Scroll Top
  • صفحه اصلی
  • News
  • بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر اعلام کرد
بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر اعلام کرد

بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر اعلام کرد

بانک مرکزی ایالات متحده (فدرال رزرو) در روز چهارشنبه، همانطور که انتظار می‌رفت، سیاست خود را ثابت نگه داشت و محدوده نرخ وجوه بانک مرکزی خود را بدون تغییر در ۵.۲۵٪ -۵.۵۰٪ باقی گذاشت و همچنین امیدهای بازار برای کاهش نرخ در نشست بعدی خود در ماه مارس را کاهش داد.

بانک مرکزی در اطلاعیه سیاست خود گفت: «کمیته تا زمانی که اطمینان بیشتری به حرکت پایدار تورم به سمت ۲ درصد پیدا نکند، کاهش دامنه هدف را مناسب نمی‌بیند.»

اگرچه ناظران بازار عموماً انتظار داشتند که فدرال رزرو امروز در حالت تعلیق باقی بماند اما چشم انداز برای باقی مانده سال کمی متفاوت بود. بر اساس گزارش منتشر شده، قبل از اخبار امروز، سرمایه گذاران با احتمال تقریباً ۶۵ درصدی حداقل یک کاهش ۲۵ واحدی نرخ در جلسه بعدی فدرال رزرو در ماه مارس را پیش‌بینی کرده بودند که حال با صحبت‌های جروم پاول کاهش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

قیمت ارزهای دیجیتال امروز عمدتا در قلمرو سبز معامله می‌شود ، بیت کوین شرکت را بالای 67 هزار دلار نگه…

بر اساس اطلاعیه منتشرشده در کانال تلگرام رسمی پروژه کتیزن (Catizen)، صرافی بای‌بیت (Bybit) قرار است توکن CATI این پروژه…

در تحولی چشمگیر در بازار ارزهای دیجیتال، صندوق قابل معامله بورسی (ETF) اتریوم گری‌اسکیل (ETHE) با خروج خالص سرمایه ۱.۵۱۴…

بازی کتیزن (Catizen) در تلگرام با کسب درآمد ۱۶ میلیون دلاری از خریدهای درون برنامه‌ای طی چند روز گذشته، موفقیت…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب