Scroll Top
تحلیل روند صعودی قیمت نات کوین؛ NOT به ۰.۱ دلار خواهد رسید؟

تحلیل روند صعودی قیمت نات کوین؛ NOT به ۰.۱ دلار خواهد رسید؟

ارز دیجیتال نات کوین (NOT) از زمان عرضه خود توجه زیادی را به خود جلب کرده و به طور مداوم در رتبه‌های نخست فهرست ارزهای دیجیتال پرطرفدار و ترند در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) قرار داشته است. اکنون این ارز دیجیتال با رشد چشمگیر اخیر خود توانسته نظر فعالان بازار را بیش از پیش به خود معطوف کند. این گزارش به بررسی احتمال ادامه روند صعودی و سودآوری نات کوین می‌پردازد.

قیمت نات کوین همچنان به رکوردشکنی ادامه می‌دهد

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت نات کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۲ درصد افزایش یافته و اکنون در محدوده قیمتی ۰.۰۱۹۷ دلار معامله می‌شود. این کوین مبتنی بر تلگرام صبح امروز اوج قیمتی تاریخی جدیدی را به ثبت رساند و رکورد جدید ۰.۰۲۰۸۸ دلاری را از آن خود کرد، هرچند که حدود ۸ درصد از اوج آن کاهش یافته است. ارزش بازار نات کوین در حال حاضر به ۲.۰۳ میلیارد دلار رسیده است و به رتبه ۵۷ برترین ارزهای دیجیتال در بازار دست یافته است.

گفتنی است که نات کوین در هفته گذشته رشد خیره‌کننده ۲۹۲ درصدی را تجربه کرده که نشان‌دهنده افزایش چشمگیر علاقه سرمایه‌گذاران و فعالیت بازار است. قیمت این ارز دیجیتال در محدوده ۰.۰۰۴۹ تا ۰.۰۲ دلار در نوسان بوده است. گفتنی است که حجم معاملات این توکن در ۲۴ ساعت اخیر نیز با ۲.۰۷ میلیارد دلار در رتبه ششم بازار قرار دارد و رشد ۲۷۰ درصدی نسبت به روز قبل را نشان می‌دهد.

بیشتر بدانید: نات کوین (Notcoin) چیست؟

افزایش مشارکت جامعه کاربری و شاخص‌های اجتماعی

به گزارش کوین رپابلیک (The Coin Republic)، شاخص‌های مشارکت اجتماعی نات کوین رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهند. شاخص دامیننس اجتماعی این ارز دیجیتال از ۴۰ درصد به ۵۶ درصد و شاخص حجم اجتماعی آن از ۱۶۴ به ۲۸۹ در یک روز افزایش یافته است. این معیارها بیانگر افزایش فعالیت جامعه کاربری، محبوبیت و تقاضا برای خرید نات کوین هستند. افزایش در این شاخص‌ها نشان‌دهنده مشارکت فزاینده جامعه کاربران است که می‌تواند منجر به افزایش تقاضا بیشتر برای نات کوین شود.

تحلیل روند صعودی قیمت نات کوین؛ NOT به ۰.۱ دلار خواهد رسید؟

همچنین کوین گپ (CoinGape) گزارش کرده است که صرافی بای‌بیت (Bybit) نیز پس از مشکلات مربوط به نات کوین در این صرافی، تغییراتی در تیم مدیریتی خود داده و در حال حاضر به دنبال استخدام مدیران فنی و اسپات جدید برای تثبیت عملیات خود است. این صرافی همچنین یک برنامه جبرانی جامع شامل ایردراپ ۳۰ توکن منتل (MNT)، بونوس ۵۰ دلاری برای معاملات و ارتقاء ۳ ماهه به سطح VIP را برای کاربران در نظر گرفته است. کاربران VIP فعلی نیز بسته به سطح عضویت خود می‌توانند تا ۵۰۰ دلار دریافت کنند. این اقدامات با هدف بازگرداندن اعتماد کاربران و ثبات بازار انجام می‌شود.

تحلیل تکنیکال نات کوین

کوین گپ در تحلیل تکنیکال خود می‌گوید که شاخص‌های تکنیکال حاکی از تداوم روند صعودی قدرتمند قیمت نات کوین هستند و اگر این مومنتوم حفظ شود، احتمالاً قیمت سطوح پیش رو بشکند و با افزایش فشار خرید حتی می‌تواند قیمت را در موج صعودی بعدی بازار، به ۰.۱۰ دلار نیز برساند. نمودار مکدی (MACD) نیز یک تقاطع صعودی را برجسته می‌کند و خط MACD بالاتر از خط سیگنال قرار دارد که روند رو به رشد را تأیید می‌کند.

شاخص جریان پول چایکین (CMF) در سطح ۰.۱۲ قرار دارد که جریان مثبت سرمایه به نات کوین را نشان می‌دهد و به معنای آن است که خریداران کنترل بازار را در دست دارند. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) با عدد ۷۳، حاکی از آن است که نات کوین در منطقه اشباع خرید قرار گرفته است.

البته شاخص‌های RSI و میانگین متحرک ساده (SMA) وضعیت خرید بیش از حد را نشان می‌دهند و احتمال اصلاح قیمت را می‌توان انتظار داشت. در صورت تغییر احساسات بازار، ممکن است قیمت نات کوین در سطح ۰.۰۱۶ دلار تثبیت شود. اگر روند نزولی آغاز شود، قیمت می‌تواند تحت تأثیر ادامه فشار فروش تا سطح حمایت کلیدی ۰.۰۱۰ دلار کاهش یابد که نشان‌دهنده یک بازار نزولی خواهد بود.

در مجموع، شاخص‌های تکنیکال سیگنال‌های عمدتاً صعودی برای نات کوین ارسال می‌کنند، اما با توجه به وضعیت اشباع خرید، احتمال اصلاح قیمت در کوتاه مدت پس از رشد اخیر نیز وجود دارد.

نتیجه‌گیری

نات کوین با رشد چشمگیر اخیر خود، نشانه‌های مثبتی از جمله افزایش محبوبیت در میان کاربران، بهبود شاخص‌های اجتماعی و سیگنال‌های تکنیکال صعودی را از خود بروز داده است. رشد بیش از ۱۵۰ درصدی قیمت در هفته گذشته و امکان صعود تا محدوده ۰.۱ دلار، چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای را برای سرمایه‌گذاران ترسیم می‌کند.

تحلیل روند صعودی قیمت نات کوین؛ NOT به ۰.۱ دلار خواهد رسید؟

اگرچه این ارز دیجیتال در کوتاه مدت ممکن است دستخوش اصلاح قیمت شود، اما در میان مدت و بلندمدت پتانسیل خوبی برای رشد دارد. اقدامات جبرانی صرافی بای‌بیت نیز می‌تواند به حفظ اعتماد کاربران و ثبات بازار کمک بیشتری کند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

قیمت نات کوین (Notcoin)، تحت تأثیر ابتکارات جدید آن احتمالاً در هفته‌های آینده یک حرکت صعودی قابل توجه را تجربه…

احساسات منفی در بازار بیت کوین (BTC) پس از بازگشت قیمت به پایین‌ترین سطح ۶ هفته گذشته، به شدت افزایش…

در حالی که از ماه آوریل شاهد کاهش چشمگیر نفوذ میم‌ کوین‌ ها در بازار آلت کوین ها هستیم، تحلیلگران…

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ از ریال دیجیتال رسماً رونمایی کرد. ریال دیجیتال، فاز…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب