Scroll Top
راهنمای کامل ربات داگز؛ از کسب امتیاز تا ایردراپ DOGS

راهنمای کامل ربات داگز؛ از کسب امتیاز تا ایردراپ DOGS

داگز (Dogs) یک ربات تلگرامی و مینی اپ جدید است که به کاربران بر اساس سن و نوع (معمولی یا پریمیوم) حساب تلگرام‌، از ایردراپ توکن خود یعنی DOGS به آن‌ها تخصیص می‌دهد. در واقع بدون هیچ فعالیت خاصی و صرفاً با داشتن یک اکانت در تلگرام قادر به کسب توکن داگز هستید. در این مطلب از انتخاب نحوه سازوکار بازی داگز در تلگرام را بررسی کرده و مراحل دریافت امتیازهای بیشتر و شرکت در ایردراپ داگز را آموزش می‌دهیم.

ربات داگز در تلگرام چیست؟

ربات داگز (DOGS) که به‌نام داگزهاوس (DogsHouse) نیز شناخته می‌شود، یکی دیگر از مینی اپ‌های مبتنی بر تلگرام و نوظهور است که خود را «بومی‌ترین میم کوین تلگرام» نامیده است. داگز بر مبنای دو فاکتور مهم به کاربران خود توکن DOGS پاداش داده و از جمله بازی‌های تلگرامی جدید محسوب می‌شود.

فاکتور اصلی در میزان تخصیص توکن‌های ایردراپ داگز به کاربر، بر اساس عمر حساب تلگرام‌ تعیین می‌شود. بنابراین هرچه عمر حساب‌تان بیشتر باشد، توکن‌های بیشتری هم جایزه می‌گیرید.

خالق ربات داگز در تلگرام کیست؟

مجموعهٔ استیکر اسپاتی (Spotty)

داستان پشت‌پرده ربات Dogs، چیزی است که آن را منحصر‌به‌فرد کرده است. این ارز دیجیتال از یک مجموعهٔ استیکر به‌نام اسپاتی «Spotty» متعلق به سایت رسانه اجتماعی روسی به‌نام وی‌کِی (VK)، و البته نه به‌صورت رسمی الهام گرفته شده است.

این مجموعه توسط پاول دوروف (Pavel Durov)، در یک حراجی خیریه برای حمایت از یتیم‌خانه‌ها معرفی شد. پس از این اتفاق، استیکرهای اسپاتی دیگر فقط یک نقاشی نبودند و با فروش هدایایی با محوریت این سگ بامزه، به نماد خیریه تبدیل شدند.

به همین خاطر، بسیاری از افراد ربات داگز را به بنیان‌گذار تلگرام یعنی پاول دوروف نسبت می‌دهند. بااین‌حال، هیچ مدرک رسمی در این خصوص و دربارهٔ ارتباط این سازنده این ربات با بنیان‌گذار تلگرام وجود ندارد.

آماری جالب از داگز

  • ۱ میلیون کاربر: طی تنها ۲۴ ساعت پس از راه‌اندازی در ۹ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۹ تیر ۱۴۰۳)
  • ۲ میلیون کاربر: دو روز پس از راه‌اندازی در ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۱ تیر ۱۴۰۳)
  • جامعه کاربری در تلگرام: ۹.۵ میلیون عضو (تا زمان نگارش مقاله)
  • فالوورهای ایکس (توییتر سابق): ۲۹,۰۰۰ نفر طی ۱۲ ساعت پس از ایجاد حساب

چگونه در داگز امتیاز به دست آوریم؟

در این قسمت به آموزش داگز برای دریافت امتیاز می‌پردازیم. برای این کار کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • مرحله اول: توسط لینک بالا، وارد ربات تلگرامی داگز به‌نام dogshouse_bot@ شوید، روی گزینه «Start» کلیک کرده و در نهایت «Let’s Go» را انتخاب کنید.
مینی اپ DOGS در تلگرام
مینی اپ DOGS در تلگرام
  • مرحله دوم: منتظر بررسی و تایید حساب تلگرام توسط ربات داگز بمانید. دقت داشته باشید که امتیاز دریافتی در مرحله اول بر اساس دو معیار ذکرشده در زیر محاسبه خواهد شد.
    • سن حساب تلگرام
    • عضویت پرمیوم
محاسبه میزان امتیاز کاربر در داگز توسط مینی اپ
محاسبه میزان امتیاز کاربر در داگز توسط مینی اپ
  • مرحله سوم: با کلیک روی گزینه «Continue»، امتیازات دریافتی به‌صورت توکن DOGS را درون برنامه دریافت کنید.
پیام نمایش میزان توکن‌های DOGS
پیام نمایش میزان توکن‌های DOGS
  • مرحله چهارم: با دعوت از دوستان‌تان از بخش «Friends» و انتخاب گزینه «Invite friends» نیز در مرحله بعدی، امتیازهای خود را افزایش دهید.
بخش ریفرال‌ها یا دعوت از دوستان در DOGS
بخش ریفرال‌ها یا دعوت از دوستان در DOGS
  • مرحله پنجم: از بخش «LeaderBoard» نیز می‌توانید کل امتیازات داگزِ دریافتی خود را مشاهده نمایید.
لیدربورد ربات داگز با عنوان دیوار مشاهیر تلگرام (Telegram Hall of Fame)
لیدربورد ربات داگز با عنوان دیوار مشاهیر تلگرام (Telegram Hall of Fame)
  • مرحله ششم: از قسمت «Tasks» در بخش ابتدایی و اصلی بازی می‌توانید وظایف مختلفی از جمله دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی، معرفی بازی جدید و امثال این‌ها را که برنامه مشخص می‌کند انجام داده و امتیاز بگیرید. این تسک‌ها بعد از انجام‌شدن به بخش «Your Rewards» منتقل می‌شود.
بخش «Tasks» و «Rewards» در مینی اپ DOGS
بخش «Tasks» و «Rewards» در مینی اپ DOGS

آموزش اتصال ربات داگز به کیف پول

با هدف برداشت توکن‌های DOGS پس از لیست‌شدن این توکن در صرافی‌ها و توسعه بخش برداشت ربات، لازم است که ربات داگز را به یک کیف پول ارز دیجیتال متصل کنید. یکی از بهترین والت‌ها برای انجام این کار، کیف پول تون کیپر (TonKeeper) است. پس از نصب و راه‌اندازی والت تون کیپر، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. روی گزینه «Connect Wallet» در صفحه آغازین ربات ضربه بزنید.
  2. از بین گزینه‌های پیشنهادی، تون کیپر را انتخاب کنید. (درصورت انتخاب دیگر والت‌ها نظیر تون‌هاب نیز می‌توانید از بین این کیف پول‌های موردنظر انتخاب کنید.)
  3. رمز عبور خود را وارد کنید.
  4. نهایتا روی گزینه آبی‌رنگ «Connect Wallet» ضربه بزنید که در این صورت پیامی مبنی بر وصل‌شدن کیف پول به ربات دریافت کرده و آدرس خود را در مینی اپ مشاهده خواهید کرد.
اتصال کیف پول تون کیپر به مینی اپ DOGS
اتصال کیف پول تون کیپر به مینی اپ DOGS

نحوه توزیع توکن‌های DOGS چگونه است؟

یکی از جالب‌ترین جنبه‌های بازی تلگرامی داگز، روش توزیع آن است. در این روش به‌جای مدل‌های سنتی استخراج یا خرید، توکن‌های DOGS بر اساس فعالیت در تلگرام به کاربران اهدا می‌شوند. از جمله معیارهایی که بر امتیاز شما در این بازی تأثیرگذار هستند، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

بر مبنای عمر و نوع حساب تلگرام

  • عمر حساب: روش اصلی کسب توکن داگز بر اساس سن حساب تلگرام شما محاسبه می‌شود. هرچه عمر این حساب بیشتر باشد، تعداد توکن‌های بیشتری دریافت خواهید کرد.
  • عضویت پرمیوم: کاربران دارای حساب تلگرام پرمیوم توکن‌های بیشتری دریافت می‌کنند.

بر مبنای برنامه ریفرال

  • دعوت از دوستان: با دعوت از دوستان‌تان برای پیوستن به مینی‌اپ داگز، توکن‌های بیشتری دریافت خواهید کرد.
  • روش‌های درآمدی آتی: سازندگان ربات تلگرامی Dogs در حال کار روی روش‌های جدید جهت کسب توکن‌های بیشتر هستند؛ فعالیت‌هایی مانند ملحق‌شدن به گروه‌های تلگرامی یا دنبال‌کردن اکانت‌هایی در توییتر و به‌طور کل وظایفی مبنی بر فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از این قبیل تسک‌ها هستند.

تاریخ ایردراپ توکن داگز چه زمانی عرضه می‌شود؟

درحال‌حاضر هیچ تاریخ رسمی برای عرضه رسمی توکن داگز در صرافی‌ها اعلام نشده است. بنابراین مراقب سودجویان و متقلبانی که با توکن‌های جعلی خود اقدام به خرید و فروش ارز DOGS می‌کنند، باشید.

البته تیم پشتیبان این ربات تلگرامی گفته است که احتمالا به‌زودی این توکن در صرافی ال‌بَنک (LBank) و بیت‌گِت (Bitget) لیست خواهد شد. درحال‌حاضر بازار پیش‌ازعرضه (پری مارکت) توکن‌های داگز در صرافی‌های Bitget و BingX راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: توکن بازی های تلگرامی کی لیست می شوند؟

DOGS در چه صرافی‌هایی لیست شده است؟

  • معاملات فعلی: توکن‌ DOGS درحال‌حاضر در بازی پری‌مارکت صرافی بیت‌گِت قابل‌معامله است.
  • عرضه‌های آتی: احتمال لیست‌شدن توکن داگز در صرافی ال‌بَنک و دیگر صرافی‌ها در آینده نزدیک وجود دارد.

آیا توکن‌های DOGS قابل‌برداشت هستند؟

اطلاعات مربوط به نحوه برداشت توکن‌ها از سمت تیم پروژه هنوز به‌صورت رسمی مشخص نشده است، بنابراین فعلا باید منتظر اخبار اعلامی از سوی سازندگان این مینی اپ باشیم.

چگونه DOGS را در پری‌مارکت صرافی بیت‌گِت معامله کنیم؟

توکن DOGS اکنون در بازار پری مارکت Bitget و پری مارکت BingX لیست شده و در حال معامله است. با استفاده از این بازار معامله‌گران قادر به معامله توکن داگز پیش از عرضه رسمی آن در بازار اسپات یا نقدی در صرافی بیت‌گِت یا سایر صرافی‌ها هستند.

برای معامله توکن‌های داگز در بازار پیش‌ازعرضه بیت‌گِت باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد صفحه پری مارکت DOGS در Bitget شوید.
  • اگر میکر هستید:
    • توکن DOGS را انتخاب کرده و روی «Post Order» یا «Create Order» کلیک کنید.
    • گزینه «Buy» یا «Sell» را انتخاب، قیمت و مقدار را وارد، جزئیات را بررسی و سپس روی «Confirm» کلیک کنید تا سفارش شما ثبت و سپس پر شود.
  • اگر تیکر هستید:
    • توکن DOGS را انتخاب کرده و با کلیک روی «Buy» یا «Sell»، سفارش در انتظار را انتخاب و سپس مقدار را وارد کنید. نهایتا روی «Confirm» کلیک نمایید.

دقت داشته باشید که تکمیل قسمتی از سفارشات به‌صورت، قابل قبول نیست و اوردر تماماً به‌اصطلاح Fill خواهد شد.

قیمت DOGS در پری مارکت

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، قیمت پیشنهادی و مقدار مورد نظر برای خرید در بازار پیش‌ازعرضه صرافی بیت‌گِت پرنوسان و از سفارش به سفارشی دیگر متفاوت است. درحال‌حاضر هر واحد توکن DOGS بر اساس کمترین پیشنهاد خرید از کاربران در محدوده ۰.۰۰۴۱ دلار قیمت‌گذاری شده است.

بخش سفارشات توکن داگز در پری مارکات صرافی بیت‌گِت
بخش سفارشات توکن داگز در پری مارکات صرافی ‌Bitget

سفارشات خرید توکن داگز در پری مارکت صرافی BingX نیز در تاریخ انتشار مقاله به شرح و قیمت‌های زیر هستند.

راهنمای کامل ربات داگز؛ از کسب امتیاز تا ایردراپ DOGS
بخش سفارشات توکن داگز در پری مارکات صرافی ‌BingX

آیا ربات داگز در تلگرام کلاهبرداری است؟

به‌دلیل قطعی نبودن هویت سازنده (یا سازندگان) مینی اپ DOGS و همچنین نبود فعالیت خاصی به‌غیر از دعوت از دوستان جهت کسب امتیاز بیشتر، برخی از کاربران نسبت به کلاهبرداری توکن داگز مشکوک هستند.

با توجه به حمایت گسترده کاربران و زمزمه‌هایی از حضور پاول دوروف به‌عنوان سازنده در پشت‌پرده این ربات، احتمال کلاهبرداری بودن داگز نزدیک به صفر است. حساب X این ربات در حال حاضر بیش از ۱.۷ میلیون دنبال‌کننده دارد و هر روزه اخبار و میم‌های مختلفی منتشر می‌کند.

باهمه‌این‌ها، هیچ چیز در دنیای ارزهای دیجیتال قطعی نیست و همیشه باید جانب احتیاط را رعایت کرد. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم به‌جای کیف پول اصلی تون کیپر خود، یک کیف پول یا اکانت جدید ایجاد کرده و این کیف پول جدید و خالی را به ربات متصل کنید تا ریسک‌های بالقوه کاهش یابند.

سوالات متداول (FAQ)

آیا DOGS کلاهبرداری است؟

داگز هم‌اکنون بیش از ۲۵ میلیون کاربر در ربات خود، بیش از ۱.۵ میلیون دنبال‌کننده در توییتر و بیش از ۱۰ میلیون والت متصل به مینی اپ خود دارد و با این ارقام احتمال کلاهبرداری بودن پروژه کم است.

توکن DOGS چه زمانی لیست خواهد شد؟

هنوز اطلاعات رسمی از سمت تیم پروژه یا شرکای آن مبنی بر لیست‌شدن توکن منتشر نشده است اما بازار پری مارکت توکن این پروژه در صرافی Bitget فعال است.

ایردراپ داگز چه زمانی انجام خواهد شد؟

تاریخ دقیق ایردراپ و میزان نسبت تخصیص توکن‌ها به کاربران هنوز مشخص نشده است.

جمع‌بندی

DOGS روشی هیجان‌انگیز برای کسب توکن یک پروژه تلگرامی فقط با داشتن یک اکانت در تلگرام است. محبوبیت و موفقیت این مینی‌اپ به مشارکت کاربران و معرفی روش‌های جدید کسب درآمد بستگی دارد.

داگز در حال توسعه است، بنابراین لازم است انتظارات برای تاریخ لیست‌شدن در آینده نزدیک کاهش پیدا کند. اکثر پروژه‌های بزرگ برای ایجاد مشارکت، تامین مالی و برنامه‌ریزی گسترده قبل از فروش عمومی توکن (TGE) به زمان نیاز دارند.

خبر تاریخ لیست‌شدن توکن این پروژه به دلیل رویکرد منحصربه‌فرد آن‌ها قابل‌انتظار است، اما به خاطر داشته باشید اگر یک توکن لیست شود، فارمینگ آن طبعاً باید پایان یابد، بنابراین کمی عجیب است که تیم روش‌های جدیدی را برای کسب DOGPoints معرفی کند و همچنان در حال برنامه‌ریزی برای لیست‌شدن در زمان کوتاه باشد.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

بازی های کریپتویی یا بازی های Play to Earn که به اختصار P۲E نامیده می‌شوند، بازی‌هایی هستند که بازیکن در…

بازی‌های کلیکی (Tap to Earn) در بستر پیام‌رسان تلگرام (Telegram) یکی از ترندهایی است که در ماه‌های اخیر سروصدای زیادی…

همستر کامبت به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های کلیکی در تلگرام ظهور کرده است. این بازی به کاربران امکان می‌دهد تا…

بازی‌های آنلاین یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های دنیای دیجیتال هستند؛ در این میان، پلتفرم تلگرام نیز به عرصه‌ای برای ظهور بازی‌های…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب