Scroll Top
وارن بافت و چارلی مانگر باری دیگر بر بیت کوین تاختند

وارن بافت و چارلی مانگر باری دیگر بر بیت کوین تاختند

وارن بافت و چارلی مانگر، مخالف پر و پا قرص ارزهای دیجیتال هستند.

به نقل از CNBC؛ وارن بافت یکی از میلیاردرهای دنیای سرمایه گذاری، مدیرعامل و بزرگترین سهامدار کمپانی برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway) است. روز شنبه، وارن بافت در نشست سالانه برکشایر هاتاوی مجددا در مورد ارزهای دیجیتال اظهار نظر نمود. او ضمن پافشاری بر نظرات منفی قبلی خود، باری دیگر اعلام کرد که ارزهای دیجیتال «سرانجام بدی» دارند و گفت:

بیت کوین سمی است، یک مرگ موش به تمام معنا!

از میان جمعیت حاضر در سالن، فردی اکراینی نظر وارن بافت را درباره ارز دیجیتال پرسید، و در پاسخ نظرات منفی او را شنید. بافت می گوید که بیت کوین برخلاف سهام شرکت ها و اراضی، دارایی «سودآور و کارآمدی» نیست:

تنها عاملی که در تعیین قیمت ارزهای دیجیتال نقش دارد، تقاضای سرمایه گذار در بازار است. همین مساله ارز دیجیتال را به ابزار مفیدی برای شیادان تبدیل می کند.

او در ادامه صحبت هایش گفته است:

پایان خوبی پیش روی جامعه ارز دیجیتال قرار نگرفته، سرانجام دوران خوب ارزهای دیجیتال رو به زوال گذاشته و این شور کمرنگ می شود.

وارن بافت و چارلی مانگر باری دیگر بر بیت کوین تاختند

از سمت راست- وارن بافت، چارلی مانگر

در این میان چارلی مانگر، در مقام معاون رئیس برکشایر هاتاوی با نظرات بافت موافق است. او نیز نظر مثبتی در خصوص سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال ندارد و انتقاد خود را با لحنی تند تر از بافت بیان کرده است:

یک عده روی چیزی به بی ارزشی سرگین سرمایه گذاری می کنند، و عده ای دیگر دوست ندارند از قافله جا بمانند و جا پای آن ها می گذارند!

وارن بافت میلیاردر، به بدبینی نسبت به ارزهای دیجیتال معروف است. این سرمایه گذار هشتاد و هفت ساله بارها در صحبت های خود ادعا کرده که بیت کوین را به عنوان یک پول یا روش سرمایه گذاری قبول ندارد. وی اکتبر سال قبل بیت کوین را حباب و غیر واقعی خواند. او گفت که بیت کوین وارد یک قلمرو حبابی شده و از داخل منفجر خواهد شد.

از سوی دیگر برخی از عوامل در سازمان ها، اشتیاق بیشتری برای بیت کوین نشان داده اند. به عنوان مثال گلدمن ساکس اخیرا در خصوص بیت کوین عملیات جدیدی را آغاز نموده و گفته بیت کوین «کلاهبرداری» نیست.

منبع: cointelegraph

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

در جدیدترین نظرسنجی انجام گرفته در آمریکا، سرمایه گذاران انتظار سود و برگشت پول بیشتری را در سال آینده میلادی…

دولت کره جنوبی برای ارزیابی وضعیت محلی بازار و تجارت ارزهای دیجیتال یک جلسه اضطراری برگزار کرد. روز جمعه یک…

امروز، شاهد تغییر مسیر در بازار قیمتی بیت کوین هستیم. علی رغم اینکه پیش بینی شده بود، معاملات آتی بیت‌کوین…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب