Scroll Top
توکن تتر بر روی بلاک چین ترون عرضه شد

توکن تتر بر روی بلاک چین ترون عرضه شد

تتر عرضه سکه‌های خود را بر روی بلاک چین ترون (TRX) آغاز کرده است. این خبر در تاریخ ۱۷ آوریل (۲۷ فروردین) و با انتشار پستی در مدیوم ترون اعلام شد. در ادامه با ارز دیجیتال همراه باشید.

توسعه این سکه‌ها نوعی به‌روزرسانی پروتکل مبتنی بر اومنی (OMNI) به‌حساب می‌آید و قرار است تا معادلی یک به یک برای دلار آمریکا شود. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا به‌وسیله قراردادهای هوشمندی که بر پایه بلاک چین ترون عمل می‌کنند، تراکنش‌های آنی صورت دهند.

در متن اطلاعیه‌ای که بر روی وبلاگ توسعه‌دهنده منتشر شد، آمده:

به‌وسیله پروتکل مبتنی بر ترون و با بهره‌مندی از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps)، امکان همگام‌سازی و یکپارچه‌سازی به وجود آمده است؛ این یعنی کاربران قادرند تا در سرتاسر شبکه ارزهای رایج (فیات) را با یکدیگر به‌صورت آنی تبادل کرده و تراکنش‌های خود را انجام دهند.

بنا بر گزارش‌ها، ترون در حال همکاری با صرافی‌هایی همچون هیوبی در سنگاپور، اوککس در هنگ کنگ و چند مورد دیگر است تا کار بر روی فناوری جدید خود را کامل کند. این همکاری از ۳۰ آوریل تا اوایل آگوست در جریان خواهد بود.

توکن تتر بر روی بلاک چین ترون عرضه شد

ترون و تتر، اوایل ماه مارس سال جاری خبر از همکاری خود برای معرفی USDT در شبکه ترون دادند. پس‌ازآن و طی کنفرانسی مطبوعاتی اعلام شد که تتر در صدد است تا بخش شرکتی و کسب‌وکارهای بزرگ‌تر را هدف قرار دهد و به‌وسیله یکپارچه‌سازی بلاک چین، آن را جوابگوی نیاز چنین کسب‌وکارهایی نماید.

تتر، یک ارز دیجیتال باثبات (Stablecoin)، که چندین بار مورد انتقاد نیز قرارگرفته، به صدور توکن‌هایی بیش از پشتوانه دلاری‌اش که آن‌ها را به صرافی بیتفینکس می‌فرستد، متهم است.

پس از احضاریه‌ای که توسط مقام قانون‌گذار در ایالات‌متحده برای بیتفینکس و تتر صادر شد، این شرکت تقاضای حسابرسی غیررسمی را داد و سپس مشخص شد که ارز آنها میزان قابل قبولی از دلار آمریکا را برای پشتوانه در اختیار دارد.

در زمان انتشار این خبر، تتر هشتمین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است و در حال حاضر با ۰.۳ درصد رشد در ۲۴ ساعت اخیر، ارزش بازاری حدود ۲.۶ میلیارد دلار دارد.

منبع: Cointelegraph

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

این تحلیل مربوط به گذشته بوده و در حال حاضر قابل اتکا نمی باشد ، جهت مطالعه تحلیل های روز…

ویتالیک بوترین، مخترع اتریوم، حرف های جالبی در مورد وضعیت فعلی ICO زد. او گفت که فروش زیاد توکن ها…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب