Scroll Top
  • صفحه اصلی
  • News
  • کیوساکی: با خرید اوراق‌قرضه و سهام نمی‌توانید مقابل سقوط دلار در امان بمانید!
کیوساکی: با خرید اوراق‌قرضه و سهام نمی‌توانید مقابل سقوط دلار در امان بمانید!

کیوساکی: با خرید اوراق‌قرضه و سهام نمی‌توانید مقابل سقوط دلار در امان بمانید!

در زمان عدم اطمینان اقتصادی جهانی، مدیریت پرتفوی سرمایه گذاری به موضوعی حیاتی در میان سرمایه گذارانی تبدیل شده است که به دنبال راه هایی برای عبور از این دوره هستند.

در این راستا، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب مالی شخصی «پدر پولدار پدر فقیر»، رابرت کیوساکی، زنگ خطری را درباره آنچه که به‌عنوان «بزرگ‌ترین سقوط تاریخ جهان» پیش‌بینی می‌کند، به صدا درآورده است. در آماده سازی برای این سقوط، کیوساکی از سرمایه گذاران خواسته است تا برای محافظت از ثروت خود، تغییر قابل توجهی در پرتفوی خود در نظر بگیرند.

کیوساکی از طریق پستی در ایکس (توئیتر سابق) از توصیه‌های سنتی سرمایه‌گذاری در حمایت از تخصیص ۶۰ درصدی اوراق قرضه و ۴۰ درصدی به سهام انتقاد کرد و تاکید کرد که چنین رویکردی ممکن است در برابر سقوط احتمالی در سال ۲۰۲۴ مقاومت نکند.

در این مورد، کیوساکی به سرمایه گذاران توصیه کرد که سبدهای خود را مجدداً به طلا، نقره و بیت کوین (BTC) اختصاص دهند. وی خاطرنشان کرد که این دارایی‌ها پتانسیل مقاومت در برابر سقوط قریب الوقوع را دارند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

اخیرا اعلام شده است که دونالد ترامپ (Donald Trump) رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری…

براساس گزارش ارزیابی تهدید تروریسم سنگاپور در سال ۲۰۲۴، تحقیقات داخلی این کشور نشان می‌دهد که سازمان‌های تروریستی همچنان عمدتاً…

دات کوین (Dotcoin)، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کلیکی در تلگرام (Telegram) با بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال، به‌زودی روی…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب