بود.

این بیت کوین‌ها از بیش از ۵۰ مورد پرونده حقوقی و ضبط دارایی‌ها بدست آمده‌اند و حالا به مزایده گذاشته می‌شوند.

سرویس ماشال‌های آمریکا اولین سرویس انتظامی ایالات‌متحده بود که در حال حاضر وظایف فدرالی مختلفی را بر عهده دارد. این نهاد از سال ۲۰۱۴ بیت کوین‌های ضبط‌شده را به حراج می‌گذارد؛ آخرین حراج این چنینی ماه نوامبر (آبان) سال ۲۰۱۸ میلادی صورت گرفت و مبلغ بدست آمده چیزی در حدود ۵۰ میلیون دلار عنوان شده بود.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

در جدیدترین نظرسنجی انجام گرفته در آمریکا، سرمایه گذاران انتظار سود و برگشت پول بیشتری را در سال آینده میلادی…

دولت کره جنوبی برای ارزیابی وضعیت محلی بازار و تجارت ارزهای دیجیتال یک جلسه اضطراری برگزار کرد. روز جمعه یک…

امروز، شاهد تغییر مسیر در بازار قیمتی بیت کوین هستیم. علی رغم اینکه پیش بینی شده بود، معاملات آتی بیت‌کوین…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب