Scroll Top
کارمندان دولت چین از ماه آینده ارز دیجیتال ملی دریافت خواهند کرد

کارمندان دولت چین از ماه آینده ارز دیجیتال ملی دریافت خواهند کرد

یک خبر‌گزاری محلی در روز پنجشنبه گزارش داد که ارز دیجیتال ملی چین (DCEP)، در ماه می (اواسط اردیبهشت)، برای کارمندان محلی دولت در شهر سوجو صادر خواهد شد.

به گزارش The Block، طبق یک سند رسمی، خبرگزاری چاینا استار مارکت (China Star Market) اعلام کرد که کارمندان دولت در شهر سوجو، ۵۰ درصد از یارانه‌ی حمل‌و‌نقل ماه می خود را به شکل ارز دیجیتال ملی دریافت خواهند کرد. این ارز دیجیتال، توسط چهار بانک دولتی از جمله بانک کشاورزی چین، بانک صنعتی و بازرگانی چین، بانک چین و بانک سازندگی چین عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش استار مارکت، در این سند رسمی از تمامی مؤسسات و کمیته‌های دولتی خواسته شده تا به منظور آماده‌سازی برای توزیع ماه می، قرار‌داد‌های صدور ارز دیجیتال ملی را با این بانک‌ها امضا کنند. از تمامی کارمندان خواسته شده تا برای دریافت یارانه‌ی خود، کیف‌پول‌های دیجیتال را از طریق این بانک‌ها دریافت و نصب کنند.

بانک کشاورزی چین، در اوایل این هفته، برنامه‌ی کیف پول دیجیتالی را آزمایش کرد. با این حال، در آن زمان، فقط کاربرانی که در فهرست سفید (فهرست افراد مجاز) بانک حضور داشتند، می‌توانستند حساب خود را در برنامه ثبت کنند. در دسامبر ۲۰۱۹ (آذر ۹۸)، بانک خلق چین گزارش داد که برای برنامه‌های آزمایشی DCEP در چندین شهر بزرگ چین از جمله شِنژِن و سوجو برنامه‌ریزی کرده است. از زمان شیوع ویروس کرونا، بانک مرکزی چین در چندین نوبت اشاره کرده که توسعه و آزمایش ارز دیجیتال به آرامی در حال پیشروی است.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

این روزها اخبار مسدود شدن اکسچنجها یا مبادله کنندگان ارزهای دیجیتال در چین سر و صدای زیادی کرده و باعث…

پلتفرم معاملاتی InvestFeed که در نیویورک مستقر است، برای اولین بار پلتفرم سهام خود را پایین آورد و  ارز رمزنگاری‌شده را…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب