Scroll Top
هدف گذاری 70 هزار دلاری بیت کوین

هدف گذاری 70 هزار دلاری بیت کوین

طبق گزارش اخیر 10x Research ، بیت کوین از روند نزولی اخیر خود خارج شده است و این ارزدیجیتال اکنون دوباره نقطه عطف 70000 دلاری خود را در نظر گرفته است.

این گزارش افزایش قیمت را به ترکیبی از عوامل محرک ، از جمله هجوم نقدینگی استیبل کوین و بهبود کلی جهانی برای بازار کریپتو نسبت می دهد ، این تغییر جزر و مد همچنین در حالی رخ می دهد که چانگ پنگ ژائو ، بنیانگذار و مدیر عامل سابق بایننس ، در 27 سپتامبر از زندان فدرال ایالات متحده آزاد شد ، بر اساس این گزارش ، نزدیک به 10 میلیارد دلار استیبل کوین در هفته های پس از نشست کمیته بازار فدرال رزرو (FOMC) در 31 ژوئیه منتشر شد که تصمیم مهم کاهش نرخ را به تعویق انداخت.

تزریق این نقدینگی به بازار کریپتو تاثیر قابل توجهی داشته است ، زیرا استیبل کوین ها دارایی اساسی معامله گران هستند و سرمایه گذاران از آن برای تغییر موقعیت خود به ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت کوین استفاده می کنند ، ارزش کل استیبل کوین های برجسته اکنون از 160 میلیارد دلار فراتر رفته است که بخش بزرگی از این جریان های ورودی به USD Coin Circle مرتبط است که در بین سرمایه گذاران نهادی محبوبیت فزاینده ای پیدا می کند ، طرح محرک 278 میلیارد دلاری چین می تواند باعث افزایش سهموی قیمت ارزهای دیجیتال شود که با افزایش نقدینگی جهانی تقویت می شود.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

ایردراپ همستر کامبت که برای ماه‌ها همه منتظر آن بودند، در روز پنجشنبه ۲۶ سپتامبر (۵ مهر ماه) انجام شد….

تنها ۱۸ ساعت تا پایان فرصت استثنایی دریافت پاداش دو برابری در مینی اپلیکیشن ارزدیجیتال باقی مانده است. کاربران می‌توانند…

یکی از جدیدترین استیبل کوین‌های این روزها که توجه زیادی را به خود جلب کرده، شی (SHI) است. SHI استیبل…

تحلیل‌ها نشان می‌دهد بیت کوین (BTC) پس از عبور از سطح کلیدی ۶۴ هزار دلار، می‌تواند به سمت ۷۰ هزار…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب