Scroll Top
کدام ارزهای دیجیتال پتانسیل افزایش قیمت در کوتاه مدت دارند؟

کدام ارزهای دیجیتال پتانسیل افزایش قیمت در کوتاه مدت دارند؟

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال نشانه‌های قوی از بهبود را نشان می‌دهد، تحلیلگران چشم به حرکت احتمالی صعودی دوخته‌اند. در این مطلب، به بررسی دقیق وضعیت بازار و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال شاخص بازار و چند میم کوین محبوب می‌پردازیم تا دورنمای کوتاه‌مدت این بازار پرتلاطم را روشن کنیم.

بازار ارزهای دیجیتال امروز شاهد بهبود قابل توجهی بوده و ارزش کل بازار افزایش یافته است. در پی این بهبود، قیمت بیت کوین به عنوان پیشتاز بازار توانسته است تا سطح ۵۷,۰۰۰ دلاری را بازپس بگیرد است. علاوه بر این، سایر آلت کوین‌ها و میم کوین‌های برتر نیز روند مشابهی را طی کرده و ارزش قابل توجهی از مقادیر از دست رفته در هفته گذشته را دوباره به سبد خود افزوده‌اند. با توجه به نوسانات قیمتی جاری در فضای ارزهای دیجیتال، آیا می‌توان گفت که ارزهای دیجیتال معروف در آستانه آغاز یک رالی صعودی قرار دارند؟

در ادامه برای دانستن پاسخ این سوال، به بررسی دقیق احساسات بازار، پیش‌بینی قیمت و تحلیل ۵ ارز دیجیتال و میم کوین شاخص شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، پپه (PEPE)، بونک (BONK) و داگ ویف هت (WIF) که در وب‌سایت کوین پدیا (CoinPedia) آمده است می‌پردازیم، در حالی که بازار نشانه‌هایی از یک حرکت صعودی بالقوه را نشان می‌دهد.

تحلیل قیمت بیت کوین (BTC)

در میان تلاطم‌های جاری بازار، قیمت بیت کوین در چارت روزانه یک الگوی کانال نزولی تشکیل داده و همچنان در محدوده آن معامله می‌شود. نکته مثبت این است که ارز دیجیتال پیشتاز بازار در آستانه آزمایش خط مقاومت این کانال نزولی قرار دارد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) با موفقیت محدوده اشباع فروش را مجدداً آزمایش کرده که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید برای بیت کوین در فضای ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، میانگین‌ها احتمال بالای یک همگرایی صعودی را نشان می‌دهند که چشم‌انداز مثبتی را برای این هفته ترسیم می‌کند.

از سوی دیگر، شاخص مکدی (MACD) روند مشابهی را با ثبت کاهش مداوم در هیستوگرام قرمز نشان داده است. همچنین میانگین‌های آن نشان از یک تقاطع مثبت بالقوه دارند که بر افزایش قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال تأکید دارد.

اگر بازار با همین شتاب به کسب قدرت بیشتر ادامه دهد، قیمت خرید بیت کوین از خط مقاومت خود عبور خواهد کرد و برای آزمایش سطح مقاومت بالاتر ۶۰,۸۱۹ دلار در هفته آینده آماده خواهد شد. در مقابل، یک بازگشت نزولی می‌تواند قیمت را به سمت سطح حمایت حیاتی ۵۵,۰۰۰ دلار بکشاند.

تحلیل قیمت اتریوم (ETH)

قیمت اتریوم با موفقیت ناحیه حمایت مهم خود را مجدداً آزمایش کرده که منجر به افزایش قیمت این ارز دیجیتال شده است. علاوه بر این، افزایش هیجان پیرامون احتمال تصویب صندوق قابل معامله بورسی (ETF) اتریوم به عنوان کاتالیزوری در افزایش اخیر قیمت این دارایی عمل کرده است.

شاخص تکنیکال RSI پس از آزمایش مجدد محدوده اشباع فروش، رشد تندی را در چارت قیمت اتریوم نشان می‌دهد. علاوه بر این، با یک همگرایی صعودی بالقوه، این شاخص افزایش فشار خرید نسبت به فروش را برای اتریوم در بازار نشان می‌دهد.

حفظ قیمت خرید اتریوم بالای سطح حمایتی مهم آن، زمینه را برای تلاش این ارز دیجیتال جهت آزمایش سطح مقاومت بالاتر ۳,۴۰۰ دلار در این ماه فراهم خواهد کرد. با این حال، اگر فروشندگان مجدداً قدرت بگیرند، قیمت اتریوم به زیر مرز ۳,۰۰۰ دلاری سقوط خواهد کرد.

تحلیل قیمت پپه (PEPE)

قیمت پپه با پیروی از یک مسیر صعودی، پس از ناکامی در حفظ حمایت ۰.۰۰۰۰۰۹۲۵ دلار، توانسته از کف‌های ماهانه خود تا حدی بهبود یابد. این امر باعث شده تا حجم خرید قابل توجهی به این میم کوین جذب شود که می‌تواند قیمت‌ها را به نزدیکی ۰.۰۰۰۰۱ دلار برساند. با این حال، حجم معاملات همچنان محدودیت اصلی پپه است، زیرا به نظر می‌رسد معامله‌گران خسته شده‌اند. بنابراین، قیمت ممکن است برای مدتی در یک محدوده انباشت باقی بماند و به دنبال آن شاهد یک پرایس اکشن بزرگ باشیم.

قیمت خرید پپه برای چند ماه در یک کانال موازی صعودی در حال نوسان بوده است. متأسفانه، حرکت نزولی اخیر سطوح قیمت را به زیر حمایت کشاند. با این حال، به جای ادامه حرکت نزولی، قیمت یک بازگشت را آغاز کرده است. شاخص قدرت نسبی نیز پس از آزمایش آستانه پایین‌تر افزایش یافته است.

در همین حال، اندیکاتور مکدی در آستانه یک تقاطع صعودی قرار دارد که نشان می‌دهد هجوم جریان فشار خرید در چشم‌انداز این میم کوین است. تا آن زمان، قیمت ممکن است تثبیت شود و به دنبال آن یک حرکت صعودی عمده فراتر از ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار رخ دهد.

تحلیل قیمت بونک (BONK)

موفق‌ترین میم کوین در اکوسیستم سولانا، بدون شک میم کوین بونک بوده که حالا سطح حمایت مهم خود را مجدداً آزمایش کرده است. این امر منجر به جبران زیان‌های یک هفته اخیر آن شده و حجم معاملات آن به ۵۱۷ میلیون دلار رسیده است.

علاوه بر این، قیمت بونک در ۲ روز گذشته رشد دو رقمی داشته که نشان‌دهنده افزایش احساسات صعودی است. همچنین، اندیکاتور مکدی یک هیستوگرام سبز افزایشی را نشان می‌دهد و میانگین‌های آن یک پرایس اکشن صعودی قوی را در چارت روزانه ثبت می‌کنند.

اگر بازار بهای خرید بونک را یه بالای سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار هدایت کند، خریداران برای آزمایش سطح بالاتر ۰.۰۰۰۰۳۳۹۰ دلار آماده خواهند شد. در مقابل در سناریو کاهشی، پرایس اکشن نزولی می‌تواند قیمت را به سمت سطح حمایت حیاتی خود بکشاند.

تحلیل قیمت داگ ویف هت (WIF)

دومین میم کوین موفق در زنجیره سولانا با ارزش بازار ۱.۶ میلیارد دلار، داگ ویف هت است که در حال حاضر با ۶۴ درصد تخفیف نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود معامله می‌شود و به عقیده بسیاری از تحلیلگران یک فرصت خرید عالی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

شاخص قدرت نسبی یک منحنی صعودی را در چارت روزانه قیمت داگ ویف هت نشان می‌دهد. علاوه بر این، خط روند میانگین، نشان از یک تقاطع مثبت بالقوه دارد که نشان می‌دهد بهای خرید داگ ویف هت در این هفته احتمالاً افزایش ارزش خواهد داشت.

با این حال، اگر معاملات در بازار همچنان تحت احساسات صعودی ادامه یابد، قیمت این میم کوین برای آزمایش سطح مقاومت بالاتر ۳ دلایر در هفته‌های آینده آماده خواهد شد. با این حال، اگر فروشندگان مجدداً قدرت بگیرند، ارز دیجیتال داگ ویف هت به سمت کف ۱.۲۴۰ دلار سقوط خواهد کرد.

جمع‌بندی

بازار ارزهای دیجیتال نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از بهبود نشان می‌دهد، با بیت کوین که مرز ۵۷,۰۰۰ دلار را بازپس گرفته و سایر آلت کوین‌های برتر که روندهای بهبود قوی را تجربه می‌کنند. تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد که این ۵ ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، پپه، بونک و داگ ویف هت  پتانسیل قابل توجهی برای رشد در کوتاه‌مدت دارند.

کدام ارزهای دیجیتال پتانسیل افزایش قیمت در کوتاه مدت دارند؟

با این حال، سرمایه‌گذاران باید همچنان هوشیار باشند و تحولات بازار را به دقت زیر نظر داشته باشند، زیرا نوسانات همچنان یک عامل کلیدی در این بازار پویا است.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

دنیای ارزهای دیجیتال در آستانه تحولی بزرگ قرار دارد. با نزدیک شدن به تأیید و راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله بورسی…

در هفته‌های اخیر، خبر فروش گسترده بیت کوین (BTC) توسط دولت آلمان، توجه بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال را…

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال نشانه‌های قوی از بهبود را نشان می‌دهد، تحلیلگران چشم به حرکت احتمالی صعودی دوخته‌اند….

بازار ارزهای دیجیتال در روزهای گذشته ریزش قابل توجهی داشته است و حالا همه نگاه‌ها به آینده بیت کوین در…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب