Scroll Top
  • صفحه اصلی
  • News
  • سامسون موو می‌گوید بیت‌کوین تنها راه خروج از وضعیت بد اقتصاد آمریکا است
سامسون موو می‌گوید بیت‌کوین تنها راه خروج از وضعیت بد اقتصاد آمریکا است

سامسون موو می‌گوید بیت‌کوین تنها راه خروج از وضعیت بد اقتصاد آمریکا است

سامسون موو، یکی از حامیان و مدیر اجرایی شرکت متمرکز بر بیت کوین Jan3، در پلتفرم ایکس نظری در مورد مصاحبه بزرگ اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در برنامه ۶۰ دقیقه ارائه کرده است، جایی که او درباره بدهی‌های ایالات‌متحده صحبت کرد.

به عقیده موو دولت فدرال اکنون در “یک مسیر مالی ناپایدار” قرار دارد و این موضوع را با بیان اینکه بدهی ملی بسیار سریعتر از اقتصاد ایالات متحده در حال رشد است، ادامه داد. در مصاحبه اخیر جروم پاول اعتراف کرد که در درازمدت نگران این موضوع است زیرا ایالات متحده اکنون «از نسل‌های آینده وام می‌گیرد». رئیس فدرال رزرو به میزبان گفت که ایالات متحده باید اولویت را به پایداری مالی بازگرداند و “زودتر از دیرتر بهتر است.”  پاول تاکید کرد که فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره برنامه‌ریزی می‌کند. همچنین در حال حاضر، بدهی ملی ایالات متحده آمریکا ۳۴ تریلیون دلار است.

سامسون موو در واکنش به این اظهارات پاول می‌گوید بیت‌کوین تنها راه خروج اقتصاد از “مارپیچ بدهی” است، زیرا بیت‌کوین “پول سخت‌تر” از دلار است.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

قیمت ارزهای دیجیتال امروز عمدتا در قلمرو سبز معامله می‌شود ، بیت کوین شرکت را بالای 67 هزار دلار نگه…

بر اساس اطلاعیه منتشرشده در کانال تلگرام رسمی پروژه کتیزن (Catizen)، صرافی بای‌بیت (Bybit) قرار است توکن CATI این پروژه…

در تحولی چشمگیر در بازار ارزهای دیجیتال، صندوق قابل معامله بورسی (ETF) اتریوم گری‌اسکیل (ETHE) با خروج خالص سرمایه ۱.۵۱۴…

بازی کتیزن (Catizen) در تلگرام با کسب درآمد ۱۶ میلیون دلاری از خریدهای درون برنامه‌ای طی چند روز گذشته، موفقیت…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب