Scroll Top
  • صفحه اصلی
  • قیمت ارزهای دیجیتال ، امروز 3 سپتامبر
قیمت ارزهای دیجیتال ، امروز 3 سپتامبر

قیمت ارزهای دیجیتال ، امروز 3 سپتامبر

قیمت بیت کوین به بالای 59 هزار دلار رسید ، در حالی که سولانا ، اتریوم و ریپل با تقلید از این روند ، بازار گسترده تر به دست آوردند.

همچنین ، OI معاملات آتی اتریوم با افزایش 2.5 درصدی به 10.65 میلیارد دلار ، به ازای هر داده Coinglass مطابق با افزایش قیمت امروز کاهش یافت ، سولانا امروز شاهد یک پمپاژ تقریبا 5 درصدی در ارزش 135 دلاری بود ، OI معاملات آتی سولانا تقریبا 3 درصد جهش کرد و امروز به 2.08 میلیارد دلار رسید و ارزش بازار سولانا 63.33 میلیارد دلار بود.

قیمت ریپل در طول روز 3 درصد افزایش یافت و در 0.5669 دلار معامله شد ، علیرغم تخلیه عظیم نهنگ ریپل که طی روز گذشته ثبت شد ، ارزدیجیتال با پشتوانه ریپل امروز شاهد افزایش قیمت بود ، در این میان ریپل به طور قابل توجهی با سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال خود پیش رفت ، CoinGape Media امروز گزارش داد که شرکت پرداخت بلاک چین آمریکایی یک رویکرد متحول شده برای XRP Ledger را آشکار کرد و از ویژگی های جدیدی در لایه 1 برای NFT ، AMM و صرافی های غیرمتمرکز (DEX) رونمایی کرد.

به طور همزمان ، قیمت دوج کوین بیش از 4 درصد افزایش یافت و در 0.09959 دلار معامله می شود ، همچنین قیمت شیبا اینو با افزایش 3 درصدی ارزش مواجه شد و در 0.00001371 دلار قرار گرفت.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی کرده که چینذلینک (LINK) در یک تا…

کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت کریپتوکوانت (CryptoQuant)، چشم‌انداز جدیدی از آینده بیت کوین (BTC) ترسیم کرده است….

جرمی آلر (Jeremy Allaire)، مدیرعامل شرکت سرکل (Circle) از عزم جدی این شرکت برای ورود به بازار سهام خبر داد….

دونالد ترامپ (Donald Trump) که زمانی ارزهای دیجیتال را یک حباب خطرناک می‌دانست و می‌گفت که به نظر او ارزش…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب