Scroll Top
یکی از اعضای تیم انتقال قدرت جو بایدن به‌خوبی ارزهای دیجیتال را می‌شناسد

یکی از اعضای تیم انتقال قدرت جو بایدن به‌خوبی ارزهای دیجیتال را می‌شناسد

گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای آمریکا در زمان باراک اوباما و از جمله افراد آشنا با حوزه ارزهای دیجیتال، مسئولیت بخش سیاست‌های اقتصادی تیم انتقال قدرت جو بایدن را بر عهده گرفته است.

به گزارش «The Block» و به نقل از وال استریت ژورنال، انتظار می‌رود که روز جمعه شاهد ورود رسمی گنسلر به تیم انتقال قدرت جو بایدن باشیم.

بسیاری از طرفداران ارزهای دیجیتال، او را با سمت اخیرش در دانشگاه اِم‌آی‌تی (MIT) می‌شناسند؛ او یکی از اساتید اقتصاد جهانی و از مشاوران طرح نفوذ ارزهای دیجیتال در این دانشگاه است. در زمان تصدی سمت ریاست کمیسیون معاملاتی معاملات آتی، او مسئولیت نظارت بر اصلاح بازارهای مشتقه مالی را که در قانون «Dodd-Frank» و در سال ۲۰۱۰ تصویب شده بود برعهده داشته است.

طبق گزارش‌ها، او اطلاعات جامعی در ارتباط با ارزهای دیجیتال و بلاک چین دارد. به‌عقیده وی، ارزهای دیجیتال نظیر ریپل و اتر همانند ارزهای رایج هستند. او در بخشی از صحبت‌های خود اعلام کرده بود که احتمال دارد این ارزها تحت عنوان اوراق بهادار قرار گیرند.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

این روزها اخبار مسدود شدن اکسچنجها یا مبادله کنندگان ارزهای دیجیتال در چین سر و صدای زیادی کرده و باعث…

پلتفرم معاملاتی InvestFeed که در نیویورک مستقر است، برای اولین بار پلتفرم سهام خود را پایین آورد و  ارز رمزنگاری‌شده را…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب