Scroll Top
صدور مجوز استخراج ارز دیجیتال در آذربایجان غربی

صدور مجوز استخراج ارز دیجیتال در آذربایجان غربی

صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری برای فعالیت استخراج ارزهای دیجیتال خبری بود که در نشست رؤسای ادارات صنعت معدن و تجارت جنوب آذربایجان غربی اعلام شد.

به گزارش انتخاب و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت مهاباد گفت اعلام کرد که برای نخستین بار در کشور مجوز فعالیت استخراج ارز دیجیتال در آذربایجان غربی صادر و تاکنون ۱۸ فقره پروانه بهره برداری برای فعالیت استخراج در استان صادر شده است.

جهین افزود:

استقرار واحد استخراج کننده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، داشتن توان برق مصرفی بالای ۲۵۰ کیلووات و تامین زیرساخت‌های لازم و تامین دستگاه‌ها بعد از اخذ مجوز از مبادی کشوری با تعرفه‌های گمرکی از شرایط صدور جواز تاسیس استخراج رمز ارز برای متقاضیان است.

وی اضافه کرد:

امروز جلسه آشنایی با نحوه استخراج رمز ارز و تشریح دستورالعمل‌های لازم برای صدور جواز تاسیس و مجوزهای قانونی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بخش برای روسا و کارشناسان ۹ شهرستان جنوب استان شامل: تکاب، شاهین دژ، میاندوآب، بوکان، مهاباد، نقده، سردشت، پیرانشهر و اشنویه تشکیل و موارد قانونی نحوه صدور مجوز تاسیس تشریح شد.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی از کشف ۱۰ مرکز استخراج ارز دیجیتال طی ۲۰ روز اخیر در…

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات گفت: استخراج ارزهای دیجیتال می‌تواند فرصتی برای درآمدزایی صنعت برق باشد. وزیر ارتباطات در خصوص استخراج…

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص انحراف فعالیت برخی واحدهای صنعتی از مجوزهای مربوطه به سمت تولید بیت کوین،…

یکی از مسائلی که این روزها مسئولین وزارت نیرو و مقامات قانون‌گذار را نگران کرده است، بحث گسترش راه‌اندازی دستگاه‌های…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب