Scroll Top
آموزش فروش کتیزن ؛ چگونه توکن های بازی Catizen را بفروشیم؟

آموزش فروش کتیزن ؛ چگونه توکن های بازی Catizen را بفروشیم؟

فروش آیتم‌ها و توکن‌ها در بازی‌های تلگرامی با استفاده از بلاک‌ چین روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود و کتیزن (Catizen) نمونه‌ای عالی از این روند است. کتیزن روی بلاک‌ چین تون (TON) ساخته شده است. بازیکنان در بازی کتیزن در یک شهر مجازی گربه‌ها را پرورش می‌دهند و از طریق بازی‌کردن، ارز دیجیتال به‌ دست می‌آورند.

کسب درآمد از بازی کتیزن با استفاده از توکن کتی (CATI) است و به بازیکنان امکان می‌دهد تا از تجربیات گیمینگ خود درآمد کسب کنند. اما فروش کتیزن چگونه است؟ چگونه می‌توان توکن‌های کتیزن را فروخت؟

آموزش فروش کتیزن

کتیزن (Catizen) یک بازی تلگرامی است که در آن بازیکنان می‌توانند با مدیریت یک شهر گربه‌ای، ارز دیجیتال کتی (CATI) کسب کنند. کسب درآمد از کتیزن اینگونه است که ابتدا باید توکن‌های کتی را جمع کنید و سپس آن‌ها را بفروشید. البته توکن بازی کتیزن هنوز روی بلاک چین ایجاد نشده؛ بنابراین برای فروش کتیزن باید صبر کنید و امتیازات خود را داخل بازی افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: بازی کتیزن چیست؟ آموزش کامل ایردراپ Catizen

برای فروش توکن‌های کتی باید ابتدا کیف پول خود را به این بازی وصل کنید. کتیزین روی شبکه منتل (Mantle Network) و تون فعالیت می‌کند. اما به‌دلیل مقیاس‌پذیربودن و ارزان‌بودن شبکه تون، بهتر است از کیف پول‌های تون استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول های تون کوین ؛ معرفی ۶ کیف پول برتر تون کوین

بازی کتیزن از تمامی کیف پول‌های این شبکه پشتیبانی می‌کند. بعد از اینکه توکن‌ها به‌صورت رسمی روی بلاک چین ایجاد شدند، می‌توانید آن‌ها را در صرافی‌هایی که از کتیزن پشتیبانی می‌کنند بفروشید.

کسب درآمد از شرکت در ایردراپ رایگان بازی کتیزن

کتیزن به‌تازگی اعلام کرده که قرار است یک ایردراپ از توکن‌های کتی روی شبکه تون (TON) برگزار کند؛ هرچند تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است. در این ایردراپ، بازیکنانی که سکه‌های درون بازی را جمع کرده‌اند، توکن‌های ارز دیجیتال واقعی دریافت می‌کنند. این رویداد با هدف تشویق بازیکنان فعال و پاداش‌دهی به آنان برای مشارکت بیشتر طراحی شده است.

ایردراپ کتیزن به شما امکان می‌دهد با شرکت در بازی و انجام فعالیت‌های مختلف، توکن‌های رایگان دریافت کنید. این ابتکار با هدف جذب بازیکنان بیشتر و پاداش‌دهی برای وفاداری‌شان ایجاد شده است.

البته در سایت اصلی کتیزن (catizen.ai) اعلام شده که ایردراپ این بازی در اواخر نیمه اول سال ۲۰۲۴ صورت می‌گیرد. بنابراین اگر تغیرات عمده‌ای صورت نگیرد، انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده، یعنی در مردادماه، توکن کتیزن به بازار عرضه شود و فروش توکن های کتیزن ممکن شود.

نقشه راه فروش کتیزن

نحوه شرکت در ایردراپ کتیزن

کمپین بازی برای ایردراپ کتیزن (Play for Airdrop Catizen) در سه ماهه دوم ۲۰۲۴ آغاز شده است. برای شرکت در این کمپین مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. شروع بازی:
    • یک حساب تلگرام بسازید و به ربات کتیزن بپیوندید.
    • پت شاپ گربه خود را بسازید، ارتقاء دهید و در گیم پلی بازی شرکت کنید.
  2. پرورش گربه‌های درون بازی:
    • با انجام کارهای روزانه، مأموریت‌ها و ارسال لینک رفرال خود، امتیازات بیشتری جمع کنید.
    • گربه‌های خود را پرورش دهید؛ سپس آنها را با هم جفت کنید تا گربه قدرتمندتری را تولید کنید.
    • برای استفاده حداکثری از ایردراپ کتیزن، بهتر است به‌جای جمع‌آوری انبوهی از گربه‌های ضعیف معمولی، روی تقویت و بالابردن سطح گربه‌ها تمرکز کنید. تیم این بازی اعلام کرده است که ایردراپ بر اساس وی‌کیتی پرافیت (Vkitty Profit) خواهد بود.
  3. اتصال کیف پول TON:
    • یک کیف پول تون از جمله تون کیپر (Tonkeeper) را به بازی کتیزن وصل کنید.

سایر ویژگی‌های کتیزن

در ژوئن ۲۰۲۴، کتیزن ویژگی اسپین (Spin) را به بازی اضافه کرد. با شرکت در بازی و انجام وظایف، می‌توانید در گردونه شانس این بازی شرکت کنید و جوایز مختلف، مانند توکن‌های فیش (FISH) و امتیاز xZEN به‌ دست‌ آورید. این امتیازها به شما کمک می‌کنند تا در بازی پیشرفت کرده و شانس خود را برای کسب درآمد بیشتر در ایردراپ افزایش دهید.

  • امتیاز xZEN: این امتیازها را می‌توانید از طریق شرکت در ویژگی گردونه و سایر فعالیت‌های درون بازی کسب و برای خرید آیتم‌ها، تقویت‌ها و مزایای دیگر استفاده کنید.
  • الماس: الماس‌ها امتیاز دیگری در بازی هستند که می‌توانند از طریق وظایف خاص، رویدادها و ویژگی اسپین به‌ دست آیند. از الماس‌ها برای خریدهای پریمیوم و ارتقاهای مهم در بازی استفاده کنید تا در پیشرفت خود برتری داشته باشید.

توکن کتی نماد پنجه (CATI)

اکوسیستم کتیزن بر پایه توکن اصلی خود، کتی، استوار است که نقش اساسی در عملکرد پلتفرم دارد. این توکن به‌عنوان ارز اصلی در متاورس کتیزن (Catizen Metaverse) عمل کرده و برای پاداش‌دادن در ازای تعامل کاربران طراحی شده است.

کتیزن از زمان معرفی خود در ژانویه ۲۰۲۴، توانسته بیش از ۲۰ میلیون کاربر جذب و بیش از ۳۰ میلیون دلار درآمد ایجاد کند.

توکنومیک توکن کتی

در ابتدا قرار بود ۴۰ درصد از توکن‌های کتیزن بین بازیکنان تقسیم شود. اما تیم این بازی اعلام کرد به دلیل استقبال مناسب کاربران، میزان توزیع توکن را از ۴۰ درصد به ۴۲ درصد افزایش می‌دهد و ۲۰ درصد را نیز برای تیم توسعه‌دهند این بازی در نظر گرفته است. جزئیات توکنومیک کتیزن را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید:

توکنومیک توکن کتی در کتیزن

توکن فیش (FISH) در بازی کتیزن

توکن فیش برخلاف توکن کتی که در آینده قابل معامله خواهد بود، کاربرد معاملاتی ندارد. در واقع بازیکنان در این بازی می‌توانند مشغول به ماهیگیری شوند و از توکن‌های فیش برای خریدهای درون برنامه‌ای به‌منظور ارتقای بازی خود استفاده کنند. همچنین می‌توانید با انجام مأموریت‌ها یا دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی توکن‌های فیش را به‌دست‌آورید.

تبدیل گربه‌ها به NFT

یکی دیگر از ویژگی‌های بازی کتیزن، امکان تبدیل گربه‌ها به NFT (توکن‌های غیرمثلی) است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا گربه‌های خود را به دارایی‌های دیجیتالی تبدیل کنند که قابل معامله هستند و مالکیت فردی دارند.

چگونه گربه‌ها را به NFT تبدیل کنیم؟

  1. جمع‌آوری گربه‌ها: ابتدا در بازی کتیزن گربه‌ها را جمع کرده و پرورش دهید.
  2. ارتقای گربه‌ها: گربه‌های خود را ارتقا دهید تا ارزش آن‌ها بیشتر شود. گربه‌های سطح بالا ارزش بیشتری به‌عنوان NFT دارند.
  3. تبدیل به NFT: گربه‌ها در بازی کتیزن در واقع به شکل NFT هستند که در قسمت فید (Feed) امکان معامله آنها وجود دارد.
تبدیل گربه‌ها به NFT در کتیزن

تبدیل گربه‌ها به NFT فرصتی مناسب برای کاربران کتیزن است تا از تعاملات خود در بازی به شیوه‌ای نوآورانه بهره‌برداری کنند و به دستاوردهای خود ارزش واقعی ببخشند.

کتیزن کی لیست می شود؟

طبق اطلاعات موجود در سایت و شبکه‌های اجتماعی توکن کتیزن به احتمال زیاد در اواخر تیر ماه یا در طول مرداد ماه لیست می‌شود.

آیا زمان دقیق راه‌اندازی توکن کتیزن مشخص است؟

خیر. تیم این بازی در رودمپ کتیزن اشاره‌‌ای به تاریخ دقیق راه‌اندازی توکن کتیزن نکرده است.

آیا خرید و فروش کتیزن ممکن است؟

در حال‌حاضر امکان خرید و فروش کتیزن وجود ندارد و بازیکنان تنها می‌توانند به فعالیت در بازی ادامه دهند و امتیازات بیشتری را جمع‌آوری کنند.

قیمت توکن کتیزن چقدر است؟

در زمان نگارش این مطلب (اواخر تیر ۱۴۰۳) اطلاعاتی در مورد قیمت توکن کتیزن وجود ندارد.

جمع‌بندی

کتیزن یکی دیگر از بازی‌های تلگرامی است که در مدت زمان کمی توانست بیش از ۲۰ میلیون کاربر را به سمت خود جذب کند. در این بازی سرگرم‌کننده برخلاف ضربه‌زدن برای جمع‌آوری سکه در سایر بازی‌های تلگرامی، باید مشغول پرورش گربه و ترکیب‌کردن آنها شوید تا بتوانید گربه‌های قدرتمندی را ایجاد کنید و شانس خود را برای به حداکثررساندن ایردراپ این بازی بالا ببرید.

طبق اطلاعات موجود در سایت این بازی، قرار است توکن کتیزن اواخر تیر ماه یا در طول مردادماه به بازار عرضه شود و کاربران بعد از عرضه می‌توانند فروش کتیزن یا خرید آن را انجام دهند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب