Scroll Top
پلی گراند (Playground) همستر کامبت چیست؟ + آموزش کامل

پلی گراند (Playground) همستر کامبت چیست؟ + آموزش کامل

بازی تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat) در ادامه نوآوری‌های خود، به تازگی بخش جدیدی به ربات تلگرامی خود افزوده است که از این بخش می‌توان با انجام دادن بازی‌هایی بیرون از همستر کامبت یا تلگرام، کلید جمع‌آوری کرد. اقدامی که در راستای سیاست بازاریابی حرفه‌ای و فعال نگهداشتن بازیکنان توسط تیم توسعه‌دهنده دنبال می‌شود و همچنین تحقق دهنده وعده‌های همستر کامبت برای ایجاد اکوسیستمی برای بازیکنان و توسعه‌دهندگان بازی‌ها است.

بیشتر بخوانید: همستر کامبت چیست؟

پلی گراند همستر کامبت چیست؟

این بخش جدید پلی گراند (Playground) نام دارد و در منو اصلی ربات همستر در دسترس است. طبق اعلام همستر کامبت در اطلاعیه راه‌اندازی این بخش و همچنین اطلاعات قابل مشاهده در ربات تلگرامی، این بخش در آینده نزدیک قرار است میزبان بازی‌های بیشتری هم باشد.

بازی همستر کامبت

برای انجام بازی جدید همستر کامبت، باید در ابتدا به بخش پلی گراند در منوی پایین ربات همستر بروید و با انتخاب گزینه Play لینک دانلود بازی به شما نمایش داده می‌شود. این بازی که در همستر تحت عنوان Ride Bike ۳D به شما نمایش داده می‌َشود، از طریق گوگل پلی و اپل استور قابل دانلود است و با نام Riding Extreme ۳D در اپ استورها و تلفن به شما نشان داده می‌شود.

پلی گراند (Playground) همستر کامبت چیست؟ + آموزش کامل

آموزش پلی گراند و دریافت کد همستر کامبت

پس از نصب این بازی، باید وارد بازی شوید. در گوشه سمت راست لوگوی همستر مربوط به همستر کامبت را می‌بینید که نشانگر شرکت کردن شما در ایونت همستر کامبت است.

پلی گراند (Playground) همستر کامبت چیست؟ + آموزش کامل

سپس باید در چند مسابقه شرکت کرده و آنها را به پایان برسانید. پس از پایان هر مسابقه یا آپگرید کردن دوچرخه‌ها، ویدیوهای تبلیغاتی به شما نشان داده می‌شود. بعد از آنکه چند بازی انجام دادید، در سمت چپ منو اصلی بازی، بر روی لوگو همستر کامبت یک نقطه قرمز به شما نشان داده می‌شود.

پلی گراند (Playground) همستر کامبت چیست؟ + آموزش کامل

با انتخاب نماد همستر، کد پرومو همستر کامبت به شما داده می‌شود و باید آن را کپی کنید تا از آن در ربات تلگرامی همستر کامبت استفاده کنید. پس از کپی کردن کد، از بازی خارج شده و به ربات تلگرامی همستر کامبت باز گردید و گزینه پلی ‌گراند در منو اصلی ربات را انتخاب کنید.

پلی گراند (Playground) همستر کامبت چیست؟ + آموزش کامل

سپس با انتخاب بازی Bike Ride ۳D  در این بخش، در باکس پایینی کد پرومو همستر کامبت که از بازی کپی کرده‌اید را قرار داده و گزینه Redeem را انتخاب کنید. به این ترتیب یک کلید به تعداد کلیدهای دریافتی شما اضافه می‌شود. به یاد داشته باشید که این کدها منحصر به فرد بوده و تنها از طریق بازی کردن به دست می‌آیند و علاوه بر آن، کدها یک بار مصرف هستند و تنها در یک ربات و آن هم برای یک بار قابل استفاده‌اند. پس کاربران نباید انتظار داشته باشند که این کدها نیز مانند کد مورس همستر کامبت، کارت‌های کمبو روزانه یا مینی گیم روزانه همستر کامبت در اینترنت قابل یافتن باشند.

پلی گراند (Playground) همستر کامبت چیست؟ + آموزش کامل

گفتنی است که هر بازیکن می‌تواند در هر روز با بازی کردن مداوم ۴ کد و مجموعاً ۴ کلید دریافت کند و به‌نظر می‌رسد این تازه آغاز کار باشد. زیرا با اضافه شدن بازی‌های جدید خارج از اکوسیستم همستر کامبت، رقابت برای جمع‌آوری کلید بیشتر خواهد شد. هر چند که هنوز کاربرد اصلی کلیدها در همستر کامبت برای بازیکنان مشخص نیست، اما توسعه‌دهندگان بارها بر اهمیت جمع‌آوری کلید برای کاربران تأکید کرده‌اند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

مینی گیم همستر کامبت بخشی است که به تازگی به این بازی تلگرامی اضافه شده. این بخش متشکل از مجموعه‌ای…

کد مورس همستر امروز ۵ مرداد کلمه FLASH است. برای وارد کردن آن طبق راهنمای زیر عمل کنید. FLASH F:…

راکی رابیت یا راکی ربیت (Rocky Rabbit) یک بازی تلگرامی جدید است که شخصیت اصلی آن یک خرگوش است. دقیقاً…

کمبو کارت همستر کامبت (Hamster Kombat) متشکل از ۳ کارت جدید است که هرروز باید آن‌ها را پیدا کنید تا…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب