Scroll Top
بازی تلگرامی CEX.IO چیست؟ دریافت ایردراپ بازی صرافی CEX

بازی تلگرامی CEX.IO چیست؟ دریافت ایردراپ بازی صرافی CEX

به نظر می‌رسد که در دوره بازی‌های کلیکی و تلگرامی به سر می‌بریم. بعد از نات کوین روزبه‌روز به تعداد این بازی‌ها اضافه می‌شود و اتفاقاً اکثر آن‌ها موفق می‌شوند جامعه‌ای قوی و پویا تشکیل دهند. یکی از این بازی‌ها که در عین شباهت به نات کوین از نظر قوانین بازی با آن تفاوت‌هایی نیز دارد، CEX io Tap است. این بازی متعلق به صرافی محبوب CEX است.

این بازی هنوز توکن CEXP خود را ایردراپ نکرده است، بنابراین وقت برای کسب رایگان ارزهای CEXP وجود دارد. در این مطلب از انتخاب، به آموزش کامل بازی CEX io Power Tap پرداخته و نحوه دریافت ایردراپ آن را آموزش می‌دهیم.

بازی تلگرامی CEX.IO Tap چیست؟

بازی سی ای ایکس آیو تپ (CEX.IO Tap) یا CEX IO Power Tap یک ربات کلیکی در دسته بازی‌های تلگرامی و تپ تو ارن (Tap-to-Earn) متعلق به صرافی CEX.io است که در می ۲۰۲۴ عرضه شد. برای استخراج سکه‌ها و شرکت در ایردراپ CEXP کافی است روی صفحه گوشی خود ضربه بزنید.

آموزش کامل بازی CEX io Tap

ابتدا وارد ربات سی ای ایکس آی او تپ به آدرس t.me/cexio_tap_bot شوید یا عبارت cex io tap را در سرچ‌بار تلگرام جستجو کنید. پس از باز شدن ربات، روی “Start” ضربه بزنید.

آغاز بازی cex io tap

در ادامه، منوی ربات را مشاهده می‌کنید که شامل چهار گزینه است:

  • Start App: با انتخاب این گزینه می‌توانید وارد بازی CEX io Tap شوید.
  • Join Community: با این گزینه به کانال تلگرامی این ربات هدایت می‌شوید که تمام اخبار و اطلاع‌رسانی‌های مربوطه در آن منتشر می‌شود.
  • Invite a friend: با کد دعوت خود می‌توانید دوستانتان را به بازی سی ای ایکس آیو دعوت کرده و سکه دریافت کنید.
  • Launch CEX.IO App: این گزینه، اپلیکیشن صرافی CEX.io را باز می‌کند.
منوی بازی cexio tap

آموزش کار با بخش‌های مختلف بازی CEX.IO Tap

برای آغاز بازی CEX.IO Tap و کسب ایردراپ های توکن CEXP، روی Start app ضربه بزنید تا وارد محیط اصلی بازی شوید. در این ربات، چهار تب شامل Tap ،Task ،Farm و Squad وجود دارد.

تب Tap

این قسمت همان فضای اصلی بازی است که با ضربه زدن روی آیکون سکه وسط صفحه، توکن CEXP جمع‌آوری می‌کنید.

تب Tap در بازی سی اکس آیو تپ

شاید مهم‌ترین تفاوت بازی سی ای ایکس آیو تپ با دیگر رقبا نظیر بازی همستر کامبت و نات کوین، عدم امکان ضربه زدن با چند انگشت و کسب چند توکن در هر بار ضربه باشد.

مورد بعدی اینکه پس از هر مقدار ضربه دلخواه، برای جمع‌آوری آن‌ها، حتما باید روی Claim ضربه بزنید تا سکه‌ها جمع‌آوری شوند. پس از آن یک پنجره کوچک باز می‌شود که برای ادامه بازی، باید روی Morrre ضربه بزنید تا دوباره به صفحه قبل برگردید.

گزینه morrre در ربات cexio tap

شاید یکی از دلایل تعداد کاربران کم این بازی نسبت به دیگر رقبا، همین روند زمان‌بر و دشوار جمع‌آوری سکه باشد.

علاوه بر این، باید دقت داشته باشید که در ابتدا اندازه ۱,۰۰۰ بار می‌توانید ضربه بزنید. پس از تمام شدن این ۱,۰۰۰ مرتبه، تعداد ضربات کم شده و یک تایمر نمایان می‌شود. این روند کاهشی تا رسیدن تعداد ضربات به صفر ادامه می‌یابد. بنابراین برای پر شدن تعداد دفعات مجاز برای ضربه زدن، باید تا پایان بازه زمانی منتظر بمانید.

تایمر ربات کلیکی cex io power tap

تب Task

در این قسمت یک سری تسک از پیش تعیین شده وجود دارد که به شما ارز CEXP پاداش می‌دهد. تسک‌هایی که دکمه Start آن‌ها فعال است را می‌توانید انجام دهید. اما برای تسک‌هایی که دکمه قفل روبه‌روی آن‌ها وجود دارد، با زدن روی آیکون ⓘ یک پنجره کوچک باز می‌شود.

در زیر قسمت To Complete this task you need، اقدامات لازم جهت باز شدن قفل تسک مربوطه نوشته شده است. پس از تکمیل این مراحل، امکان انجام تسک مهیا خواهد شد.

مثلاً برای باز شدن قفل تسک Make deposit on CEX.IO، ابتدا باید تسک Register in CEX.IO App را انجام داده، احراز هویت خود را در این صرافی تکمیل کرده و سپس یک واریز موفق به آن انجام دهید.

تسک های بازی تلگرامی cex io power tap

متأسفانه ازآنجایی‌که ایرانیان امکان احراز هویت در صرافی CEX.IO را ندارند، امکان انجام این چنین تسک‌ها برای کاربران داخل ایران امکان‌پذیر نیست. در صورتی که احراز هویت خود را در این صرافی انجام نداده‌اید، از واریز ارز دیجیتال به آن خودداری کنید.

تب Farm

برای جبران محدودیت‌های کسب سکه، تیم این بازی بخشی به‌نام Farm را در این ربات قرار داده که به‌صورت خودکار سکه‌های CEXP را برای شما جمع‌آوری می‌کند. ازآنجایی‌که بازه جمع‌آوری سکه‌ها توسط این بخش ۴ ساعت است و پس از اتمام این بازه کار جمع‌آوری متوقف خواهد شد، باید به آن بازگشته و روی Claim ضربه بزنید.

برای شروع فرایند فارم سکه‌های CEXP، روی Start farming era ضربه بزنید تا کار جمع‌آوری خودکار سکه‌ها آغاز شود.

تب farm در ربات تلگرامی سی اکس ایو

تب Squad

در قسمت اسکواد بازی CEX io Tap می‌توانید با دعوت از دوستان‌تان علاوه بر دریافت امتیاز، ۱۰ درصد از درآمدهای حاصل از استخراج سکه‌های CEXP آن‌ها را نیز کسب کنید.

در این قسمت، امکان مشاهده موجودی کل اسکواد، مقدار دریافتی شما و تعداد اعضای تیم وجود دارد. برای دریافت پاداش‌ها، روی Claim ضربه بزنید.

تب squad در بازی cex.io tap

مزایا و معایب بازی CEX.IO Tap

  • مشوق‌های دعوت از دوستان برای کسب سکه بیشتر
  • امکان کسب سکه با انجام تسک‌های مشخص
  • گیم‌پلی ساده
  • امکان کسب درآمد خودکار
  • محدودیت کسب سکه با ضربه زدن
  • نبود نقشه راه مشخص

آیا ایردراپ CEX io Tap معتبر است؟

با توجه به سابقه ۱۱ ساله صرافی CEX.io در فضای ارز دیجیتال، می‌توان بازی سی ای ایکس آی او تپ را نیز معتبر دانست. این بازی به‌دلیل محدودیت‌های جمع‌آوری سکه، طرفداران کمتری نسبت به سایر رقبای خود نظیر بازی تپ سواپ و همستر کامبت دارد، اما این محدودیت دلیلی بر بی‌اعتباری یا کلاهبرداری بودن آن نیست.

البته ازآنجایی‌که هر چیزی در دنیای ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است و احتمال عدم استقبال کاربران از ارز CEXP به‌هنگام عرضه رسمی و در نتیجه قیمت‌گذاری پایین آن وجود دارد، مراتب احتیاط را رعایت کرده و روند درآمدی خود را بر آن استوار نکنید.

علاوه‌براین، همیشه کلاهبرداران در کمین کاربران هستند و با ترویج ربات‌های جعلی، سرقت دارایی‌های کاربران را در سر می‌پرورانند. بنابراین مراقب کلیک کردن روی ربات‌های جعلی که خود را در لباس بازی CEX.IO Tap پنهان کرده‌اند باشید.

ارز CEXP کی لیست می‌شود؟

هنوز تاریخ رسمی برای لیست و عرضه شدن این بازی در صرافی‌ها منتشر نشده است، اما صرافی‌هایی نظیر بیتگت (Bitget) در حال حاضر حمایت خود از ایردراپ توکن سی اکس پاور آیو را اعلام کرده‌اند.

قیمت ایردراپ CEX.IO Tap چقدر است؟

ازآنجایی که هنوز توکن CEXP بازی سی ای ایکس به‌صورت رسمی عرضه نشده است، قیمت مشخصی هم ندارد. بنابراین باید منتظر اطلاعیه‌های تیم پشتیبان این بازی باشید.

 با عضویت در کانال تلگرامی انتخاب، از جدیدترین اخبار دنیای کریپتو و ایردراپ‌های بازی‌های تلگرامی با خبر خواهید شد.

سوالات متداول

آیا بازی CEX io Tap معتبر است؟

با توجه به سابقه ۱۱ ساله صرافی CEX.IO، می‌توان نسبت به اعتبار بازی سی ای ایکس آیو تپ خوشبین بود.

قیمت ایردراپ CEXP چقدر است؟

هنوز توکن CEXP در صرافی‌ها عرضه نشده است و قیمت مشخصی ندارد.

جمع‌بندی

بازی سی ای ایکس آیو تپ (CEX.IO Tap) یک بازی تلگرامی کلیکی است که شباهت و تفاوت‌های زیادی با رقبای خود نظیر نات کوین و همستر کامبت دارد. در این بازی با ضربه زدن روی صفحه، دعوت از دوستان، انجام تسک‌های مشخص‌شده و ماین خودکار می‌توانید توکن CEXP کسب کنید. تاریخ ایردراپ توکن بازی CEX io Tap به‌زودی مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب