Scroll Top
شرکت املاک و مستغلات میامی ارزهای دیجیتال را برای فروش املاک خود می‌پذیرد

شرکت املاک و مستغلات میامی ارزهای دیجیتال را برای فروش املاک خود می‌پذیرد

بعد از رویداد کنفرانس جهانی بیت کوین در شهر میامی، شرکت‌های ارائه‌دهنده املاک لوکس، برای اولین بار از ارزهای دیجیتال برای تأمین منابع مالی خود استفاده می‌کنند.

به گزارش کوین تلگراف، شرکت توسعه هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس E11EVEN ادعا می‌کند، اولین شرکت املاک و مستغلاتی است که امکان خرید املاک با استفاده از ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است.

مارک رابرتز (Marc Roberts) هم‌بنیان‌گذار شرکت E11EVEN در گفتگو با فاکس بیزنس، اظهار داشت که علاقه مردم به ارزهای دیجیتال «واقعاً حیرت‌انگیز» بوده است. او همچنین گفت:

بعد از کنفراس اخیر بیت کوین که در اوایل ماه جاری برگزار شد، علاقه مردم به دارایی‌های دیجیتال، افزایش یافته است. طبق گفته برگزارکنندگان این رویداد، تقریباً نظر ۵۰٬۰۰۰ نفر به ارزهای دیجیتال جلب شده است.

او خاطر نشان کرد، مردم نسبت به خبر پشتیبانی E11EVEN از ارزهای دیجیتال، استقبال فوق‌العاده‌ای نشان داده‌اند؛ این شرکت حتی قبل از اعلام رسمی پذیرش دارایی‌های دیجیتال، اولین پیش‌پرداخت‌های املاک خود را از طریق ارزهای دیجیتال جمع‌آوری کرده است. 

رابرتز در ادامه گفت:

شرکت E11EVEN تقریباً یک ماه با دومین دور جمع‌آوری پیش‌پرداخت املاک خود از طریق ارزهای دیجیتال فاصله دارد و پیش‌بینی می‌کند ارزش پیش‌پرداخت بین ۱۰ تا ۱۵ درصد از قیمت فروش ملک باشد.

این شرکت، اقامت‌گاه‌های مرتفع و مجللی را در منطقه غربی پارک میامی به فروش می‌رساند. به‌گفته آژانس املاک و مستغلات میامی، قیمت واحدهای مجلل از ۳۷۷٬۴۰۰ دلار شروع می‌شود. آپارتمان‌های ۶۵ طبقه این شرکت، دارای ۳۷۵ واحد است و انتظار میرود که پنت‌هاوس هر ساختمان، ۱۰ میلیون دلار به فروش برسد.

رابرتز پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را یکی از «بزرگترین تصمیمات» این شرکت توصیف کرد و هشدار داد: «کسانی که ارزهای دیجیتال را قبول نکنند از قافله عقب می‌مانند.»

او در ادامه گفت:

فکر می‌کنم نتیجه جنبش هواداری از ارزهای دیجیتال، افزایش تعداد خریدارانی است که با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت‌های خود را انجام می‌دهند و من از این موضوع بسیار هیجان‌زده‌ام؛ زیرا جزو اولین کسانی هستیم که به‌عنوان پیش‌پرداخت املاک و مستغلات، ارزهای دیجیتال را می‌پذیریم.

رابرتز ماهیت ناپایدار دارایی‌های دیجیتال را تأیید کرده و در عین حال معتقد است که نسل جوان در برابر نوسانات قیمت این ارزها آشفته نیست و از پیش، دارایی‌های دیجیتالی را پذیرفته است.

او در پاسخ به این سؤال که «آیا در صورت وقوع نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال، ودیعه‌ای را که از مشتریان دریافت کرده‌اید منحل می‌کنید؟»، اظهار داشت:

حوزه ارزهای دیجیتال، به‌طور کلی حوزه جدیدی است و ما همچنان در حال مطالعه هستیم و می‌خواهیم این جنبش را بپذیریم.

در اواسط ماه مه، کوین تلگراف گزارش داد سرمایه‌گذاران می‌توانند آپارتمان‌های لوکس در کشور پرتغال را با پرداخت دوج کوین و دیگر ارزهای دیجیتال خریداری کنند. همچنین در ماه مه، گزارش شد آپارتمان‌های لوکس مجموعه Miami’s Arte Surfside در میامی (که خانه ایوانکا ترامپ هم در آن قرار دارد)، با قبول ارزهای دیجیتال (از جمله بیت کوین و اتریوم) به فروش می‌رسد.      

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

نارندرا مودی (Narendra Modi)، نخست‌وزیر وقت هند، تازه‌ترین قربانی یک هک توییتری است. آن‌طور که پیداست، مهاجمان سایبری با هک…

عده‌ای از شهروندان کالیفرنیا با الهام از طرح برگزیت که به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا انجامید، درصدد استقلال کالیفرنیا…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب