Scroll Top
موج جدید مسدودشدن حساب‌ ایرانی‌ها در صرافی بایننس

موج جدید مسدودشدن حساب‌ ایرانی‌ها در صرافی بایننس

ده‌ها کاربر ایرانی صرافی بایننس به انتخاب گفته‌اند که به‌تازگی حساب آنها در این صرافی مسدود شده است و اجازه معامله ندارند.

به گزارش انتخاب، از حدود یک هفته پیش، حساب تعداد زیادی از کاربران ایرانی صرافی ارزهای دیجیتال بایننس به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران مسدود شده است.

کاربران مسدودشده پس از ورود به قسمت معاملات صرافی بایننس، با پیغام خطای «Apologies but we are unable to provide services to you as per our Terms of Use.» مواجه می‌شوند. در این پیغام به کاربر گفته می‌شود که طبق شرایط استفاده از خدمات این صرافی، او نمی‌تواند از خدمات استفاده کند. البته کاربرانی که این خطا را دریافت کرده‌اند مجاز هستند سرمایه خود را برداشت کنند.

موج جدید مسدودشدن حساب‌ ایرانی‌ها در صرافی بایننس
تصویری از خطای بایننس

وب‌سایت انتخاب در این مورد از چند کاربر مسدودشده پرس‌وجو کرده است و همه آنها گفته‌اند که حداقل یکبار با آی‌پی کشور ایران وارد حساب کاربری بایننس خود شده‌اند.

بایننس در بخش شرایط استفاده از خدمات خود به صراحت نوشته است که کاربران ساکن در کشورهای تحت‌تحریم نمی‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند و در صورت مشکوک‌شدن نسبت به فعالیت‌های یک کاربر، این صرافی مجاز است سرمایه‌‌های او را بلوکه کند. با این حال، تعداد زیادی از کاربران ایرانی همچنان با تغییر آی‌پی خود در حال استفاده از خدمات این صرافی هستند.

مسدودشدن حساب کاربران ایرانی در صرافی بایننس موضوع جدیدی نیست، اما تعداد بالای مواردی که اخیراً مسدود شده‌اند می‌تواند نشان از تغییر سیاست‌های کلی این صرافی داشته باشد. بایننس بارها اعلام کرده است که در مورد تحریم‌ها و تراکنش‌ها پایبند قوانین بین‌المللی است.

با این حال، در موارد قبلی حساب کاربر به‌طور کلی مسدود می‌شد، اما این بار اجازه برداشت سرمایه داده شده است. البته در موارد قبلی هم کاربران با تماس با پشتیبانی بایننس و انجام احراز هویت با مدارک ایرانی و تصویر خود می‌توانستند سرمایه‌هایشان را برداشت کنند، اما نباید فراموش کرد که طبق قوانین بایننس، این صرافی مجاز است اجازه برداشت را صادر نکند.

آیا چنین مشکلی برای حساب شما هم رخ داده است؟ در بخش نظرات همین گزارش بنویسید.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

صرافی «OKEx» اعلام کرده است که عملیات برداشت از صرافی را از هفته آینده مجدداً آغاز خواهد کرد. از ماه…

به گزارش منابع آگاه، بایننس مسدودسازی حساب‌های متعلق به کاربران آمریکایی را آغاز کرده است. طبق اعلام بایننس، کاربران آمریکایی…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب