Scroll Top
بخش آمریکایی بایننس هم ریپل را حذف می‌کند

بخش آمریکایی بایننس هم ریپل را حذف می‌کند

بایننس آمریکا اعلام کرده است که از ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۴ دی) ریپل را از فهرست ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده خود حذف خواهد کرد.

به گزارش «The Block»، این تصمیم پس از آن صورت گرفت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ریپل به‌دلیل عرضه بدون‌مجوز اوراق بهادار ثبت‌نشده شکایت کرد. شعبه آمریکای بایننس اعلام کرده است که از ۱۳ ژانویه واریزها متوقف می‌شود، اما کاربران می‌توانند سرمایه‌های خود را برداشت کنند. این در حالی است که برای برداشت ریپل‌ها از صرافی، کاربران موظفند شناسه یکتای TAG/MEMO‌ ارائه کنند. این شناسه در بایننس آمریکا به صرافی امکان می‌دهد واریزها را ره‌گیری کند.

علاوه بر شرکت ریپل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار از برد گارلینگهاوس و کریس لارسن،‌ مدیرعامل و بنیان‌گذار، این شرکت هم شکایت کرده است. قیمت ریپل پس از اعلام خبر این شکایت به‌شدت کاهش یافته است.

پیش از بایننس آمریکا صرافی‌های کوین بیس، بیترکس، بیت استمپ و کراس‌تاور (CrossTower) هم ریپل را از فهرست معاملات خود حذف کردند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

داده‌های جدید کوین متریکز (CoinMetrics) نشان می‌دهد که حداقل ۸۰ درصد از ارزش بازار پنج استیبل کوین شاخص بازار، در…

شرکت چینالایسیس (Chainalysis) به تازگی قابلیت ره‌گیری ارزهای پیگیر گریز نظیر زی‌کش و دش را به پلتفرم خود اضافه کرده…

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) بنیان‌گذار کاردانو، سرانجام تاریخ راه‌اندازی شلی (Shelley) را که گام مهم بعدی در نقشه راه کاردانو…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب