Scroll Top
  • صفحه اصلی
  • افزایش قیمت دوج کوین در میان حمایت ایلان ماسک
افزایش قیمت دوج کوین در میان حمایت ایلان ماسک

افزایش قیمت دوج کوین در میان حمایت ایلان ماسک

قیمت دوج کوین تحت تاثیر حمایت ایلان ماسک و مشارکت سیاسی فعال با 16.98 درصد افزایش به 0.1242 دلار رسید.

در یک پست اخیر در پلتفرم X ، ایلان ماسک تصویری را به اشتراک گذاشت که توجه قابل توجهی را در جامعه رمزنگاری برانگیخته است ، این پست که نام اختصاری D.O.G.E به همراه تصاویر مرتبط با دوج کوین را نشان می دهد ، به افزایش سریع قیمت کریپتو کمک کرده است ، این حرکت یک تقویت استراتژیک برای دیده شدن ماسک در هر دو عرصه تکنولوژیکی و سیاسی است.

علاوه بر این ، گنجاندن پرزیدنت دونالد ترامپ و سگ شیبا اینو در پست ماسک حاکی از تایید نمادین اخلاق دوج  و نقش بالقوه آن در روایت های سیاسی است ، اخیرا ایلان ماسک دوج را به عنوان طلسم برای نقش خود در بخش DOGE انتخاب کرد ، از آنجایی که قیمت دوج کوین همچنان نوسانات را تجربه می کند ، نمیتوان تاثیر چنین تاییدیه های پرمخاطبی را دست کم گرفت.

در زمان نگارش ، قیمت دوج کوین به 0.1242 دلار رسیده است که نشان دهنده افزایش 16.98 درصدی طی هفت روز گذشته است ، ارزش بازار این ارزدیجیتال در حال حاضر تقریبا به 18.57 میلیارد دلار رسیده است و موقعیت خود را به عنوان هشتمین رتبه بزرگ از نظر ارزش بازار تضمین می کند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

داده‌های آن‌چین نشان می‌دهد که کارمزد تراکنش‌های اتریوم (ETH) اخیراً افزایش یافته است. طبق گزارش شرکت تحلیل درون زنجیره‌ای سنتیمنت…

همبستگی بیت کوین (BTC) با با بازار سهام آمریکا در ماه‌های اخیر افزایش یافته و به بالاترین سطح چند سال…

قیمت دوج کوین تحت تاثیر حمایت ایلان ماسک و مشارکت سیاسی فعال با 16.98 درصد افزایش به 0.1242 دلار رسید….

براساس تحلیل اخیر منتشر شده در پلتفرم کریپتوکوانت (CryptoQuant)، علی‌رغم بهبود تدریجی قیمت ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران خرد به ویژه در…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب