Scroll Top
فدرال رزرو بانک تگزاس را متوقف کرد

فدرال رزرو بانک تگزاس را متوقف کرد

فدرال رزرو ایالات متحده اعلام کرد که نقص های قابل توجهی در معاملات این بانک با مشتریان ارزدیجیتال و رویه های مدیریت ریسک آن شناسایی کرده است.

در یک دستور توقف در 4 سپتامبر ، فدرال رزرو اعلام کرد که بانک یونایتد تگزاس را در ماه مه بررسی کرده و مشکلاتی را در مورد ساختار حاکمیت شرکتی و نظارت های هیئت مدیره و مدیریت ارشد بانک پیدا کرده است ، فدرال رزرو در دستور خود نوشت ، این بررسی کاستی های قابل توجهی را در ارتباط با مشتریان بانکداری خارجی و ارز مجازی به ویژه مدیریت ریسک و انطباق با قوانین و مقررات مربوط به مبارزه با پولشویی از جمله قانون رازداری بانکی شناسایی کرد ، طبق آخرین گزارش سه ماهه بانک یونایتد تگزاس در حال حاضر 75 کارمند دارد و در مجموع حدود 1 میلیارد دلار دارایی را مدیریت می کند ، فدرال رزرو در ماه آگوست اقدام اجرایی مشابهی را علیه یکی دیگر از بانک های دوستدار رمزنگاری صادر کرد.

موج اقدامات اجرایی اخیر بار دیگر این اتهامات را برانگیخته است که دولت درگیر یک کمپین هماهنگ برای جلوگیری از تعامل بانک ها با صنعت کریپتو است ، چیزی که طرفداران آن ، آن را عملیات Chokepoint 2.0 می نامند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

فدرال رزرو ایالات متحده اعلام کرد که نقص های قابل توجهی در معاملات این بانک با مشتریان ارزدیجیتال و رویه…

کارت راکی رابیت (Rocky Rabbit) یا همان سوپرست راکی ربیت (SuperSet) امروز پنجشنبه ۱۵ شهریور از این قرار است: کارت…

براساس گزارش پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتوکوانت (CryptoQuant)، فعالیت شبکه بیت کوین (BTC) به پایین‌ترین سطح خود در سه سال اخیر…

قیمت بیت کوین امروز در 57 هزار دلار باقی مانده است ، در حالی که بازار گسترده تر حرکت صعودی…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب