Scroll Top
طبق شاخص‌ های آنچین، وقت خرید دوج کوین است!

طبق شاخص‌ های آنچین، وقت خرید دوج کوین است!

در طول هفته گذشته، افزایش فعالیت در بازار میم کوین‌ها منجر به افزایش ارزش دوج کوین (DOGE) شده است. این ارز دیجیتال پیشرو در زمان نگارش این گزارش با قیمت حدودا ۰.۱۲ دلاری معامله می‌شود و در هفت روز گذشته شاهد افزایش ۶ درصدی قیمت بوده است.

در همین مدت، تعداد آدرس‌های روزانه تراکنش‌های دوج کوین و تعداد آدرس‌های جدیدی که برای تجارت این میم کوین ایجاد شده‌اند، افزایش یافته است.

رشد فعالیت شبکه دوج کوین

به گزارش بی‌این‌کریپتو (BeInCrypto) هفته‌ای که گذشت، با افزایش تقاضای معامله‌گران برای دوج کوین همراه بود. در هفت روز گذشته، تعداد آدرس‌های کیف پولی که در تراکنش‌های روزانه دوج کوین مشارکت داشتند، ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به همین ترتیب، تقاضای جدید برای این میم کوین نیز افزایش یافته است. در همین دوره، تعداد آدرس‌های روزانه کیف پول جدیدی که برای خرید و فروش دوج کوین ایجاد شده‌اند، ۱۷ درصد افزایش یافته است.

افزایش در تعداد آدرس‌های فعال روزانه و آدرس‌های جدید برای یک دارایی، نشان‌دهنده‌ افزایش تعداد معامله‌گرانی است که در حال خرید و فروش آن هستند. به طور کلی، افزایش فعالیت در شبکه (بلاک چین) اغلب به عنوان نشانه‌ای از خوش‌بینی بازار و پتانسیل رشد در آینده در نظر گرفته می‌شود.

افزایش تقاضا برای دوج کوین در هفته گذشته ممکن است به دلیل فرصت خریدی باشد که با کاهش یک ماهه قیمت این ارز دیجیتال ایجاد شده است. دوج کوین در ۳۰ روز گذشته شاهد کاهش ۲۰ درصدی در ارزش خود بوده است.

فرصت خرید دوج کوین با توجه به شاخص MVRV

نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) دوج کوین تأیید می‌کند که اکنون ممکن است زمان مناسبی برای خرید این میم کوین باشد.

نسبت‌های MVRV دوج کوین در زمان نگارش این گزارش، به ترتیب ۹.۶- درصد و -۴.۹۳- درصد برای میانگین‌های متحرک ۳۰ روزه و ۳۶۵ روزه هستند.

این معیار، نسبت بین قیمت بازار فعلی یک دارایی و میانگین قیمت کل کوین یا توکن‌های در گردش آن را دنبال می‌کند.

زمانی که مقدار این معیار مثبت باشد، نشان‌دهنده آن است که ارزش بازار فعلی دارایی، بالاتر از قیمتی است که اکثر سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را خریداری کرده‌اند. در این حالت گفته می‌شود که ارزش یک دارایی بیشتر از ارزش واقعی آن (Overvalued) است.

برعکس، مقدار منفی MVRV نشان می‌دهد که دارایی کم‌ارزش‌تر از حد واقعی (Undervalued) است. این موضوع بیانگر آن است که ارزش کل بازار این دارایی، پایین‌تر از میانگین قیمت خرید کل توکن‌های در گردش آن است.

یک نسبت MVRV منفی به عنوان یک سیگنال خرید تفسیر می‌شود، زیرا نشان می‌دهد که دارایی با قیمتی پایین‌تر از میانگین قیمت خرید تاریخی آن معامله می‌شود.

پیش‌بینی قیمت دوج کوین: پیشتاز میم کوین‌ها در حال حرکت است

افزایش اخیر در ارزش دوج کوین، قیمت آن را به سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) سوق داده است. با نگاهی به نمودار روزانه، قیمت این میم کوین در حال آماده شدن برای عبور از بالای این خط کلیدی است.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یک دارایی، میانگین قیمت آن در ۲۰ روز معاملاتی گذشته را دنبال می‌کند. زمانی که قیمت یک دارایی برای عبور از بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود آماده می‌شود، این می‌تواند نشانه یک روند صعودی بالقوه باشد.

این حرکت نشان می‌دهد که تحرک قیمتی اخیر دوج کوین به اندازه‌ای قوی بوده است که بتواند از میانگین قیمت ۲۰ روز گذشته خود عبور کند. این امر حاکی از افزایش علاقه خرید در بین فعالان بازار است که معامله‌گران اغلب آن را به عنوان نشانه‌ای برای افزایش قیمت در آینده تفسیر می‌کنند.

افزایش تقاضا برای دوج کوین فرصتی برای خرید ایجاد می‌کند

اگر این روند صعودی ادامه یابد، قیمت دوج کوین به ۰.۱۳ دلار خواهد رسید. با این‌حال، اگر این روند از حرکت بایستد، ممکن است ارزش آن تا ۰.۱۲ دلار کاهش یابد.

این مطلب گزارشی از وب‌سایت بی‌این‌کریپتو است و نباید به‌عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری تلقی شود. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری بهتر است تحقیقات خود را داشته باشید؛ بنابراین، نویسنده و وب‌سایت انتخاب هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال ضررهای احتمالی شما نخواهد داشت.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

قیمت نات کوین (Notcoin)، تحت تأثیر ابتکارات جدید آن احتمالاً در هفته‌های آینده یک حرکت صعودی قابل توجه را تجربه…

احساسات منفی در بازار بیت کوین (BTC) پس از بازگشت قیمت به پایین‌ترین سطح ۶ هفته گذشته، به شدت افزایش…

در حالی که از ماه آوریل شاهد کاهش چشمگیر نفوذ میم‌ کوین‌ ها در بازار آلت کوین ها هستیم، تحلیلگران…

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ از ریال دیجیتال رسماً رونمایی کرد. ریال دیجیتال، فاز…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب