Scroll Top
  • صفحه اصلی
  • News
  • بنیانگذار Pomp Investments می‌گوید وال‌استریت عاشق بیت‌کوین است
بنیانگذار Pomp Investments می‌گوید وال‌استریت عاشق بیت‌کوین است

بنیانگذار Pomp Investments می‌گوید وال‌استریت عاشق بیت‌کوین است

آنتونی پمپلیانو، بنیانگذار Pomp Investments، در گپ‌وگفتی با CNBC بینش خود را در مورد بازار رو به رشد ETF بیت‌کوین و وضعیت گسترده‌تر بیت‌کوین به اشتراک گذاشت. پومپلیانو در صحبت خود نه تنها بر علاقه روزافزون وال استریت به بیت‌کوین تأکید کرد، بلکه آینده‌ای صعودی را برای ارزهای دیجیتال برتر جهان نیز به تصویر کشید.

پومپلیانو در صحبت‌های خود تاکید داشت وال استریت فقط از بیت‌کوین خوشش نمی‌آید، آن‌ها عاشق بیت‌کوین هستند. بنیان‌گذار Pomp Investments می‌گوید صحبت او با سرمایه‌هایی که از سمت وال استریت به‌سوی بلک‌راک و فیدلیتی می‌رود، هم‌خوانی دارد. به گفته پمپلیانو، ورودی‌های قابل توجه به این صندوق‌ها گواهی بر جذابیت غیرقابل انکار بیت کوین در بین سرمایه گذاران نهادی است.

با نگاهی به آینده، پومپلیانو به صراحت مسیر بیت‌کوین را صعودی می‌داند. او بر این باور است که اگر تقاضای فعلی بدون کاهش ادامه یابد، به ویژه با رویداد هالوینگ، بیت‌کوین آماده است تا دوباره به بالاترین حد خود برسد و به طور بالقوه از اوج خود فراتر رود.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

اخیرا اعلام شده است که دونالد ترامپ (Donald Trump) رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری…

براساس گزارش ارزیابی تهدید تروریسم سنگاپور در سال ۲۰۲۴، تحقیقات داخلی این کشور نشان می‌دهد که سازمان‌های تروریستی همچنان عمدتاً…

دات کوین (Dotcoin)، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کلیکی در تلگرام (Telegram) با بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال، به‌زودی روی…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب