Scroll Top
بهترین افزونه‌های چت جی پی تی برای ترید و معاملات ارز دیجیتال کدام‌اند؟

بهترین افزونه‌های چت جی پی تی برای ترید و معاملات ارز دیجیتال کدام‌اند؟

علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و تریدرها همواره به دنبال ابزارهای نوآورانه‌ای هستند تا معاملات خود را ساده‌تر کنند و با آخرین روندهای بازار هم‌گام بمانند. با منقلب‌شدن حوزه فناوری اطلاعات توسط هوش مصنوعی، استفاده از افزونه‌های چت جی‌پی‌تی (ChatGPT) برای معامله ارزهای دیجیتال نیز محبوبیت زیادی یافته است. در این مطلب از انتخاب، ۱۰ مورد از بهترین افزونه‌های چت جی‌پی‌تی برای ترید ارزهای دیجیتال را معرفی می‌کنیم و نحوه نصب واستفاده از این پلاگین‌ها را آموزش می‌دهیم. با ماه همراه باشید.

توجه داشته باشید باوجودی‌که این افزونه‌ها می‌توانند اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهند، نباید به‌عنوان جایگزینی برای مشاوره مالی حرفه‌ای استفاده شوند. درکنار استفاده از این پلاگین‌ها، استراتژی شخصی خود را داشته و درصورت نیاز، با یک مشاور مالی معتبر یا حرفه‌ای مشورت کنید. علاوه‌براین، برای استفاده از افزونه‌های چت جی‌پی‌تی نیازمند خرید اشتراک ChatGPT Plus هستید که درحال‌حاضر هزینه آن ۲۰ دلار در ماه است.

بهترین پلاگین‌های ChatGPT برای ترید ارزهای دیجیتال کدام‌اند؟

فهرست ۱۰ مورد از بهترین افزونه‌های چت جی پی تی برای ترید ارزهای دیجیتال، موارد زیر هستند:

  1. کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)
  2. سیگنال پلاس (SignalPlus)
  3. پالیگان (Polygon)
  4. سی سی دیتا (CCData)
  5. دیزی (Daizy)
  6. آلکمی (Alchemy)
  7. دیفای لاما (DeFiLlama)
  8. اس‌آی‌سی (SIC)
  9. کریپتو ERC20 اسکاوت (Crypto ERC۲۰ Scout)
  10. سَوی تریدر ای‌آی (Savvy Trader AI)

بیشتر بخوانید: نگاهی به دو چت‌بات محبوب این روزها؛ چت‌جی‌پی‌تی از OpenAI و بارد از گوگل

۱. پلاگین کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

احتمالاً با سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap.com) و قابلیت‌های آن آشنایی دارید. این وبسایت یکی از بهترین منابع ردیابی قیمت ارزهای دیجیتال است. علاوه‌براین، کوین مارکت کپ منابع مختلفی مانند اخبار، تحلیل‌ها و ابزارهای لازم برای بررسی پروژه‌های بلاک چینی و ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هدف اصلی این سایت، کمک به سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال برای گرفتن تصمیمات بهتر و آگاهانه‌تر در این حوزه است.

این وب‌سایت یک پلاگین اختصاصی برای چت جی‌پی‌تی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد به اطلاعات و داده‌های مربوط به ارزهای دیجیتال مستقیماً از طریق خود ChatGPT دسترسی داشته باشند. برای استفاده از این افزونه کافی است پرامپت (Prompt) موردنظر خود را وارد کرده و منتظر پاسخ بمانید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از این پلاگین درباره عملکرد بیت کوین در ماه منتهی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی ۳ دوره انتخاباتی گذشته سؤال پرسیدیم. افزونه کوین مارکت کپ نیز با جستجو در پایگاه داده خود، قیمت‌های آغازین، پایانی و میزان تغییرات قیمت را با تاریخ دقیق نمایش داده است.

پلاگین کوین مارکت کپ در چت جی پی تی
پلاگین کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) برای ChatGPT

۲. پلاگین سیگنال پلاس (SignalPlus)

یکی دیگر از بهترین افزونه‌های چت جی پی تی برای ترید، سیگنال پلاس (Signal Plus) است. در واقع سیگنال پلاس یک پلتفرم جامع برای معامله قراردادهای آپشن ارزهای دیجیتال است.

پلاگین چت جی‌پی‌تی سیگنال پلاس دسترسی به تحلیل‌های لحظه‌ای ریسک و سود/زیان، داده‌های نوسان قیمت و تحلیل سناریوهای ریسک را فراهم می‌کند. تریدرهای حرفه‌ای، مؤسسات و صندوق‌های کریپتویی می‌توانند با استفاده از این اطلاعات، تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری بهتری داشته باشند.

علاوه‌براین، با استفاده از این پلاگین می‌توانید روندهای جاری در فضای ارزهای دیجیتال، بازارهای فیوچرز و آپشن، پروتکل‌های دیفای، آمارهای لیکویید شدن معاملات، آمار پروژه‌های ان‌اف‌تی محور، هزینه‌های گس بلاک ‌چین و موارد دیگر را در یک مکان واحد در اختیار داشته باشید. به‌طور خلاصه، افزونه سیگنال پلاس به‌گونه‌ای طراحی شده است تا دستیار معاملات ارزهای دیجیتال شما باشد.

پلاگین سیگنال پلاس chatgpt
پلاگین سیگنال پلاس (SignalPlus) برای ChatGPT

در تصویر بالا، پرامپتی را مشاهده می‌کنید که از افزونه سیگنال پلاس درباره نسبت پوزیشن‌های لانگ و شورت و تعداد قراردادهای باز و تسویه نشده ارز دیجیتال ریپل (XRP) سؤال پرسیده‌ایم. این پلاگین پس از تحلیل داده‌های خود، نتیجه را فراهم کرده است. با چنین ابزاری، هر تریدری می‌تواند استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و معاملاتی خود را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: قرارداد آپشن یا اختیار معامله (Option Contract) چیست؟ + ویدیو

۳. پلاگین پالیگان (Polygon)

افزونه چت جی‌پی‌تی پالیگان (Polygon) یک ابزار تحقیقاتی است که برای بهبود تحلیل‌های سرمایه‌گذاری مالی طراحی شده است. باوجودی‌که این ابزار توسط تیم پروژه کریپتویی پالیگان طراحی شده است، نه‌تنها این ابزار دید خوبی از ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند، بلکه می‌تواند برای جستجوی نماد یا تیکر (Ticker) شرکت‌ها و ارزها در بازارهای سهام و فارکس نیز استفاده شود.

این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا خودشان را همسوی روندهای بازار به‌روز نگه دارند، اطلاعات مورد نیاز درخصوص معاملات آپشن را در اختیار داشته باشند، پرتفوی سرمایه‌گذاری خود را پیگیری کنند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید را کشف نمایند.

افزونه chatgpt پالیگان
پلاگین پالیگان (Polygon) برای ChatGPT

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ما از این ابزار خواستیم که فهرستی از نمادهای پشتیبانی‌شده توسط پالیگان را ارائه دهد. در کل، این ابزار تحقیقات مالی را ساده کرده و راه‌حل‌های قدرتمند و شفافی برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

۴. پلاگین سی‌سی دیتا (CCData)

پلاگین CCData که پیشتر با نام کریپتو کامپر (CryptoCompare) فعالیت می‌کرد، برای ارائه داده‌های لحظه‌ای و تاریخی ارزهای دیجیتال مختلف طراحی شده است. این پلاگین توسط پلتفرم سی‌سی دیتا آیو (CCData.io) ساخته شده است. این پلتفرم که در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد، داده‌های قابل استفاده درخصوص دارایی‌های دیجیتال را برای موسسات و سازمان‌ها فراهم می‌کند.

با استفاده از این پلاگین چت جی‌پی‌تی می‌توانید به اطلاعاتی مانند قیمت‌ها، ارزش بازار و حجم معاملات دسترسی داشته باشید و در عین حال، عملکرد ارزهای دیجیتال مختلف را پیگیری کرده و روندهای بازار را تحلیل کنید تا تصمیمات سرمایه‌گذاری و ترید آگاهانه‌تری بگیرید. این افزونه همچنین شما را با آخرین پروژه‌های بلاک چینی ازجمله عرضه اولیه‌های سکه (ICO) به‌روز نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: عرضه‌ اولیه‌ کوین یا ICO چیست؟

در تصویر زیر، از این افزونه پرسیدیم که کدام ارز دیجیتال طی یک ماه گذشته بیشترین رشد را داشته است. پلاگین سی‌سی دیتا نیز با جستجو در پایگاه داده خود، لیست ارزهای دارای بیشترین رشد را فهرست کرده است. با استفاده از چنین داده‌هایی می‌توانید زمان و انرژی لازم برای اتخاذ تصمیمات سرمایه‌گذاری و معاملاتی خود را کاهش دهید.

افزونه ccdata در چت جی پی تی
پلاگین سی‌سی دیتا (CCData) برای ChatGPT

۵. پلاگین دِیزی (Daizy)

 پلاگین چت جی‌پی‌تی دِیزی (Daizy)، یکی دیگر از بهترین افزونه‌هایی است که برای دسترسی به داده‌های مالی و تحلیل دارایی‌ها ازجمله سهام آمریکا، ETF‌ها و تصمیم‌گیری آگاهانه درخصوص ترید ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این ابزار که توسط شرکت دیزی (Daizy Inc) طراحی شده است، از پایگاه داده بزرگ و همیشه به‌روز خود برای ارزیابی عملکرد پروژه‌های ارز دیجیتال و معیارهای ریسک استفاده کرده و پایداری آن‌ها را بر اساس امتیاز ESG (محیطی، اجتماعی و حاکمیتی) اندازه‌گیری می‌کند.

بنابراین، با استفاده از این افزونه می‌توانید دارایی‌های موردنظر خود را با بنچ‌مارک‌های بازار مقایسه کرده و با ارزیابی عملکرد پرتفوی خود، ببینید چگونه اخبار جدید ممکن است بر انواع مختلف دارایی‌ها تأثیر بگذارد. به‌طور خلاصه، پلاگین دِیزی یک ابزار همه‌فن حریف است که تحقیق و تحلیل دارایی‌های دیجیتال را ساده می‌کند.

افزونه chatgpt دیزی
پلاگین دِیزی (Daizy) برای ChatGPT

در تصویر بالا، از افزونه دیزی پرسیدم که کدام ETFها درحال‌حاضر بهترین عملکرد را دارند. در پاسخ، این پلاگین لیست برخی از ETFهای دارای بهترین عملکرد طی یک سال گذشته را ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: ETF بیت کوین چیست؟ آشنایی با صندوق قابل معامله در بورس

۶. پلاگین آلکمی (Alchemy)

پلاگین چت جی‌پی‌تی آلکمی (Alchemy) ابزاری است که امکان دسترسی به داده‌های بلاک چین را برای کاربران فراهم می‌کند. این ابزار با بلاک چین‌های اتریوم، پالیگان، آربیتروم و آپتیمیزم کار می‌کند و از طریق APIهای وب ۳.۰ در پلتفرم آلکمی، اطلاعات لحظه‌ای را ارائه می‌دهد.

با استفاده از این ابزار امکان دسترسی به مانده حساب‌ها، متادیتای توکن‌ها، اطلاعات بلاک‌ها و داده‌های کارمزد تراکنش‌ها با توجه به شرایط شبکه وجود دارد. به دلیل محدودیت‌های کاراکتر در خود چت جی‌پی‌تی، پاسخ‌های این پلاگین نیز در همین محدوده ارائه می‌شود. همچنین، این افزونه به‌جای داده‌های برون‌زنجیره‌ای لحظه‌ای، بر اساس مجموعه ثابتی از متدهای API آموزش دیده است.

پلاگین چت جی پی تی alchemy
پلاگین آلکمی (Alchemy) برای ChatGPT

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، درباره هزینه گس ارسال ۱۰۰ دلار اتر از این افزونه سؤال پرسیدیم. پاسخ این بود که کارمزد شبکه اتریوم به مقدار معامله‌شده بستگی ندارد، بلکه به شرایط شبکه وابسته است.

بیشتر بخوانید: گس (Gas) در اتریوم چیست؟

۷. پلاگین دیفای لاما (Defi Llama)

دیفای لاما (DeFiLlama) پلتفرمی است که پروژه‌ها و پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز را تحلیل می‌کند. این پلتفرم اطلاعات را از منابع معتبر جمع‌آوری کرده و درباره عملکرد و روندهای این فضا اطلاعات تحلیلی خود را ارائه می‌دهد. این پلاگین در ChatGPT از پایگاه داده خود استفاده و در کشف فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه دیفای، بررسی پروتکل‌ها و ارزیابی سلامت عمومی و رشد این اکوسیستم به کاربران کمک می‌کند. این ابزار برای سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگانی که قصد دارند در فضای پرسرعت امور مای غیرمتمرکز تصمیمات آگاهانه بگیرند، بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: دیفای چیست؟ آشنایی با DeFi یا امور مالی غیرمتمرکز به زبان ساده

از این پلاگین که جزو بهترین افزونه‌های چت جی پی تی برای ترید ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، خواستیم لیستی از پروژه‌های دارای بیشترین ارزش کل قفل شده (TVL) فعلی را ارائه دهد. با مقایسه داده‌های ارائه‌شده توسط این پلاگین با داده‌های پلتفرم دیفای لاما، متوجه شدیم که این ابزار در جمع‌آوری اطلاعات و انتخاب مهم‌ترین جزئیات جهت پایش و مقایسه پروژه‌های مختلف در لحظه، عملکرد خوبی دارد.

پلاگین chatgpt دیفای لاما
پلاگین دیفای لاما (Defi Llama) برای ChatGPT

۸. پلاگین اس‌آی‌سی (SIC)

پلاگین اس‌آی‌سی (SIC) که مخفف «Source Integration for Credibility» است، دروازه‌ای به‌سوی دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا قیمت‌ها، حساب‌ها و تراکنش‌ها را روی بلاک چین‌ها، از جمله اتریوم، بررسی کنید. چه یک تریدر حرفه‌ای در حوزه ارزهای دیجیتال باشید و چه یک تازه‌کار، پلاگین اس‌آی‌سی اطلاعات موردنیاز برای تصمیم‌گیری‌های آگاهانه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

پلاگین sic در چت جی پی برای ترید ارزهای دیجیتال
پلاگین اس‌آی‌سی (SIC) برای ChatGPT

از دیگر قابلیت‌های این پلاگین شامل مشاهده مانده حساب کیف پول اتریوم، قیمت‌های فعلی و گذشته توکن‌های اتریومی، بررسی شباهت‌های بین قراردادهای هوشمند و استانداردهای توکن و دیگر موارد هستند.

۹. پلاگین کریپتو ERC20 اسکاوت

کریپتو ERC20 اسکاوت (Crypto ERC20 Scout) یکی دیگر از بهترین افزونه‌های چت جی‌پی‌تی برای تصمیم‌گیری و ساخت استراتژی ترید ارزهای دیجیتال است که به‌طور خاص روی توکن‌های ERC20 متمرکز است. این پلاگین اجازه جمع‌آوری اطلاعات، پیگیری قیمت‌ها و  تحلیل چشم‌انداز توکن‌های ساخته‌شده روی شبکه اتریوم را در داخل خود رابط کاربری ChatGPT به کاربران می‌دهد.

افزونه crypto erc20 scout در چت جی پی تی
پلاگین کریپتو ERC20 اسکاوت برای ChatGPT

این پلاگین با ادغام داده‌های لحظه‌ای از منابع قابل‌اعتماد، اطلاعات به‌روز درباره قیمت توکن‌های ERC20، ارزش بازار، حجم معاملات و روند قیمت‌ها را برای کاران فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند به‌راحتی از این افزونه درباره توکن‌های ERC-20 و مبتنی بر اتریوم سؤال کرده و با مقایسه عملکرد آن‌ها، تصمیم‌های معاملاتی درستی بگیرند.

بیشتر بخوانید: ERC۲۰ چیست؟

۱۰. پلاگین سَوی تریدر ای‌آی (Savvy Trader AI)

پلاگین چت جی پی تی سَوی تریدر ای‌آی (Savvy Trader AI)، همان دستیار معاملاتی است که به آن نیاز دارید. این افزونه منحصراً برای معاملات و سرمایه‌گذاری طراحی شده است و راهنمایی‌های لازم برای تصمیم‌گیری درست را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پلاگین savvy trader ai در chatgpt
پلاگین سَوی تریدر ای‌آی (Savvy Trader AI) برای ChatGPT

با استفاده از این افزونه می‌توانید به قیمت‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید، روندهای بازار را پیگیری کنید، حجم معاملات را تحلیل نمایید و با داشتن داده‌ها در دست، تصمیمات آگاهانه بگیرید.

افزونه‌های چت جی‌پی‌تی برای ترید و معامله چه ویژگی‌هایی دارند؟

پلاگین‌های چت جی‌پی‌تی ساخته‌شده مخصوص ترید ارزهای دیجیتال عمدتاً به‌عنوان ابزارهایی برای ارائه داده‌ها، تحلیل‌ها و بینش‌های ارزشمند طراحی شده‌اند که می‌توانند در گرفتن تصمیمات معاملاتی آگاهانه به شما کمک کنند.

ازجمله ویژگی‌ها و امکانات پلاگین‌های چت جی‌پی‌تی شامل موارد زیر هستند:

  • ارائه داده‌های لحظه‌ای:
    • قیمت‌های بازار: این افزونه‌ها، قیمت‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، ارزش بازار، حجم معاملات و دیگر معیارهای کلیدی را به شما ارائه می‌دهند.
    • داده‌های تاریخی: برخی از این پلاگین‌ها نمودارهای تاریخی قیمت و روندهای گذشته را ارائه می‌دهند که می‌تواند به شما در تحلیل رفتار گذشته بازار کمک کند.
  • تحلیل بازار:
    • سیگنال‌ها: برخی از پلاگین‌های چت جی‌پی‌تی سیگنال‌های خرید و فروش را بر اساس تحلیل تکنیکال یا روندهای بازار ارائه می‌دهند.
    • جمع‌آوری اخبار: افزونه‌هایی مانند پلاگین پالیگان، آخرین اخبار را از منابع مختلف جمع‌آوری کرده و آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • هشدارها و اعلان‌ها
    • هشدارهای مربوط به نهنگ‌ها: برخی از افزونه‌های ترید چت جی‌پی‌تی تراکنش‌های بزرگ ارز دیجیتال در بازار را رصد می‌کنند که ممکن است نشانه‌ای از حرکت قیمت‌ها باشند.
    • هشدارهای قیمت: شما می‌توانید هشدارهایی تنظیم کنید تا زمانی که یک ارز دیجیتال به یک قیمت مشخص رسید، به شما اطلاع داده شود.

تفاوت Plugin با GPT چیست؟

اگر دقت کرده باشید، بخشی تحت عنوان «Explore GPTs» در چت جی‌پی‌تی وجود دارد که برای چت‌کردن با GPTهای ساخته‌شده توسط دیگر کاربران به‌کار می‌رود. GPTها درواقع یک روش جدید هستند که اجازه ساخت نسخه‌ای سفارشی از چت جی‌پی‌تی را به کاربران می‌دهند.

بخش Explore GPTs در چت جی پی تی

به عبارت دیگر، GPTهای سفارشی نسخه تخصصی مدل GPT-4 محسوب می‌شوند که ‌منحصراً برای مدیریت موضوعات، وظایف یا صنایع خاص بهینه‌سازی و طراحی شده‌اند. شما می‌توانید از این GPTها سؤالات خود را بپرسید یا با کسب راه‌حل مناسب، وظایف مرتبط با حوزه تخصصی خود را انجام دهید. مثلا، GPTهایی مخصوص تحلیل مالی، مشاوره حقوقی یا سرگرمی ساخته شده‌اند.

باوجودی‌که این قابلیت‌ها مشابه قابلیت افزونه‌هایی هستند که در این مطلب معرفی کردیم، اما باید بدانید که GPTها نوعی افزونه محسوب نمی‌شوند و شبیه به یک چت‌بات برای گفتوگو عمل می‌کنند. تفاوت دیگر اینکه برخلاف پلاگین‌های چت جی‌پی‌تی، برای استفاده از GPTها نیازی به خرید اشتراک ندارید و امکان استفاده رایگان از آن‌ها وجود دارد.

از جمله GPTهایی که مشابه افزونه‌ها برای کسب اطلاعات درخصوص ترید ارزهای دیجیتال ساخته شده‌اند شامل موارد زیر هستند:

  • CryptoInsight
  • TradeWhiz
  • Crypto Portfolio Tracker

برای آغاز چت با این GPTها کافی است روی قسمت «Explore GPTs» کلیک کرده و نام ابزار مورد نظر خود را جستجو کنید.

جی پی تی cryptoinsight
جی‌پی‌تیِ کریپتو اینسایت در قسمت «Explore GPTs»

آموزش نصب و استفاده از افزونه‌های چت جی‌پی‌تی برای ترید ارز دیجیتال

همانطور که گفتیم، برای استفاده از این پلاگین‌ها باید اشتراک ChatGPT Plus را داشته باشید تا امکان دسترسی به نسخه GPT-4 برای شما فعال شود.

عضویت chatgpt plus
پلن‌های مختلف اشتراکی در ChatGPT

پس از خرید اشتراک، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. از طریق نسخه وب یا اپلیکیشن چت جی‌پی‌تی، وارد حساب پلاس خود شوید.
  2. روی منوی آبشاری سمت راست صفحه کلیک کرده و مدل مورد نظر خود را (مثلا GPT-4) را انتخاب کنید.
  3. گزینه «Plugins» را که اکنون برای شما فعال شده است، انتخاب کنید.
  4. با کلیک روی منوی آبشاری پلاگین‌ها، وارد «Plugin Store» شوید.
  5. پلاگین مورد نظر خود را جستجو کرده و روی «Install» کلیک کنید.
  6. پس از نصب، لوگوی افزونه در قسمت «Plugins» ظاهر خواهد شد.
  7. روی آن کلیک کنید و پرامپت‌های مورد نظر خود را بنویسید.

سؤالات متداول

آیا پلاگین‌های چت جی پی تی رایگان هستند؟

خیر. برای استفاده از افزونه‌های ChatGPT به خرید اشتراک پلاس این ربات هوش مصنوعی نیاز دارید. قیمت حق اشتراک درحال‌حاضر ۲۰ دلار در ماه است

آیا داده‌های دریافتی از افزونه‌های چت جی پی معتبرند؟

اعتبار داده‌های پلاگین‌ها به اعتبار شرکت ارائه‌دهنده‌شان بستگی دارد. علاوه‌براین، این داده‌ها نباید به‌عنوان توصیه‌ای جهت سرمایه‌گذاری یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال درنظر گرفته شوند. پیش از اقدام، تحقیقات کامل شخصی خود را انجام دهید.

آیا افزونه‌های ترید ChatGPT می‌توانند به‌جای ما معامله کنند؟

خیر. افزونه‌های ChatGPT قادر به جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها هستند، اما خودشان معاملات را برای شما انجام نمی‌دهند و خود شما مسئول برنامه‌ریزی، ساخت استراتژی و اجرای معاملات در صرافی‌ها هستید.

جمع‌بندی

استفاده از بهترین افزونه‌های چت جی‌پی‌تی مانند آلکمی، سوی تریدر ای‌آی، کوین مارکت کپ و بسیاری دیگر که در این مطلب برای ساخت استراتژی ترید و معامله ارزهای دیجیتال معرفی کردیم، باعث گسترش قابلیت‌ها و انعطاف‌پذیری ChatGPT شده است. این پلاگین‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا در یک رابط کاربری واحد، به طیف گسترده‌ای از تحلیل‌ها و اطلاعات تخصصی دسترسی داشته باشند. با پیشرفت مداوم قابلیت‌های چت جی‌پی‌تی و پلاگین‌های آن، انتظار می‌رود که ویژگی‌ها و امکانات بیشتری در آن ادغام شوند و تجربه کاربری را غنی‌تر سازند.

پیش از استفاده از این پلاگین‌ها باید دو چیز را مد نظر داشته باشید؛ یکی اینکه به خرید حساب ChatGPT Plus به مبلغ ۲۰ دلار ماهانه نیاز دارید و بدانید که این افزونه‌ها، معاملات ارز دیجیتال را از طرف شما انجام نداده و صرفا با ارائه اطلاعات، به شما در تصمیم‌گیری‌های تریدینگ کمک می‌کنند. بنابراین خود شما مسئول اجرای معاملات در صرافی‌ها هستید!

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
پست های توضیه شده
Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب