Scroll Top
آموزش خرید کتیزن؛ چطور CATI بخریم؟

آموزش خرید کتیزن؛ چطور CATI بخریم؟

بازی کتیزن (Catizen) یکی از بازی‌های پرطرفدار تلگرامی است که یادآور نوستالژی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) در اوایل ظهور بازی‌های بلاک چینی است. این بازی با داشتن چند میلیون کاربر فعال روزانه و با ارائه گیم‌پلی جذاب و فرصت‌ منحصربه‌فرد برای کسب درآمد از طریق کسب ایردراپ احتمالی، به سرعت جایگاه ویژه‌ای در دنیای بازی برای کسب درآمد (Play to Earn) پیدا کرده است. 

در این مقاله، به آموزش مراحل خرید کتیزن، راهکارهای پیشرفت سریع در بازی و نحوه کسب ایردراپ توکن کتی (CATI) می‌پردازیم تا شما بتوانید با بهره‌گیری از این اطلاعات، تجربه‌ای موفق و پربار در این بازی داشته باشید.

آموزش خرید کتیزن

ایردراپ بازی کتیزن نزدیک است و همین روزها است که خبر انتشار توکن CATI منتشر شود. اگر هنوز به‌طور دقیق معلوم نیست که کتیزن کی لیست می‌شود، اما قرار است ۴۰ درصد از ۱ میلیارد توکن کتیزن به کاربران این بازی ایردراپ شود و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، گمانه‌زنی‌ها در مورد تاریخ و قیمت توکن CATI افزایش یافته است.

با اینکه توکن کتیزن به صورت رسمی انتشار نیافته است، اما در صرافی‌های معتبری همچون بای‌بیت (Bybit) و بیت‌گت (Bitget) در بازار پری مارکت (PreMarket) یا پیش‌از‌عرضه در حال معامله است. این صرافی‌ها حمایت خود را از این بازی اعلام کرده‌اند و کاربران این صرافی‌ها می‌توانند پیش از انتشار توکن، آن را پیش‌خرید و پیش‌فروش کنند.

پیش‌خرید و پیش‌فروش کتیزن در پری مارکت

در بازار پری مارکت، سازوکار به گونه‌ای طراحی شده است که فروشندگان برای تضمین تعهدات خود در معامله، باید وثیقه‌ای به‌عنوان سپرده امنیتی واریز کنند. به همین ترتیب، خریداران نیز موظفند پیش از انجام معامله، سرمایه‌ای که برای خرید اختصاص داده‌اند را به‌عنوان سپرده واریز نمایند.

پری‌مارکت علاوه بر تسهیل کشف قیمت توکن، به تیم پروژه و همچنین کاربران کمک می‌کند تا میزان تقاضا برای توکن را قبل از عرضه رسمی ارزیابی کنند. نحوه ثبت سفارش در بازار پری مارکت نیز بسیار آسان است. تنها کافی است در یکی از صرافی‌هایی که از این نوع بازار پشتیبانی می‌کند، ثبت‌نام کنید و در بخش پری مارکت سفارش خود را ثبت کنید.

آموزش خرید کتیزن؛ پیشرفت سریع در بازی و کسب ایردراپ توکن CATI
نمایی از بازار پری مارکت توکن CATI در صرافی بای‌بیت

پس از ثبت سفارش توسط کاربران که معمولاً در یک بازه قیمتی کوچک انجام می‌شود، صرافی مدیریت سفارشات را برعهده می‌گیرد. زمانی‌که توکن CATI انتشار یافت، فروشنده موظف است مقدار توکن‌های تضمین‌شده را واریز کند تا به حساب خریدار انتقال یابد. در غیر این صورت، مبلغ کارمزد از وثیقه سفارش‌گذار کسر شده و مابقی به حساب او بازمی‌گردد.

بازار پری مارکت با وجود جذابیت‌های خاص خود، با ریسک‌ها و خطرات متعددی همراه است. اطلاعات در این بازار به‌طور گسترده در دسترس نیست و اغلب بر اساس شایعات یا اطلاعات ناقص است که این نیز می‌تواند تصمیمات سرمایه‌گذاری را به شدت تحت‌تأثیر قرار دهد. علاوه بر این، گاهی قیمت‌های گمراه‌کننده ارائه می‌شود و ممکن است کسی مقداری کتیزن بخرد ولی هنگام عرضه توکن قیمت آن بسیار پایین‌تر از خریدش باشد.

مروری بر گیم‌پلی کتیزن

گیم‌پلی کتیزن بسیار شبیه به بازی مشهور ۲۰۴۸ است. اگر در آنجا دو عدد یکسان را با هم ادغام کرده و عدد ضریب ۲ بالاتری ظاهر می‌شود، در بازی کتیزن نیز باید در یک مکان که شباهت زیادی به پت‌شاپ دارد، با یک نژاد گربه کار را آغاز کنید و با ادغام نژادهای یکسان، گربه‌هایی با نژاد جدید را به وجود آورید.

در کتیزن، هر نژاد گربه معادل مقداری پول درون بازی به نام vKITTY$ در هر ثانیه به کاربر می‌دهد که این مقدار با افزایش سطح گربه‌ها و کشف نژادهای کمیاب‌تر بیشتر می‌شود. هر چند که در فاصله‌های زمانی یکسان، یک گربه برای پیشرفت شما اهدا می‌شود، اما برای پیشرفت سریع‌تر در بازی می‌توانید در پایین صفحه، در بخش «Generate» با پرداخت vKITTY گربه‌ها را خریداری و ادغام کنید.

آموزش خرید کتیزن

اما اگر به اندازه کافی vKITTY نداشتید، چه باید کرد؟ اگر کمی در محیط بازی به جستجو بپردازید، متوجه می‌شوید که بخشی به نام فیشینگ (Fishing) وجود دارد که با پرداخت معادل ۸۴ توکن فیش (Fish)، یک فرصت ماهیگیری به شما داده می‌شود که شانس بدست آوردن توکن‌های Fish و vKITTY را دریافت خواهید کرد.

راه‌های کسب توکن FISH

خوشبختانه راه‌های زیادی برای کسب توکن فیش در بازی وجود دارد که البته هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی در دسترس هستند. در کتیزن از طریق این روش‌ها می‌توانید توکن فیش (FISH) بدست آورید:

  • دعوت دوستان
  • انجام وظایف روزانه و بدست آوردن دستاوردها
  • فیشینگ یا ماهیگیری 
  • خرید مستقیم

خرید توکن FISH

اگر سودای رسیدن به سطوح بالاتر را دارید و به‌دنبال پیشرفت سریع در بازی هستید، می‌توانید گزینه خرید مستقیم را درنظر بگیرید. میزان هزینه شما از این طریق، در کمترین حالت ۰.۱ دلار و در بیشترین حالت تا ۱۱۷ دلار خواهد بود. 

نکته قابل ذکر اینجاست که برای خرید فیش، تنها به دلار و تتر متکی نیستید و می‌توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال تون کوین (TON) و نات کوین (NOT) تراکنش بزنید. همچنین، امکان خرید بوسیله استارز (STARS) که به تازگی توسط تلگرام برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بات‌ها و مینی‌اپ‌ها معرفی شد، فراهم است. در جدول زیر، سعی شده است که هزینه‌ها و توکن‌های دریافتی به تفکیک آورده شود تا بتوان آنها را مقایسه کرد و بهترین تصمیم را گرفت.

بیشتر بخوانید: تلگرام استارز چیست؟ راهنمای خرید Telegram Stars

آموزش خرید توکن فیش (FISH)

حال که با کاربردهای توکن فیش و بسته‌های قابل خرید آن آشنا شدید، مراحل خرید آن را از صفر به شما آموزش می‌دهیم.

در ابتدا باید به بخش فروشگاه (Shop) یا به بخش خرید (Purchase) در صفحه ماهیگیری بروید.

آموزش خرید کتیزن

یکی از بسته‌هایی که تمایل به خرید دارید را انتخاب کنید.

آموزش خرید کتیزن

در این صفحه، یکی از روش‌های پرداختی را انتخاب کنید.

به جز روش پرداخت با استارز، دیگر روش‌ها نیازمند داشتن کیف پول ارز دیجیتال مانند تون کیپر (Tonkeeper) و شارژ آن با تون کوین، نات کوین و یا تتر است.

آموزش خرید کتیزن

پس از اتصال کیف پول به بازی و شارژ آن، می‌توانید تراکنش را تأیید کنید.

پس از تأیید تراکنش، در مدت‌زمان کوتاهی توکن‌های کتیزن یا بهتر است بگوییم توکن‌های فیش شما افزایش می‌یابد و می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آموزش خرید کتیزن

آیا خرید فیش ضرورت دارد؟

احتمالا برایتان این سؤال پیش آمده که اگر راه‌های زیادی برای کسب توکن فیش وجود دارد، چه نیازی به خرید آن وجود دارد؟

طبق کانال اطلاع‌رسانی کتیزن در تلگرام، فاکتور سرعت پروفیت بر ثانیه توکن vKITTY که در تصویر زیر مشخص شده، نقش بسیار زیادی بر دریافت ایردراپ پیش‌رو دارد، یعنی برای ارتقای این فاکتور می‌بایست گربه‌های خود را به سطوح بالاتر ادغام کنید و این نیازمند توکن فیش بیشتری است.

خرید کتیزن به روش ساده
پست کانال تلگرامی کتیزن که فاکتور پروفیت در ثانیه توکن vKITTY را بسیار کلیدی می‌داند

سؤالات متداول

خرید کتیزن چگونه انجام می‌شود؟

توکن CATI به عنوان توکن اصلی بازی کتیزن در حال حاضر در بازار اصلی قابل خریدوفروش نیست، اما برخی صرافی‌ها امکان پیش‌خرید و پیش‌فروش آن را در پری مارکت فراهم کرده‌اند.

چگونه می‌توانم توکن فیش (FISH) را در بازی کتیزن کسب کنم؟

شما می‌توانید توکن فیش را از طریق روش‌های مختلفی مانند دعوت دوستان، انجام وظایف روزانه و کسب دستاوردها، شرکت در بخش ماهیگیری و یا خرید مستقیم با استفاده از ارزهای دیجیتال یا تلگرام استارز به دست آورید.

آیا خرید توکن فیش برای پیشرفت در بازی کتیزن ضروری است؟

خرید توکن فیش ضروری نیست، اما می‌تواند به شما در ارتقاء سریع‌تر و کسب ایردراپ توکن کتی (CATI) کمک کند. با خرید فیش، می‌توانید گربه‌های خود را سریع‌تر ارتقاء داده و پروفیت بر ثانیه vKITTY بیشتری کسب کنید که بر دریافت ایردراپ تاثیرگذار است.

جمع بندی

بازی کتیزن با گیم‌پلی جذاب و فرصت‌ ایده‌آل برای کسب ایردراپ احتمالی، توانسته است به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی تبدیل شود. با داشتن نزدیک به ۳/۵ میلیون کاربر فعال روزانه و حمایت شخص پاول دورف، این بازی توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. 

با استفاده از روش‌های مختلف برای کسب توکن فیش و پیشرفت سریع‌تر در بازی، شما می‌توانید تجربه‌ای موفق و پربار در کتیزن داشته باشید و از امکانات ویژه آن بهره‌مند شوید. خرید کتیزن نیز به عنوان یکی از گزینه‌ها می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف بلندمدت و کسب ایردراپ‌ این بازی کمک شایانی کند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

کد مورس همستر امروز ۱۳ مرداد کلمه SHARDS است. برای وارد کردن آن طبق راهنمای زیر عمل کنید. SHARDS S:…

مینی گیم همستر کامبت بخشی است که به تازگی به این بازی تلگرامی اضافه شده. این بخش متشکل از مجموعه‌ای…

رراکی رابیت یا راکی ربیت (Rocky Rabbit) یک بازی تلگرامی جدید است که شخصیت اصلی آن یک خرگوش است. دقیقاً…

کمبو کارت همستر کامبت (Hamster Kombat) متشکل از ۳ کارت جدید است که هرروز باید آن‌ها را پیدا کنید تا…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب