Scroll Top
توکن بازی‌های تلگرامی کی لیست می‌شوند؟

توکن بازی‌های تلگرامی کی لیست می‌شوند؟

انقلاب تلگرامی بازار ارزهای دیجیتال، در ماه‌های اخیر چشم انداز این بخش را به‌طور کامل تغییر داده است. بازی تلگرامی نات کوین (Notcoin) محبوبیت عجیبی پیدا کرد و در هفته‌های گذشته، ترند جدیدی در میان جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد شده است. در چنین شرایطی، پروژه‌های زیادی به‌عنوان جایگزین‌های بالقوه نات کوین خود را مطرح کرده‌اند که برخی از آنها با نقشه‌راه جذاب یا محبوبیتی که به‌دست آورده‌اند، میلیون‌ها کاربر را جذب کرده‌اند.

در این مطلب زمان عرضه و لیست شدن معروف‌ترین جایگزین‌های نات کوین که شامل همستر کامبت، تپ سواپ، کتیزن، بلوم و یس کوین می‌شود را بررسی می‌کنیم. این مطلب با انتشار اعلامیه‌های جدید آپدیت می‌شود.

بیشتر بدانید: جایگزین های نات کوین کدامند؟ معرفی ۱۱ بازی تلگرامی برتر

همستر کامبت (Hamster Kombat)

همستر کامبت کی لیست می‌شود

همستر کامبت، بازی وایرال و محبوب مبتنی بر تلگرامی است که بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر دارد. مطابق نقشه راه پروژه همستر کامبت، قرار است رویداد ایجاد توکن (Token Generation Event)  خود را در ماه جولای (اواسط تیر ماه تا اواسط مرداد ماه) اجرایی کند. با این حال، تاریخ دقیقی برای ایجاد یا لیست‌شدن توکن همستر کامبت هنوز اعلام نشده است و ممکن است راه‌اندازی توکن همستر کامبت، مانند نات کوین یا تپ‌سواپ، به هر دلیلی به تاریخ دیگری موکول شود.

توکن بازی‌های تلگرامی کی لیست می‌شوند؟

در حال حاضر باید کاربران گوش به زنگ باشند و منتظر اعلام رسمی تاریخ راه‌اندازی توکن همستر کامبت از سوی تیم توسعه پروژه همستر کامبت باشند. تا آن زمان کاربران باید تسک‌های ویژه این بازی را انجام دهند تا واجد شرایط دریافت توکن‌های بیشتری شوند. گفتنی است که توکن HMSTR در حال حاضر در بازار پیش از عرضه صرافی‌های گیت آی‌او (Gate.io) و بیت‌گت (Bitget) معامله می‌شود. البته باید در نظر داشت که قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه، لزوماً ربطی به قیمت توکن در زمان توزیع یا لیست‌شدن ندارد.

بیشتر بخوانید: همستر کامبت چیست؟ آموزش کامل

تپ سواپ (Tapswap)

تپ سواپ کی لیست می‌شود

تپ‌سواپ دیگر بازی وایرال مبتنی بر تلگرام است که پس از تب داغ نات کوین مورد توجه قرار گرفت و تا ابتدای ماه جاری میلادی بیش از ۴۶ میلیون بازیکن داشت. توکن تپ‌سواپ در ابتدا قرار بود که در تاریخ ۳۰ ماه مه (۱۰ خرداد) راه‌اندازی شود، اما پس از آنکه توسعه‌دهندگان از کشف ربات‌هایی خبر دادند که در بازی مشارکت کرده و عادلانه‌بودن فرایند توزیع توکن را به خطر انداخته‌اند، این زمان تغییر کرد.

بیشنر بدانید: چگونه بیشترین سکه را در تپ سواپ به دست بیاوریم؟

در چنین شرایطی، تاریخ ایجاد توکن و عرضه آن به روز ۱ ژوئیه (۱۱ تیر) انتقال پیدا کرد. حالا جامعه کاربران تپ‌سواپ باید در روزهای پیش‌رو منتظر اعلان‌های رسمی از سمت توسعه‌دهندگان باشند تا در مورد نحوه توزیع توکن جزئیات بیشتری مشخص شود.

بیشتر بدانید: تپ سواپ کی لیست می‌شود؟

کتیزن (Catizen)

کتیزن کی لیست می‌شود

کتیزن، بازی فانتزی جذاب و پرطرفدار تلگرام است که باید در آن از گربه‌ها مراقبت کرده و در ماجراجویی‌های آنها مشارکت کنید. این بازی مورد حمایت بنیان تون (Ton Foundation) قرار دارد و اخیراً نیز از ایردراپ توکن CATI خود بر بستر شبکه تون (Ton Network) خبر داد. حالا طبق اعلام تیم توسعه‌دهندگان کتیزن، در ماه جولای (میانه تیرماه تا میانه مرداد ماه) توکن کتیزن راه‌اندازی خواهد شد و بین کاربرانی که واجد شرایط باشند توزیع می‌گردد. 

از این رو، مشخص است که کتیزن به دنبال افزایش مشارکت بازیکنان، انجام تسک‌ها و جمع‌آوری کوین‌های بیشتر توسط کاربران است و بر این اساس نیز در آِینده قرار است توکن‌های خود را در میان بازیکنان توزیع کند.

بلوم (Blum)

بلوم کی لیست می‌شود

بلوم، پروژه دیگری است که این روزها به ترند جدیدی در تلگرام تبدیل شده و با توجه به تیم حرفه‌ای پشت آن و رویکرد منحصر به فردی که دارد و معاملات ارزهای دیجیتال را در یک محیط کاربرپسند به مشتریان ارائه می‌دهد، هیجانات فراوانی در تب داغ بازی‌های تلگرامی ایجاد کرده است. کمپین ایردراپ این پروژه و معرفی تسک‌ها به کاربران از ماه جاری (ژوئن) آغاز شده است، با این حال هنوز تاریخی برای راه‌اندازی توکن و عرضه آن در صرافی‌ها به صورت رسمی مشخص نشده است.

با این حال، با توجه به اینکه بنیان‌گذار این پروژه یکی از مدیران ارشد سابق صرافی بایننس است و پروژه بلوم نیز رابطه نزدیکی با بایننس دارد، انتظار می‌رود این توکن در زمان عرضه، در ابتدا در بایننس لیست شود. حتی گمانه‌زنی‌هایی در خصوص اینکه فرایند ایجاد توکن و لیست شدن آن در صرافی‌ها در ماه اوت امسال رخ خواهد داد، وجود دارد. هر چند این شایعات تنها در حد گمانه‌زنی هستند و نباید توجه چندانی به آن داشت و کاربران باید تمرکز خود را بر روی انجام تسک‌ها بگذارند تا بتوانند خود را واجد شرایط دریافت توکن BLUM کنند.

میم کوین فای (MemeFi Coin)

بازی تلگرامی میم فای کی لیست می‌شود

میم فای کوین، بازی تلگرامی تپ تو اِرن (Tap to Earn) دیگری است که در آن کاربران، شخصیت‌هایی که نماینده میم کوین‌های مختلف هستند را با ضربه زدن از بین می‌برند و سکه دریافت می‌کنند و در واقع، میم کوین‌های متفاوت، بخشی از گیم پلی آن است. این بازی در حال حاضر در فاز آلفا خود دارد و بیش از ۲۰ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

زمان عرضه و لیست‌شدن میم فای هم هنوز به‌طور دقیق اعلام نشده است. اما براساس اطلاعات نقشه راه این بازی توکن میم فای با نماد MEMFI احتمالاً اواخر جولای یا یا اوایل آگوست (اواخر ماه مرداد یا اوایل شهریورماه) به‌ صورت رسمی راه‌اندازی و در صرافی‌ها لیست شود. با این حال، کاربران باید به‌طور مداوم منتظر اعلام رسمی زمان لیست شدن این توکن در صرافی‌ها باشند و به‌نظر می‌رسد زمان آن نزدیک شده است.

بیشتر بدانید: میم فای کوین چیست؟ آموزش صفر تا صد MemeFi Coin

یس کوین (Yescoin)

یس کوین کی لیست می‌شود

یس کوین، یکی دیگر از بازی‌های وایرال تلگرامی است که با تغییر نام نات کوین به مفهوم متضاد «نات»، یعنی «یس» توانسته توجهات زیادی را به خود جذب کند. هر چند که یس‌کوین قدرت و جامعه کاربری مشابه بازی‌های شاخصی مانند تپ‌سواپ، همستر کامبت یا نات کوین ندارد، اما توجه بخشی از کاربران و به خصوص ایرانی‌ها را به خود جلب کرده است.

دانلود اپلیکیشن انتخاب

تاکنون هیچ اطلاعات مشخصی در خصوص زمان راه‌اندازی توکن YES یا نحوه توزیع آن اعلام نشده است و کاربران تنها باید در فعالیت‌ها و تسک‌های بازی مشارکت کنند و منتظر اعلان‌های توسعه‌دهندگان درباره عرضه توکن باقی بمانند.‌

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ از ریال دیجیتال رسماً رونمایی کرد. ریال دیجیتال، فاز…

بازار ارزهای دیجیتال در ماه‌های اخیر با نوسانات قابل‌توجهی همراه بوده است. علی‌رغم شروع قدرتمند ماه ژوئن، احساسات سرمایه‌گذاران به…

با وجود روند نزولی کنونی بازار ارزهای دیجیتال و سقوط بیت کوین به ۶۵,۰۰۰ دلار، پروژه‌های شبکه زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب