Scroll Top
بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار برای خرید کدام است؟

بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار برای خرید کدام است؟

ارز دیجیتال زیر یک دلار یکی از کلیدواژه‌های جذاب برای سرمایه‌گذاران بازار کریپتوکارنسی است. البته که هیچ تضمینی برای رسیدن قیمت این دسته از ارزهای دیجیتال به اعداد خیلی بالا نیست و اصلاً این بحث که زیر ۱ دلار بودن قیمت یک ارز دیجیتال برای آن مزیت است یا خیر، موضوعی است که نیاز به یک بحث کارشناسی و ارزیابی دقیق هر ارز به صورت جداگانه دارد.

در نگاه اول مهم‌ترین مزیت این دسته از ارزها پایین‌بودن قیمت و امکان سرمایه‌گذاری روی آن‌ها با سرمایه‌های کم و البته امید به افزایش قیمت‌های قابل‌توجه آنها است. همین امید باعث شده تا خیلی از سرمایه‌گذاران ایرانی نیز به دنبال خرید ارز دیجیتال زیر یک دلار باشند. در این مقاله قصد شناسایی دسته‌ای از بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را با هدف سرمایه‌گذاری داریم.

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار برای سرمایه‌گذاری در ۲۰۲۴

این که یک ارز دیجیتال گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری است یا نه، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که قیمت، یکی از آنهاست. در این ارزیابی باید دقت کنید که ارز دیجیتال مورد نظر، از لحاظ اهداف و کاربردها شرایط خوبی داشته و همچنین ریسک سرمایه‌گذاری روی آن بالا نباشد.

بیشتر بخوانید: چگونه در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم؟

در این شرایط است که احتمال رشدهای هیجانی در یک ارز دیجیتال با قیمت پایین نیز بالاتر خواهد رفت و خرید آن پرهیجان‌تر. حال در این مقاله قصد داریم تا بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را به شما معرفی کنیم. در انتخاب و معرفی این دسته از ارزها چند نکته مهم را در نظر گرفته‌ایم:

  • کاربردها و اهداف آنها مورد بررسی قرار گرفته است.
  • به ارزیابی آینده ارزهای دیجیتال مورد نظر پرداخته‌ایم.
  • توکن‌هایی با استعداد رشد قیمتی را لیست کرده‌ایم.
  • ریسک سرمایه‌گذاری روی آنها نیز بررسی شده است.

فهرست بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ عبارت‌اند از:

  • ریپل (XRP)
  • دوج کوین (Doge)
  • کاردانو (ADA)
  • پالیگان (MATIC)
  • استلار (XLM)
  • سندباکس (SAND)
  • مانا دیسنترالند (MANA)
  • شیبا اینو (SHIB)
  • اِی‌اِم‌پی (AMP)
  • زیلیکا (ZIL)
  • متاهیرو (HERO)
  • سیاکوین (SIA)
  • ریون کوین (RVN)
  • پپه (PEPE)

ریپل (XRP)

ریپل (XRP)

یکی از مشهورترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار، ریپل است. ارزی که یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم رشد قابل توجه آن در یکی دو سال گذشته، پرونده مربوط به قانون‌گذاری است که تیم توسعه آن با سازمان بورس اوراق بهادار آمریکا (SEC) داشته است. حالا که ریپل در این دعوی در برابر SEC به پیروزی رسیده، می‌تواند یکی از مستعدترین ارزهای دیجیتال برای سودآوری در سال پیش رو باشد.

ارز دیجیتال ریپل کاربردهای بسیار زیادی داشته و قیمت پایین آن نیز باعث می‌شود تا بتوان با سرمایه‌های کم برای خرید آن اقدام نمود. در صورتی که قیمت آن حتی به ۱ دلار هم برسد سود بسیار جذابی را برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
XRP ۰.۰۰۲۸۰۲ ۳.۸۴ ۵۴,۴۳۶,۱۹۰,۸۸۶ ۵۴,۴۳۶,۱۹۰,۸۸۶

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (DOGE)

هرچند در سال‌های اخیر میم‌کوین‌های زیادی وارد بازار ارز دیجیتال شده، اما همچنان دوج کوین را می‌توانیم محبوب‌ترین میم کوین بازار معرفی کنیم که در بالای جدول رتبه‌بندی ارزها بر اساس ارزش بازار، جای خود را سفت و محکم کرده است. وقتی ارزش بازار یک میم‌کوین از ۱۰ میلیارد دلار هم بالاتر رفته، انصاف نیست که همچنان آن را در صف میم‌کوین‌ها قرار دهیم. بیش از ۴ میلیون نفر در جهان در حال حاضر دوج کوین در والت خود دارند. این میزان شور و اشتیاق، بیشتر برای رسیدن به سودهای جذابی است که در سال ۲۰۲۴ از دوج کوین انتظار داریم.

هر چند در حال حاضر بسیاری از افراد قیمت ۱ دلار را به عنوان تارگت اصلی قیمتی دوج کوین تعریف می‌کنند، اما به هر حال این ارز دیجیتال بسته به شرایط می‌تواند قیمت بالاتری را نیز تجربه نماید.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
DOGE ۰.۰۰۰۰۸۵۴۷ ۰.۷۳۷۶ ۱۴۲,۹۴۸,۳۱۶,۳۸۴ ۱۴۲,۹۴۸,۳۱۶,۳۸۴

کاردانو (ADA)

کاردانو (ADA)

شاید تعداد بالای توکن‌های تعریف‌شده برای کاردانو، اصلی‌ترین دلیلی است که همچنان ارزش کاردانو را زیر یک دلار نگه داشته است. هاسکینسون مدیر توسعه کاردانو، شرکت تحقیقاتی و مهندسی بلاک چین کاردانو را در هنگ‌کنگ تأسیس کرده و تیم حرفه‌ای این ارز دیجیتال شرایط بسیار جذابی را برای آن فراهم کرده است.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
ADA ۰.۰۱۷۳۵ ۳.۱۰ ۳۵,۴۴۶,۵۳۱,۴۴ ۳۶,۶۱۳,۹۲۸,۹۱۲

پالیگان (MATIC)

پالیگان (MATIC)

هر چند با معرفی پالیگان در حال بررسی یک شبکه بلاک چین لایه ۲ برای بهینه‌سازی مقیاس‌پذیری و کاهش هزینه تراکنش‌های اتریوم هستیم، اما واقعاً پالیگان بسیار بیشتر از یک پروژه لایه ۲ عمل کرده است. شبکه پالیگان یک شبکه اینترنتی است که بلاک چین‌ها را به یکدیگر متصل می‌نماید؛ ایده خارق‌العاده‌ای که تنها از تیم توسعه دهنده باهوش و خوش‌فکر پالیگان بر می‌آید.

پالیگان نیز دقیقاً به دلیل مشابه با کاردانو یعنی بالا بودن تعداد توکن‌های تعریف شده برای آن، همچنان با قیمت زیر یک دلار در حال معامله است. با این حساب برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار برای خرید می‌توانید سراغ این ارز دیجیتال نیز بروید.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
MATIC ۰.۰۰۳۰۱۲ ۲.۹۲ ۹,۶۱۰,۷۳۹,۸۴۸ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

استلار (XLM)

استلار (XLM)

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتالی هستید که توانسته پیشرفت‌های شگرفی را در حوزه مالی بین‌المللی رقم بزند، می‌توانید استلار را به‌عنوان یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری مدنظر داشته باشید. تیم توسعه‌دهنده استلار به دنبال ایجاد پلی میان سیستم مالی سنتی با بازار ارز دیجیتال بوده است.

استلار در حال بیشتر کردن تلاش خود برای رسیدن به شرایطی است که در نهایت بتواند پرداخت‌های سریع و ساده را برای تمام کاربران جهانی رقم بزند. قیمت استلار بعد از گذشت سال‌ها از زمان توسعه، زیر یک دلار است و از این رو می‌توانیم آن را نیز در لیست بهترین‌ها در این رده قرار دهیم.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
XLM ۰.۰۰۱۲۲۷ ۰.۹۳۸۱ ۲۸,۳۹۶,۳۳۰,۷۲۵ ۵۰,۰۰۱,۷۸۷,۰۳۷

سندباکس (SAND)

سندباکس (SAND)

سندباکس ارز دیجیتال دیگری است که در لیست ارزهای دیجیتال زیر یک دلار شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد. پلتفرم جذاب تعریف شده برای سندباکس کاربردهای زیادی در حوزه متاورس و NFT داشته و روز‌به‌روز نیز به طرفداران بازی‌های کریپتویی در این پلتفرم اضافه می‌شود.

در آینده‌ای نه‌چندان دور و با گسترش استفاده از محیط متاورس در جهان، ارزهایی مانند سندباکس می‌توانند با رشدهای قیمتی به مراتب بیشتری نسبت به امروز روبرو باشند. البته کم بودن قیمت سندباکس در حال حاضر مزیتی برای رسیدن به سودهای جذاب در آینده آن است. اطلاعات بیشتر درباره این ارز دیجیتال را می‌توانید در سایت کوین‌مارکت‌کپ در اختیار داشته باشید.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
SAND ۰.۰۲۸۹۴ ۸.۴۴ ۲,۲۳۷,۷۳۱,۹۲۶ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

دیسنترالند (MANA)

دیسنترالند (MANA)

یکی دیگر از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در حوزه بازی‌های کریپتویی و متاورس، مانا با پلتفرمی بسیار جذاب است. مانا و سندباکس رقبای سرسختی برای هم محسوب می‌شوند. البته که کاربران باهوش بازار کریپتوکارنسی می‌توانند از مزیت‌های سرمایه‌گذاری روی هر دو ارز استفاده نمایند.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
MANA ۰.۰۰۷۸۸۳ ۵.۹۰ ۱,۸۹۳,۰۹۵,۳۷۱ ۲,۱۹۳,۱۷۹,۳۲۷

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB)

شیبا هرچند یک میم‌کوین است، اما میم‌کوینی که حتی از بسیاری از ارزهای دیجیتال معتبر نیز به شهرت بیشتری رسیده و احتمالا خود توسعه دهنده ناشناس آن نیز پیش‌بینی این میزان محبوبیت را برای آن نداشته است. ارز دیجیتال شیبا در سال ۲۰۲۰ و مانند همه میم‌کوین‌ها بیشتر برای یک شوخی توسعه پیدا کرد، اما حالا آن را می‌توان یکی از قوی‌ترین اکوسیستم‌های رمزنگاری شده در میان میم‌کوین‌ها دانست.

شیبا در سال‌های اخیر وارد پروژه‌های مختلفی شده که از آن جمله می‌توان به حوزه متاورس، NFT و ارائه خدمات صرافی غیرمتمرکز (DEX) اشاره کرد. راه‌اندازی لایه دوم شیبا با عنوان شیباریوم نیز مزیت دیگری برای این پروژه محسوب می‌شود. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث شد تا شیبا را با اینکه یک میم‌کوین است به عنوان بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار به شما معرفی کنیم، پتانسیل بالای سودآوری آن است.

شیبا در گذشته سابقه میلیاردر کردن تعداد کاربران زیادی را در کارنامه خود دارد و تکرار دوباره این روند برای آن، چندان هم بعید نیست.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
SHIB ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۱۶۵ ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ ۵۸۹,۲۹۰,۰۲۷,۲۹۸,۷۰۰ ۵۸۹,۵۳۴,۳۶۷,۶۹۹,۲۱۳

اِی‌اِم‌پی (AMP)

اِی‌اِم‌پی (AMP)

یکی از منحصربه فردترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار که قرار است به شما معرفی کنیم، توکن ای‌ام‌پی (AMP) است. AMP یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم قرار گرفته و جذابیت اصلی آن امکان استفاده از توکن AMP به عنوان وثیقه در شبکه پرداخت فلکسا (Flexa payments network) است. شبکه این ارز دیجیتال در واقع تراکنش‌هایی که هنوز به سرانجام نرسیده را تضمین کرده و برای این کار می‌توانید از وثیقه‌گذاری توکن‌های آن در پلتفرم فلکسا استفاده کنید.

طولانی‌شدن زمان تایید تراکنش‌ها را می‌توان یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعف در شبکه بلاک چین در نظر گرفت. همین موضوع باعث ایجاد شکافی میان پرداخت‌های فیات با نقل‌و‌انتقال دارایی‌ها در بستر بلاک چین و در حوزه کریپتو شده است. قابلیت وثیقه‌گذاری توکن‌های AMP برای برطرف کردن این شکاف ایجاد شده‌اند. مگر می‌توان این ویژگی جذاب را مشاهده کرد و AMP را در لیست بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار قرار نداد.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
AMP ۰.۰۰۰۷۹۴۶ ۰.۱۲۱۱ ۴۲,۲۲۷,۷۰۲,۱۸۶ ۹۹,۲۱۳,۴۰۸,۵۳۵

زیلیکا (ZIL)

زیلیکا (ZIL)

زیلیکا یکی از ارزهای دیجیتال با سابقه است که از همان ابتدا با هدف رسیدن به کاربردهای خاص به وجود آمده و به همین دلیل محبوبیت آن در بازار روز‌به‌روز در حال افزایش است. اصلی‌ترین دغدغه کاربران در هنگام استفاده از شبکه‌های بلاک چین قدیمی مانند شبکه بلاک چین بیت کوین یا اتریوم، مقیاس‌پذیری پایین آنها و سرعت پاین تراکنش‌ها در آنها است. برای رفع این چالش، پروژه‌های زیادی در بازار کریپتوکارنسی توسعه پیدا کرده‌اند که یکی از آنها پلتفرم زیلیکا است. پلتفرم زیلیکا به کاربر اجازه می‌دهد تا در امنیت کامل، حجم بالایی از تراکنش‌ها را انجام دهد.

زیلیکا در کنار کاربردهایی که دارد، یکی از بهترین توکن‌ها برای سهام‌گذاری یا استیکینگ نیز به حساب می‌آید.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
ZIL ۰.۰۰۲۴۷۷ ۰.۲۵۶۳ ۱۷,۳۷۲,۲۰۳,۱۷۹ ۱۸,۷۰۲,۵۳۴,۰۱۱

متاهیرو (HERO)

متاهیرو (HERO)

اگر همزمان برای سرمایه‌گذاری خود به دنبال انتخاب بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار و یک پروژه جذاب در حوزه متاورس هستید، ارز دیجیتال متاهیرو می‌تواند گزینه جذابی برای شما باشد. البته که ارزهای دیجیتال زیادی را می‌توان در این لیست قرار داد، اما متاهیرو تفاوت کاملاً بارزی را با آنها رقم زده و آن هم در گرافیک بسیار جذاب و نزدیک به واقعیتی است که در پلتفرم آن شاهد هستیم. در حالی که در اکثر پروژه‌های متاورس از گرافیک ساده و انیمیشن‌های کارتونی استفاده شده، پلتفرم متاهیرو این ساختار را عوض کرده و از عکس‌های نزدیک به رئال بهره برده است.

تیم توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال در حال حاضر مراکزی را در زوریخ و ورشو آماده کرده تا حتی امکان اسکن اشیاء واقعی و مدل‌سازی سه‌بعدی آنها را نیز برای علاقمندان به این حوزه فراهم آورد. این سرویس در آینده‌ای نه چندان دور در نیویورک، دبی، توکیو و حتی لندن نیز راه‌اندازی خواهد شد.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
HERO ۰.۰۰۲۰۹ ۰.۲۵۱۸ ۵,۰۹۵,۶۴۳,۲۹۰ ۹,۷۶۶,۲۱۳,۲۷۴

سیاکوین (SIA)

سیاکوین (SIA)

پلتفرم‌های ذخیره‌سازی فایل و خریدوفروش آنها نیز از جمله پلتفرم‌های جذاب در بازار ارز دیجیتال هستند. کاربردی که هر چند در گذشته در سایت‌های اینترنتی معمول هم وجود داشت، اما در بازار ارز دیجیتال با استفاده از شبکه بلاک چین در امنیت بسیار بالا و شرایط استثنایی عرضه شده است. ارز دیجیتال سیاکوین نیز یکی از پلتفرم‌های موجود در این عرصه است. پروژه‌ای که از سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شده و در طول این سال‌ها با پیشرفت‌های زیادی همراه بوده است.

یکی از جذابیت‌های این پلتفرم این است که شما می‌توانید فضای ابری ذخیره‌سازی اضافی خود را در اختیار کاربران دیگر قرار داده و از این طریق به درآمد برسید. تنظیم تمام شرایط میان مشتریان و ارائه دهندگان فضای ذخیره‌سازی از طریق قراردادهای هوشمند است. با این تعریف سیاکوین را نیز می‌توانیم یکی از ارزهای دیجیتال زیر یک دلار با استعداد رشد قیمتی در آینده در نظر بگیریم.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
SIA ۰.۰۰۰۰۱۱۳۱ ۰.۱۱۱۷ ۵۶,۴۰۹,۶۳۷,۳۵۴ ۵۶,۴۳۴,۳۰۵,۰۰۰

رِیون کوین (RVN)

رِیون کوین (RVN)

ریون کوین در سال ۲۰۱۸ به عنوان فورک بیت کوین راه‌اندازی شد. پلتفرم آن از ابتدا با تسهیل صدور کارآمد انتقال دارایی‌های دیجیتال توسعه پیدا کرده و بستر ایده‌آلی برای انتشار اوراق بهادار توکن شده مانند کلکسیون‌های دیجیتالی، سهام، توکن‌هایی که نشان‌دهنده اقلام فیزیکی مانند شمش طلا، توکن‌های قابل تعویض و … است. من و شما هم می‌توانیم وارد پلتفرم ریون کوین شده و با رعایت دستورالعمل‌های این پلتفرم، دارایی خود را به یک دارایی رمزنگاری شده تبدیل نماییم.

ریون کوین قابل استخراج است و برای استخراج آن می‌توانید سراغ سخت‌افزارهای کامپیوتری بروید. البته از الگوریتم‌های مقاوم در برابر استخراج با دستگاه ASIC در پلتفرم این ارز دیجیتال استفاده شده است. ریون کوین قابلیت تایید هر تراکنش در یک دقیقه نیز ایجاد کرده که به نسبت سرعت هر ۱۰ دقیقه یک تراکنش بیت کوین، بسیار جذاب‌تر است.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
RVN ۰.۰۰۸۷۹۴ ۰.۲۸۵۴ ۱۳,۴۸۴,۵۳۲,۱۹۸ ۱۳,۴۸۴,۵۳۲,۱۹۸

پپه (PEPE)

پپه (PEPE)

یکی از ارزهای دیجیتالی که با وجود داشتن ریسک سرمایه‌گذاری بالا آن را در لیست بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار قرار می‌دهیم، پپه است. این تصمیم بیشتر به دلیل پتانسیل جذاب این ارز برای سودآوری است. پپه در آوریل سال ۲۰۲۳ به عنوان یک توکن ERC-20 روی بلاک چین اتریوم توسعه پیدا کرده و در دسته میم‌کوین‌های بازار قرار می‌گیرد. تیم ناشناس پپه این ارز دیجیتال را در سایت رسمی آن به عنوان مهم‌ترین میم‌کوین بازار معرفی کرده و شمشیر را برای ارزهایی مانند دوج کوین و شیبا از رو بسته است.

به لطف میم جذاب و با سابقهٔ «Pepe the Frog» در اینترنت، ارز دیجیتال پپه در همین یک سال گذشته با سودهای هیجانی همراه بوده است و تکرار این سودها در سال جاری می‌تواند سرمایه‌گذاری فوق‌العاده جذابی را برای علاقمندان به بازار کریپتوکارنسی رقم بزند.

نماد حداقل قیمت (ATL) حداکثر قیمت (ATH) توکن‌های در گردش تعداد کل توکن‌ها
PEPE ۰.۰۰۰۰۰۰۰۲۷۶۴ ۰.۰۰۰۰۰۴۳۵۴ ۴۲۰,۶۸۹,۸۹۹,۹۹۹,۹۹۵ ۴۲۰,۶۸۹,۸۹۹,۹۹۹,۹۹۵

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال پپه PEPE چیست؟

نتیجه‌گیری

سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال با تمام جذابیت‌های تمام نشدنی، چالش‌های خاص خود را نیز دارد. انتخاب بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار برای خرید و سرمایه‌گذاری نیز نمونه بارزی از این شرایط است که شما در آن هم به دنبال رسیدن به پتانسیل بالای سودآوری در خرید این دسته از توکن‌ها هستید و هم باید خود را برای ریسک بالای خرید ارزهای دیجیتال ناشناخته‌تر آماده کنید.

در این بین ارزهایی وجود دارند که در عین قرار گرفتن در لیست ارزهای دیجیتال زیر یک دلار ریسک سرمایه‌گذاری خیلی بالایی نداشته و رفتن سراغ آنها می‌تواند یک اتفاق عالی در فرایند سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی برای شما رقم بزند.

در این مقاله در انتخاب سعی کردیم تا این دسته از ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را به شما معرفی کرده و خلاصه‌ای از شرایط آنها را معرفی کنیم. البته همچنان باید یادآوری کنیم که این مقاله به هیچ وجه به جهت سیگنال‌دهی تدوین نشده و در نهایت مسئولیت سرمایه‌گذاری روی هر ارز دیجیتالی با خود شما خواهد بود.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

در دنیای معاملات و تبادلات ارزهای دیجیتال، فرصت‌های کسب سود فراوانی وجود دارد. یکی از محبوب‌ترین استراتژی‌ها، ترید ساعتی یا…

بازار ارزهای دیجیتال از اوایل سال ۲۰۲۴ شروع قدرتمندی داشت و همانند اغلب بازارهای صعودی که تا امروز تجربه کرده‌ایم،…

میم کوین‌ ها (MemeCoin) در بازار این روزهای ارزهای دیجیتال به یکی از داغ‌ترین و پرطرفدارترین مباحث تبدیل شده‌اند و…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب