Scroll Top
تحلیل قیمت دوج کوین و داده‌هایی که خبر از یک رالی صعودی می‌دهند

تحلیل قیمت دوج کوین و داده‌هایی که خبر از یک رالی صعودی می‌دهند

دوج کوین در حال حاضر در مرحله تثبیت قیمت قرار دارد و پس از چند روز نوسانات شدید قیمتی، در یک محدوده ثابت و باریک معامله می‌شود. از ابتدای ماه اکتبر، این میم کوین در یک محدوده ثابت نوسان کرده و این امر برخی سرمایه‌گذاران را نگران کرده که آیا بالاخره این ارز دیجیتال حرکت صعودی خود را آغاز خواهد کرد یا خیر. عدم قطعیت در بازار باعث افزایش ترس از اصلاح بیشتر قیمت دوج کوین شده است. این سناریو با کاهش یافتن مومنتوم صعودی محتمل‌تر خواهد شد.

با این حال، داده‌های جدید از پلتفرم تحلیل آن‌چین سنتیمنت (Santiment) علاقه‌مندان به دوج کوین را امیدوار کرده است. شاخص‌های کلیدی این پلتفرم نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال در شبکه دوج کوین به بالاترین سطح خود در هشت ماه گذشته رسیده است. تحلیلگران معمولاً این افزایش فعالیت شبکه را به عنوان نشانه‌ای مثبت تفسیر می‌کنند، زیرا مشارکت و علاقه بیشتر کاربران می‌تواند موجب افزایش قیمت این ارز دیجیتال شود.

در حالی که معامله‌گران به اتفاقات پیرامون این ارز دیجیتال و کل بازار چشم دوخته‌اند، این افزایش در تعداد آدرس‌های فعال می‌تواند محرک لازم برای حرکت صعود بعدی دوج کوین باشد. اما سوالی که در این جا به‌وجود می‌آید این است که آیا این روند برای احیای حرکت صعودی دوج کوین کافی خواهد بود یا دوج کوین همچنان در محدوده فعلی خود باقی خواهد ماند؟

افزایش فعالیت شبکه دوج کوین

چیزی که مشخص است این است که تحلیل ارز دیجیتال دوج کوین در مرکز توجهات کاربران ارز دیجتال قرار گرفته است، چرا که سرمایه‌گذاران و تحلیلگران درباره آینده قیمتی آن بحث و گفت‌وگوی زیادی می‌کنند. پس از هفته‌ها نوسانات و حرکات قیمتی شدید، این میم کوین عملا از نوسانات غیرقابل پیش‌بینی بازار ارزهای دیجیتال پیروی کرده است.

در حال حاضر، دوج کوین بالاتر از سطح حمایتی کلیدی ۰.۱۰ دلار در حال تثبیت است و معامله‌گران به دقت به دنبال سیگنال‌هایی هستند که می‌تواند باعث شروع یک حرکت صعودی شود، اما هنوز بازار در حالت عدم قطعیت باقی مانده است.

با وجود این که مومنتوم صعودی در چارت دوج کوین مشاهده نمی‌شود، داده‌های آن‌چین امیدوارکننده هستند. طبق داده‌های سنتیمنت که توسط تحلیلگر ارزهای دیجیتال، علی مارتینز (Ali Martinez) در پلتفرم X  (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده، آدرس‌های فعال شبکه دوج کوین به تازگی به ۱۳۳,۸۸۰ رسیده که بالاترین سطح در هشت ماه اخیر است.

افزایش فعالیت در شبکه دوج کوین

این افزایش فعالیت شبکه اغلب توسط کارشناسان به عنوان نشانه‌ای مثبت تفسیر می‌شود و نشان‌دهنده این است که تریدرهای بیشتری در حال معامله این ارز دیجیتال هستند و احتمالاً تقاضا برای آن در حال افزایش است.

آدرس‌های فعال بیشتر معمولاً نشانه‌ای از مشارکت بیشتر کاربران برای انجام تراکنش‌ها هستند که در صورت تداوم، می‌تواند پتانسیل‌های صعود یک ارز دیجیتال را افزایش دهد. با ادامه این روند، بسیاری از سرمایه‌گذاران امیدوارند که این افزایش فعالیت شبکه بتواند محرکی برای حرکت صعودی بعدی دوج کوین باشد. اینکه آیا این افزایش فعالیت منجر به افزایش قیمت‌ها خواهد شد یا دوج کوین به نوسانات محدود خود ادامه خواهد داد، باید منتظر ماند و دید.

سطوح کلیدی دوج کوین

دوج کوین در حال حاضر با قیمت ۰.۱۱۱ دلار معامله می‌شود و در ۱۲ روز گذشته در محدوده باریکی بین ۰.۱۰۱ دلار و ۰.۱۱۵ دلار نوسان داشته است. این دوره تثبیت قیمت باعث شده است معامله‌گران مترصد یک فرصت باشند. قیمت دوج کوین تنها ۵ درصد زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA200) قرار دارد که در سطح ۰.۱۱۶ دلار است. برای اینکه خریداران بتوانند یک رالی را شروع کنند و از این روند خسته کننده خارج شوند، قیمت باید ابتدا از این سطح مقاومت کلیدی عبور کند.

با این حال، اگر دوج کوین نتواند مومنتوم قیمت خود را حفظ کند و در هفته‌های آینده پایین‌تر از  EMA200 نوسان داشته باشد، احتمالاً با اصلاحات عمیق‌تری روبه‌رو خواهد شد. در این صورت، معامله‌گران باید به دنبال حمایت شدن قیمت در سطوح پایین‌تری باشند. سطح حمایت بعدی حدود ۰.۰۹۸ دلار است و در بدترین حالت، قیمت می‌تواند تا ۰.۰۸۸ دلار کاهش یابد.

نمودار تحلیل قیمت دوج کوین

روزهای آینده برای تعیین اینکه آیا دوج کوین می‌تواند از محدوده فعلی خود خارج شود یا با کاهش بیشتر مواجه خواهد شد، حیاتی خواهند بود. سرمایه‌گذاران با دقت حرکات قیمتی و فعالیت شبکه را برای نشانه‌های یک صعود احتمالی یا ادامه حرکت نزولی دنبال می‌کنند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

میم کوین‌های سیاسی (PolitiFi) در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، روند صعودی چشمگیری را تجربه می‌کنند. این جهش قیمت می‌تواند آخرین…

راه‌اندازی پروژه‌های جدید در دنیای ارزهای دیجیتال همواره حواشی، هیجانات و جنجال‌هایی را با خود به همراه دارد، حالا اگر…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب