Scroll Top
بانک مرکزی تایلند ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام کرد

بانک مرکزی تایلند ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام کرد

بانک مرکزی تایلند در اقدامی غیر منتظره، هر گونه فعالیت مرتبط با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را توسط بانک های این کشور ممنوع اعلام کرد.

به نقل از RT، بانک مرکزی تایلند به تمام بانک ها و موسسات مالی این کشور ابلاغ کرد که تمام عملیات بانکی و پولی با ارزهای دیجیتال باید متوقف شوند. این تصمیم بانک مرکزی تایلند در راستای نگرانی از بروز مشکلات احتمالی تجارت غیر قانونی اتخاذ شده است.

با این دستور بانک های تایلندی از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، فروش آنها، انجام تراکنش و ایجاد پلتفرم برای تجارت با این ارزها منع شده اند.

همچنین بانک های تایلندی از دادن وام با هدف خرید پول دیجیتال یا دادن مشاوره به مشتریان خود برای استفاده از ارزهای رمزنگار به عنوان ابزاری برای سرمایه گذاری نهی شده اند.

بانک مرکزی تایلند اعلام کرد که ارزهای دیجیتال در تایلند تجارت قانونی محسوب نمی شود؛ ضمن اینکه این ارزها قابلیت استفاده در پولشویی یا تامین مالی گروه های تروریستی را دارند.

این در حالی است که وزیر دارایی تایلند گفته که دولت نمی تواند استفاده از ارزهای دیجیتال را متوقف کند و به جای آن باید به منظور کنترل آنها، قوانینی را وضع کند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

این روزها اخبار مسدود شدن اکسچنجها یا مبادله کنندگان ارزهای دیجیتال در چین سر و صدای زیادی کرده و باعث…

پلتفرم معاملاتی InvestFeed که در نیویورک مستقر است، برای اولین بار پلتفرم سهام خود را پایین آورد و  ارز رمزنگاری‌شده را…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب