Scroll Top
چطور تون کوین رایگان به دست بیاوریم؟ تون کوین رایگان حقیقت دارد؟

چطور تون کوین رایگان به دست بیاوریم؟ تون کوین رایگان حقیقت دارد؟

تون کوین (TON) یکی از ارزهای دیجیتال محبوبی است که استخراج آن در سال ۲۰۲۲ به پایان رسید. با داغ شدن اکوسیستم تون و عرضه بازی‌های کلیکی تلگرام، بسیاری از افراد به‌دنبال کسب TonCoin رایگان هستند. در این مطلب از انتخاب، روش‌های کسب تون کوین رایگان را بررسی می‌کنیم و درستی این ادعا را توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

چطور تون کوین رایگان به دست آوریم؟

در همین ابتدای کار باید بگوییم امکان کسب تون کوین رایگان وجود دارد و این خبر اشتباه نیست. اما آیا همه این روش‌ها معتبر هستند؟ مسلماً خیر. روش های معتبر برای به دست آوردن تون کوین رایگان این موارد هستند:

  • استیک TON در کیف پول های تون کوین
  • شرکت در فاست های ارز تون
  • شرکت در ایردراپ های تون کوین رایگان
  • ربات های تلگرامی

بااین‌حال، باید به این نکته توجه کرد که معمولاً وقتی صحبت از ارز دیجیتال رایگان می‌شود، سر و کله کلاهبرداران هم پیدا می‌شود. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم همیشه پیش از هر اقدامی به اندازه کافی تحقیق کنید.

استیک TON در کیف پول‌های تون کوین

همانطور که می‌دانید، تون کیپر (TonKeeper)، تون هاب (Tonhub) و مای تون والت (MyTonWallet) سه مورد از بهترین کیف پول های تون کوین هستند که اجازه استیک کردن این ارز دیجیتال را به شما می‌دهند.

به‌عنوان مثال، پس از نصب و راه‌اندازی تون کیپر، با کلیک روی گزینه Stake و سپس انتخاب روش مورد نظر، بسته به مقدار APY مشخص‌شده، می‌توانید روی تون کوین‌های استیک‌شده خود سود و ارز TON رایگان کسب کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش کیف پول تون کیپر ؛ چگونه Tonkeeper را دانلود و نصب کنیم؟

همانطور که مشاهده می‌کنید، TonStaker با دارا بودن ۳.۰۵ درصد APY و استیکینگ حداقل یک واحد تون، بیشترین مقدار سوددهی را دارد.

استیک تون در کیف پول تون کیپر

البته کیف پول‌های دیگری نظیر YouHodler نیز وجود دارند که وعده سود ۱۵ درصدی را در ازای نگهداری تون کوین‌هایتان درون این والت داده‌اند. بااین‌حال، پیشنهاد ما به شما، استفاده از والت‌های معتبر اکوسیستم تون است.

شرکت در فاست‌های ارز TON

فاست‌ها وبسایت‌هایی هستند که در ازای انجام وظایف ساده مانند تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، پاسخ به نظرسنجی‌ها، بازی، نصب برنامه و تست آن‌ها، معرفی دوستان و موارد دیگر، به شما ارز دیجیتال رایگان هدیه می‌دهند.

البته ناگفته نماند که مقدار ارز دریافتی از این وبسایت‌ها زیاد نیست؛ گویی شیر آب را باز کرده‌اید و به‌صورت قطره‌چکانی برای شما ارز دیجیتال می‌ریزد. باوجوداین، این وبسایت‌ها برای شروع و آغاز یادگیری کار با ارزهای دیجیتال بد نیستند.

دقت داشته باشید که برای استفاده از اکثر این سایت‌ها، نیازمند حساب FaucetPay هستید. فاست‌پی یک پلتفرم آنلاین برای نگهداری و مدیریت ارزهای دیجیتال است. برای استفاده از این سرویس کافی است در آن ثبت کرده و یک کیف پول بسازید. علاوه بر این، استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی نظیر VPN و پروکسی هنگام کار با این سایت‌ها ممنوع است.

لیست فاست‌های ارز دیجیتال که با شرکت در آن‌ها می‌توانید تون کوین رایگان کسب کنید را در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • سایت faucetoshi.com
  • سایت earncrypto.online
  • سایت Lootpay.top

سایت faucetoshi.com

فاستوشی (faucetoshi.com) یکی از فاست‌های ارز دیجیتال است که با اتصال حساب فاست‌پی خود به آن می‌توانید با انجام تسک‌ها و وظایف مشخص‌شده در داشبورد کاربری، ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده در آن نظیر تون کوین را کسب کنید.

در این سایت با انجام تسک‌ها امتیازاتی به‌صورت Faucetoshi کسب می‌کنید که بعداً هنگام برداشت، قابل تبدیل به تون کوین هستند.

سایت فاستوشی برای دریافت تون کوین رایگان

قسمت فاست عادی این وبسایت، هر ۱۵ دقیقه یکبار به‌شما یک واحد فاستوشی پرداخت می‌کند. سقف برداشت در روز نیز ۲۵ مرتبه است. میزان تبدیل هر واحد فاستوشی به ارز دیجیتال مورد نظر در قسمت برداشت هر ارز مشخص شده است. حداقل مقدار برداشت ارز در این وبسایت ۰.۰۱ دلار است.

از دیگر روش‌های کسب TON رایگان در این وبسایت شامل موارد زیر هستند:

  • برداشت فاست خودکار
  • تماشای تبلیغات
  • لاتاری
  • واریز وجه به وبسایت‌ها و استیک ارزها

سایت earncrypto.online

earncrypto.online یکی دیگر از فاست‌های کریپتویی است که با انجام تسک‌ها، طیف متنوعی از ارزهای دیجیتال از جمله TON را پاداش می‌دهد. در این وبسایت امتیازاتی به‌صورت Coin کسب می‌کنید.

حداقل مقدار برداشت ۱۰ کوین است که نرخ تبدیل هر واحد Coin به ارز دیجیتال مورد نظر از بخش داشبورد حساب کاربری قابل مشاهده است. در حال حاضر هر ۶۹۷,۰۰۰ واحد Coin در این وبسایت معادل ۱ واحد TON است.

فاست earncrypto

روش‌های کسب تون کوین رایگان در این وبسایت شامل موارد زیر هستند:

  • فاست‌ها
  • شرکت در نظرسنجی‌ها از بخش Offerwalls
  • دعوت از دوستان
  • بازی
  • رقابت با دیگر کاربران در بخش‌های ریفرال، سطح، آفروال‌ها و دیگر موارد
  • تماشای تبلیغات

سایت Lootpay.top

در وبسایت lootpay.top با انجام تسک‌هایی همچون بازی، مشاهده تبلیغات، ثبت‌نام در وبسایت‌های مشخص‌شده، رقابت با دیگر کاربران، دعوت از دوستان و دیگر موارد، امتیازاتی به‌صورت LPT کسب می‌کنید که به‌هنگام برداشت، قابلیت تبدیل به ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده نظیر تون کوین را دارند. نرخ تبدیل هر واحد LPT به رمز ارز مورد نظر نیز هنگام برداشت مشخص خواهد شد.

فاست lootpay برای کسب TON رایگان

شرکت در ایردراپ‌های تون کوین رایگان

یکی دیگر از روش‌های کسب تون کوین رایگان، شرکت در ایردراپ پروژه‌هایی است که توکن TON هدیه می‌دهند. عموماً اکثر پروژه‌های جدید برای افزایش جامعه کابری خود، توکن‌های معروفی مانند بیت کوین یا توکن بومی خود را بین کاربران ایردراپ می‌کنند. با مراجعه به وبسایت‌های معتبری نظیر دپ رادار (DappRadar) می‌توانید پروژه‌های قدرتمند با ایردراپ تون کوین را هم پیدا کنید.

ناگفته نماند که اکثر این ایردراپ‌ها نیازمند انجام یک سری تسک و وظیفه مانند انجام تراکنش در شبکه تون، مشارکت در پروژه، دنبال کردن حساب‌های اجتماعی پروژه مربوطه و دیگر موارد هستند.

یکی از ایردراپ‌های معتبر فعال حال حاضر تون کوین را می‌توانید در وبسایت CryptoRank مشاهده کنید. در این ایردراپ که شرکت‌هایی مانند پنترا کپیتال پشتیبان آن هستند و از ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) آغاز شده و تا ۷ اوت ۲۰۲۴ (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) ادامه دارد، با فراهم‌آوری نقدینگی، ارز تون کوین و توکن‌های پروژه مورد نظر را به‌صورت رایگان پاداش می‌گیرد. مراحل شرکت در این ایردرپ در لینک درج‌شده ذکر شده است.

ایردراپ تون کوین در سایت cryptorank

آیا ایردراپ‌های تون کوین معتبر هستند؟

شاید با جستجو در اینترنت، وبسایت‌های جعلی را پیدا کنید که با ترغیب شما به اتصال کیف پول‌تان، وعده پرداخت و ایردراپ تون کوین رایگان را می‌دهند. بسیار مراقب این وبسایت‌ها باشید که با روش‌های فیشینگ درصدد سرقت ارزهای دیجیتال شما هستند.

به‌عنوان مثال، آدرس سایت دپ‌رادار که عموماً به معرفی ایردراپ‌های خود معروف است، به‌صورت dappradar.com است و هر وبسایت دیگری با آدرس‌های مشابه نظیر dapradar.com جعلی هستند. بنابراین پیش از اقدام به اتصال والت خود جهت کسب ایردراپ، حتماً اعتبار وبسایت و پروژه مورد نظر را بررسی کرده و سپس اقدام نمایید.

کسب تون کوین رایگان با بازی‌های کریپتویی

شاید جذاب‌ترین بخش اکوسیستم تون کوین، بازی‌های ارز دیجیتال کلیکی روی تلگرام باشند. از زمان آغاز به‌کار نات کوین، هر روزه شاهد ظهور یک بازی تلگرامی جدید هستیم که وعده سودآوری و کسب ثروت را می‌دهد. با مراجعه به وبسایت ton.app/en/games می‌توانید جدیدترین بازی‌های منتشرشده روی شبکه تون برای کسب ارز TON رایگان را مشاهده کنید.

بازی های شبکه ton

لیست برخی از بازی‌های تلگرامی با پاداش تون کوین رایگان شامل موارد زیر است:

راکی ربیت

بازی راکی ربیت (Rocky Rabbit) یکی از بازی‌های تپ تو ارن (Tap-to-Earn) تلگرامی محبوب است که روش‌های کسب تون کوین رایگان مختلفی را فراهم کرده است. یکی از این روش‌ها، دعوت از دوستان است که علاوه بر سکه بازی، به شما مقدار کمی TON نیز پاداش می‌دهد. از بخش ایردراپ این بازی نیز می‌توانید دو توکن شامل تون کوین و راب بیت کوین (RabBitcoin) را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: راکی ربیت چیست؟ آموزش کامل بازی و ایردراپ راکی ربیت Rocky Rabbit

کتیزن

بازی کتیزن (Catizen) یکی از بازی‌های محبوب تلگرامی این روزهاست که با پرورش حیوانات خانگی، قادر به کسب توکن CATI هستید. این بازی روی شبکه تون ساخته شده است. در این بازی شما می‌توانید کیف پول تون خود نظیر تون کیپر را به آن متصل کرده و ایردراپ توکن‌های CATI را دریافت کنید. نهایتاً امکان تبدیل این ارزهای دیجیتال به TON وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بازی کتیزن چیست؟ آموزش کامل ایردراپ Catizen

یس کوین

در بازی یس کوین (Yescoin) با ضربه زدن روی صفحه و انجام مأموریت‌ها، قادر به کسب توکن YES و ذخیره آن در کیف پول‌های پشتیبان شبکه TON هستید. مشابه بازی کتیزن، پس از عرضه توکن YES، امکان تبدیل آن‌ها به تون کوین وجود دارد.

بیشتر بخوانید: یس کوین چیست؟ آموزش کامل بازی تلگرامی Yescoin

 همستر کامبت

با وجودی که در بازی همستر کامبت (Hasmter Kombat) با انجام انوع مأموریت‌ها نظیر جمع‌آوری سکه، وارد کردن کدهای مورس و جمع‌آوری کارت‌های روزانه، شرکت در مینی‌گیم‌ها و موارد دیگر مستقیماً ارز دیجیتال تون کوین رایگان کسب نمی‌کنید، اما مشابه یس کوین و کتیزن با جمع‌آوری سکه‌های HMSTR و هنگام عرضه رسمی آن‌ها در صرافی‌ها، قادر به تبدیل‌شان به توکن TON هستید.

بیشتر بخوانید: همستر کامبت چیست؟ همه چیز درباره ایردراپ و بازی Hamster Kombat

کسب تون کوین رایگان با ربات‌های تلگرامی

یکی دیگر از روش‌های کسب تون کوین رایگان، استفاده از ربات‌های تلگرامی و انجام وظایفی است که برای ایردراپ این ارز دیجیتال تعیین کرده‌اند. در حال حاضر ربات‌های مختلفی برای این کار طراحی شده‌اند که مثلاً با عضو شدن در کانال‌های تلگرامی تعیین‌شده، قادر به کسب TON رایگان از سوی آن‌ها هستید.

لیست ربات‌ها برای کسب توکن TON رایگان از این قرار است:

  • t.me/TonClickRobot
  • t.me/Tonnchi_Bot
  • t.me/preton_drop_bot
  • t.me/gamee

آیا همه ربات‌های تلگرامی معتبر هستند؟

جواب کوتاه به این سوال خیر است. متأسفانه کلاهبردای‌های حوزه ارزهای دیجیتال امروزه بسیار گسترده شده‌اند و ربات‌های تلگرامی نیز از این تهدید در امان نمانده‌اند. مشابه ایردراپ‌ها، ربات‌های جعلی تون کوین نیز وجود دارند که با اتصال والت خود به آن‌ها، ارزهای دیجیتال‌تان را سرقت می‌کنند.

برای در امان ماندن از این دسته از کلاهبرداری‌ها ابتدا تحقیقات عمیقی درباه ربات مورد نظر انجام دهید. علاوه بر این، پیشنهاد ما به شما، استفاده از یک حساب کاربری مجزا از حساب تلگرامی اصلی خود و اتصال یک کیف پول جدید و خالی به این ربات‌هاست تا از ریسک‌های بالقوه پیشگیری کنید. در این حالت در صورتی هم که قادر به تشخیص ربات جعلی TON نبوده باشید، دارایی‌های شما در خطر نخواهند بود.

ارز دیجیتال تون کوین چیست؟

تون کوین با نماد TON ارز دیجیتال بومی شبکه The Open Network است که برای تسهیل تراکنش‌های سریع و ارزان طراحی شده است. انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری بالا از دیگر خصوصیات این شبکه هستند.

این ارز دیجیتال در حال حاضر در مرداد ماه ۱۴۰۳ در محدوده ۷ دلاری معامله می‌شود و با ارزش بازار ۱۷ میلیارد دلاری، رتبه نهم رمز ارزهای برتر را به خود اختصاص داده است.

آیا کسب تون کوین رایگان پس از اتمام استخراج امکان‌پذیر است؟

بلاک چین تون کوین اولین پروژه‌ای بود که مکانیزم‌های اثبات کار (PoW) و اثبات سهام (PoS) را با یکدیگر ادغام کرد. در ابتدای امر، توکن‌های تون از طریق رویکرد غیر متمرکز ماینینگ در دسترس همگان قرار گرفتند و در ژوئن ۲۰۲۰ (تیر ۹۹)، تمام توکن‌های تون (۹۸.۵۵ درصد از عرضه کل) برای استخراج آماده شدند.

پس از مشارکت کاربران، روزانه حدود ۲۰۰,۰۰۰ واحد تون کوین ماین شد و نهایتاً پس از دو سال در ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷ تیر ۱۴۰۱)، این فرایند به‌پایان رسید.

در حال حاضر شبکه تون کوین براساس مکانیزم اثبات سهام کار می‌کند. به این رویکرد دوگانه اصطلاحاً اثبات کار اولیه یا IPoW می‌گویند. تون کوین اولین شبکه‌ای بود که رویکرد نوآورانه IPoW را معرفی کرد. بنابراین، در حال حاضر تنها راه مشارکت در شبکه تون کوین، استیک ارز دیجیتال TON و تبدیل شدن به یک اعتبارسنج بلاک است.

اکنون که استخراج تون کوین به پایان رسیده، سؤال بسیاری از افراد این است که چگونه می‌توان ارزهای دیجیتال TonCoin را به‌صورت رایگان کسب کرد؟ در این مطلب، چند مورد از روش‌های کسب TON رایگان را بررسی کردیم.

تون کوین‌های رایگان را کجا ذخیره کنیم؟

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفتیم، از بهترین والت‌ها برای ذخیره ازر دیجیتال TON می‌توان تون کیپر، تون هاب و مای تون والت را نام برد. کیف پول‌هایی مانند تراست والت، گواردا و سیف پال نیز جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید، فروش و ذخیره‌سازی ارز TonCoin محسوب می‌شوند.

البته تلگرام والت داخلی اختصاصی خود را نیز دارد که مختص این ارز دیجیتال طراحی شده است. بااین‌حال، به دلیل مشکلات متعددی که تا کنون برای کابران ایرانی هنگام استفاده از این والت پیش آمده، پیشنهاد می‌کنیم اگر ساکن ایران هستید، از این ولت داخلی استفاده نکنید.

چگونه تون کوین‌ها را به پول نقد تبدیل کنیم؟

پس از کسب توکن کوین‌های رایگان، نوبت به نقد کردن آن‌ها می‌رسد. برای این کار کافی است یک صرافی ارز دیجیتال مناسب را که از ارز TON پشتیبانی می‌کند، انتخاب و در آن ثبت‌نام کنید.

پس از ثبت‌نام عموماً اکثر صرافی‌های داخلی و خارجی نیازمند احراز هویت هستند. پس از طی کردن این فرایند کافی است تون کوین‌های خود را به والت داخلی صرافی مورد نظر فرستاده و آن‌ها را به دلار یا تومان تبدیل کنید.

ازآنجایی‌که اکثر صرافی‌های خارجی به‌دلیل تحریم‌ها خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را با محدودیت‌های زیادی همراه کرده‌اند، بهتر است از یک صرافی ایرانی استفاده کنید. نهایتاً پس از فروش تون کوین‌های خود می‌توانید آن‌ها را به حساب بانکی خود برداشت کنید.

کیف پول‌های تون کیپر، مای تون والت، تون هاب، تراست و سیف پال از جمله بهترین ولت‌ها برای ذخیره ارز TON هستند.

سوالات متداول

چگونه می‌توانیم تون کوین رایگان به دست بیاوریم؟

برای کسب TON رایگان می‌توانید از روش‌هایی نظیر استیکینگ تون کوین، شرکت در ایردراپ‌ها، استفاده از ربات‌های تلگرامی، بازی‌های کریپتویی و فاست‌های این ارز دیجیتال استفاده کنید.

آیا همه روش‌های کسب تون کوین رایگان معتبرند؟

متأسفانه خیر. روش‌هایی مانند استیکینگ تون کوین در کیف پول‌هایی نظیر تون کیپر کاملاً بی‌خطر هستند. اما ایردراپ‌ها، فاست‌ها و ربات‌های تلگرامی جعلی زیادی در فضای اینترنت وجود دارند که با ترغیب شما به اتصال والت‌تان به آن‌ها، ارزهای دیجیتال‌تان را سرقت می‌کنند.

تون کوین‌های رایگان را در کجا می‌توانیم ذخیره کنیم؟

کیف پول‌های تون کیپر، مای تون والت، تون هاب، تراست و سیف پال از جمله بهترین ولت‌ها برای ذخیره ارز TON هستند.

ربات تون کوین رایگان کدام است؟

در این مطلب چندین مورد از ربات‌هایی که ارز TON رایگان می‌دهند مانند gamee را معرفی کردیم.

جمع‌بندی

برای کسب تون کوین رایگان روش‌های مختلفی مانند استیک ارز دیجیتال TON در کیف پول‌های مخصوص، شرکت در ایردراپ‌ها، فعالیت در فاست‌های کریتویی، استفاده از ربات‌های تلگرامی، انجام بازی‌های کلیکی شبکه تون و دیگر موارد وجود دارد.

با این حال، همه این روش‌ها امن نیستند و هنگام کار با فاست‌ها، ربات‌ها و ایردراپ‌ها باید مراقب باشید. برای کاهش خطرات بالقوه، بهتر است از یک حساب مجزا از حساب اصلی تلگرام خود استفاده کرده و یک کیف پول جدید و خالی را به وبسایت‌ها یا ربات‌های مورد نظر متصل کنید.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

مینی گیم همستر کامبت بخشی است که به تازگی به این بازی تلگرامی اضافه شده. این بخش متشکل از مجموعه‌ای…

کد مورس همستر امروز ۵ مرداد کلمه FLASH است. برای وارد کردن آن طبق راهنمای زیر عمل کنید. FLASH F:…

راکی رابیت یا راکی ربیت (Rocky Rabbit) یک بازی تلگرامی جدید است که شخصیت اصلی آن یک خرگوش است. دقیقاً…

کمبو کارت همستر کامبت (Hamster Kombat) متشکل از ۳ کارت جدید است که هرروز باید آن‌ها را پیدا کنید تا…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب