Scroll Top
ایکس امپایر تعداد توکن‌های کاربران را مشخص کرد! هر توکن X چقدر ارزش دارد؟

ایکس امپایر تعداد توکن‌های کاربران را مشخص کرد! هر توکن X چقدر ارزش دارد؟

بازی تلگرامی محبوب ایکس امپایر (X Empire) بالاخره در حال رسیدن به ایردراپ و نقطه‌ای است که بیش از ۵۰ میلیون کاربر آن برای ماه‌هاست که در انتظار آن هستند. این بازی مبتی بر تم ایلان ماسک که در ابتدا کار خود را به‌عنوان ماسک امپایر (Musk Empire) آغاز کرد و بعدها نام خود را تغییر داد، بسیاری را امیدوار نگهداشته است که بتواند با یک ایردراپ موفق، ناامیدی ناشی از شکست سهمگین پروژه‌های محبوب تلگرامی مانند همستر کامبت، راکی ربیت و کتیزن را به خاطره‌ای دور تبدیل کند.

در این گزارش به رویداد‌های اخیر و فرایند ایردراپ و لیست شدن توکن بازی ایکس امپایر خواهیم پرداخت. همچنین نگاهی به وضعیت قیمت توکن X، پیش از عرضه در صرافی‌ها نیز خواهیم داشت.

تخصیص توکن به کاربران؛ آخرین گام پیش از ایردراپ ایکس امپایر

همانطور که انتظار می‌رفت بازی تپ تو اِرن محبوب تلگرامی ایکس امپایر آخرین مرحله پیش از عرضه توکن خود را که تحت عنوان چیل فیز (Chill Phase) برای مدت بیش از ۲ هفته در جریان بود را به پایان رساند و پنجره کلیم توکن در اختیار کاربران بازی قرار گرفت. در همین حال، با آغاز فرایند کلیم توکن X در ربات بازی در روز ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر ماه)، زمان انجام رویداد تولید توکن (TGE) نیز اعلام شد و قرار است در تاریخ ۲۴ اکتبر (۳ آبان ماه) ایردراپ این پروژه انجام شود و توکن آن نیز به صورت همزمان در صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال مانند بای‌بیت (Bybit)، اوکی‌اکس (OKX) و بیت‌گت (Bitget) لیست شود.

ایردراپ ایکس امپایر

به گزارش دی‌کریپت (Decrypt)، پس از آن که بازی ایکس امپایر در روز ۳۰ سپتامبر (۹ مهر ماه) فاز استخراج خود را به پایان رساند، همه منتظر ایردراپ این پروژه بودند، اما ۲ روز بعد توسعه‌دهندگان از یک تاخیر غیرمنتظره خبر دادند. پس از اعلام این تاخیر، بازی دوباره در دسترس قرار گرفت و قرار شد که بازیکنان مشارکت کننده در چیل فیز ۵ درصد از کل عرضه توکن X را به‌عنوان پاداش اضافه دریافت کنند.

با این حال، با پایان چیل فیز، در روز جمعه ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر ماه) بازیکنان با باز کردن ربات ایکس امپایر، توانسته‌اند به پنجره کلیم توکن که در بازی ایجاد شده دسترسی پیدا کنند تا از طریق آن متوجه شوند که چه تعداد توکنی دریافت کرده‌اند و همچنین نحوه دریافت آن را مشخص کنند. بازیکنان با مراجعه به ربات ایکس امپایر، درپنجره کلیم توکن‌های خود به صورت تفکیک شده مشاهده خواهند کرد که چند توکن مربوط به عملکرد آنها در فاز استخراج یا فاز اصلی بازی بوده و چند توکن مربوط به فاز چیل یا فاز کوتاه دوم آن بوده است. همچنین تعدادی از توکن‌هایی که به کاربران اختصاص یافته مربوط به کسانی است که تسک‌های مربوط به نات کوین و بلوم را در بازی انجام داده‌اند.

همچنین تعداد توکن‌های غیرمثلی (NFT) دریافت شده توسط بازیکنان که در قالب دسته‌های ۶۹,۰۰۰ توکنی که همان ووچرها بودند، از جمع توکن‌ها کم شده است. بر اساس اعلام ایکس امپایر، هر بازیکنی که NFT ووچر توکن را دریافت کرده، در صورتی که آن را در بازار معامله نکرده باشد و تا روز ایردراپ نگه دارد، طی ساعات قبل از ایردراپ در روز ۲۴ اکتبر (۳ مهر) می‌تواند NFT های خود را با توکن‌های X مبادله کند.

علاوه بر این، با اعلام تیم ایکس امپایر مشخص شده است که بازیکنان تا روز ۳۱ اکتبر (۱۰ مهر ماه) فرصت دارند تا با استفاده از ربات تلگرامی ایکس امپایر و با وصل کردن کیف پول خود به بازی، درخواست دریافت توکن X را به ثبت برسانند و از میزان توکن دریافتی خود مطلع شوند. همچنین طبق اعلام تیم ایکس امپایر، تنها در روز نخست بیش از۶ میلیون کاربر توکن‌های خود را کلیم کرده‌اند.

با این حال، گفتنی است که بسیاری از بازیکنان نیز که فعالیت اندکی داشته‌اند یا برخی از تسک‌های مهم را انجام نداده‌اند، واجد شرایط دریافت هیچ توکنی نشده‌اند. همچنین لازم به ذکر است که دریافت توکن X از طریق کیف پول‌های غیرحضانتی مانند تون کیپر (Tonkeeper) که تنها روش کاربردی برای کاربران ایرانی است، نیاز به پرداخت ۰.۱ تون کوین به‌عنوان کارمزد وجود دارد.

قیمت توکن ایکس امپایر (X) چقدر است؟

پلتفرم گت‌جمز (Getgems) که نقش مهمی در پروژه ایکس امپایر ایفا کرده است، به‌عنوان بستری برای تسهیل تراکنش‌های دارایی‌های دیجیتال عمل می‌کند و در آن، ووچرهای ضرب شده در قالب توکن‌های غیرمثلی ایکس امپایر معامله می‌شوند. گت‌جمز که به‌عنوان بازار پیش از عرضه ایکس امپایر عمل می‌کند، از همان اواخر فاز ماینینگ به کاربران اجازه داده بود تا سهم خود از ایردراپ را برای انجام معاملات برداشت کرده و در بازار پیش از عرضه به فروش برسانند.

این ووچرهای توکن X در قالب NFT هایی عرضه شده‌اند که هر کدام از آنها شامل یک دسته ۶۹,۰۰۰ توکنی است. گفتنی است که در مجموع بیش از ۵۷۰ هزار ووچر ایکس امپایر ضرب شده و در اختیار بازیکنان قرار گرفته که در حال حاضر تنها ۱۶ هزار مورد از آنها برای فروش در دسترس است و بیش از ۵۵۳ هزار ووچر نیز توسط کاربران خارج از معاملات نگهداری می‌شود و به نظر می‌رسد که این دسته از کاربران قصد دارند تا در روز انجام ایردراپ، ووچرهای خود را به توکن X ایکس تبدیل کنند.

گفتنی است که کاربران، این ووچرها را با کف قیمت ۲.۷ تون کوین در بازار گت‌جمز برای فروش قرار داده‌اند و بخش بسیار بزرگی از ووچرها نیز دارای قیمتی معادل بیش از ۳ تون کوین هستند که برابر با هر توکن ۰.۰۰۰۲۲۸ دلار است.

ایکس امپایر تعداد توکن‌های کاربران را مشخص کرد! هر توکن X چقدر ارزش دارد؟
قیمت توکن X در بازار پیش از عرضه صرافی بیت‌گت

همچنین توکن ایکس امپایر در بازار پیش از عرضه برخی از صرافی‌های معتبر در حال معامله است که نگاهی به قیمت توکن در آنها نیز می‌تواند تا حدی در تصویری که می‌توان از آینده توکن X داشت، راهگشا باشد. قیمت هر توکن X در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین ۰.۰۰۰۲۶۵ دلار است. در صرافی بیت‌گت نیز آخرین قیمت برای هر توکن به ۰.۰۰۰۲۰۰ دلار رسیده است. قیمت بازار پیش از عرضه توکن ایکس امپایر در صرافی گیت آی‌او نیز ۰.۰۰۰۲۳ دلار است.

با در نظر گرفتن این قیمت‌ها، ارزش توکن‌های هر کاربری که ۱۰۰,۰۰۰ توکن ایکس امپایر دریافت کرده باشد، رقمی بین ۲۰ دلار تا ۲۶.۵ دلار است.

ایکس امپایر تعداد توکن‌های کاربران را مشخص کرد! هر توکن X چقدر ارزش دارد؟

با این حال، باید اضافه کرد که این قیمت‌ها تنها قیمت‌های کاربران در بازار‌های پیش از عرضه برای معامله توکن و ووچرها است و نمی‌تواند نشانگر ارزش واقعی ایکس امپایر باشد و برای دانستن ارزش توکن X تنها و تنها باید منتظر لیست شدن آن در صرافی‌ها و آغاز معاملات باقی ماند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

اگر در دنیای ارزهای دیجیتال تازه‌واردید و به‌دنبال راه‌هایی برای کسب ارزهای دیجیتال بدون خرج‌کردن پس‌انداز خود هستید یا کاربر…

چند وقت اخیر، ایردراپ‌های تلگرامی به یکی از جذاب‌ترین روش‌های کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند. این ایردراپ‌ها…

ایردراپ همستر کامبت که برای ماه‌ها همه منتظر آن بودند، در روز پنجشنبه ۲۶ سپتامبر (۵ مهر ماه) انجام شد….

همستر کامبت (Hamster Kombat)، بازی محبوب تلگرامی، امروز بالاخره ایردراپ مورد انتظار توکن HMSTR  خود را با موفقیت انجام داد…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب