Scroll Top
بازی لاست داگز (Lost Dogs)

بازی لاست داگز (Lost Dogs)

بازی لاست داگز (Lost Dogs) که همراه با تیم نات کوین توسعه یافته است، یکی از محبوب ترین بازی های تلگرام امروزی است. گیم پلی بازی لاست داگز با اکثر بازی هایی که در تلگرام محبوب هستند متفاوت است. در این بازی می توانید با انجام کارهای روزانه، نات کوین و البته توکن خود بازی یعنی WOOF کسب کنید. برای آشنایی بیشتر با این نوع بازی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بازی لاست داگز چیست؟

بازی لاست داگز چیست؟

بازی لاست داگز یک بازی تلگرامی است که توسط تیم NotCoin ساخته شده است. روند بازی لاست داگز به این صورت است که به کاربران روزی سه کارت نشان داده می شود و از آنها خواسته می شود تا محبوب ترین کارت، کارت کمترین محبوبیت یا کارت متوسط ​​(کارتی که رتبه دوم محبوبیت را دارد) را برای آن روز حدس بزنند. حدس زدن درست کارت هر روز مقداری توکن NotCoin و WOOF برای شما به ارمغان می آورد. البته، اگر اشتباه حدس بزنید، همچنان مقداری WOOF برای شرکت در بازی آن روز به دست خواهید آورد.

مقدار توکن های WOOF که هر روز در بازی به دست می آورید به صورت دوره ای افزایش می یابد. به عنوان مثال، پاداش روز دوم 10% بیشتر از روز اول، پاداش روز سوم 25% بیشتر و در آخرین روز بازی (روز 42) پاداش شما 1000% بیشتر خواهد بود. بنابراین، می‌توانید با ادامه بازی هر روز به روند کسب توکن‌ های WOOF ادامه دهید. در ادامه با نحوه اجرای بازی بیشتر آشنا خواهیم شد.

آموزش بازی Lost Dogs

وارد ربات شوید و بازی را انجام دهید

اول از همه، باید وارد ربات رسمی بازی لاست داگز در t.me/lost_dogs_bot شوید. سپس پس از بررسی دستورالعمل های بازی با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه می شوید. در این صفحه از شما خواسته می شود یکی از سه کارت موجود را انتخاب کنید. نکته مهم این است که تکلیف هر روز در بازی ممکن است با روز قبل یا روزهای بعد متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر امروز از شما خواسته شود که کارت میانگین را حدس بزنید، باید حدس بزنید که کدام کارت، محبوب ترین کارت خواهد بود. یا اگر از شما خواسته شد کارتی که کمترین محبوبیت را دارد انتخاب کنید، باید حدس بزنید که کدام یک از دو کارت دیگر در پایان روز کمترین محبوبیت را خواهد داشت.

وارد ربات شوید و بازی را انجام دهید

با کلیک بر روی فلش های روی کارت ها می توانید هر سه کارت را مشاهده کنید. در نهایت، کارتی را که فکر می‌کنید در پایان روز شما را برنده می‌کند، آشکار کنید و روی دکمه Vote with 1 BONE کلیک نمایید. سپس با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه می‌شوید که انتخابی برای پایان دادن به آن است. اگر از انتخاب خود مطمئن هستید، روی دکمه تایید کلیک کنید؛ این اصلی ترین کاری است که باید هر روز در Lost Dogs انجام دهید. با این حال، راه‌هایی برای افزایش پاداش احتمالی در صورت برنده شدن هر روز وجود دارد، در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

آموزش بازی لاست داگز

بخش BONES

با انجام کارهایی مانند عضویت در کانال تلگرام Lost Dogs در قسمت BONES می توانید WOOF بیشتری دریافت کنید اما کاربرد اصلی این بخش استفاده از تقویت کننده های بازی است؛ یعنی ترفندهایی که در صورت برنده شدن به شما پاداش بیشتری می دهد. به عنوان مثال، می توانید با پرداخت 25 توکن NotCoin، 1 BONES خریداری کنید. اگر استفاده از BONES را به درستی حدس بزنید و برنده شوید، مقدار نات کوین که به عنوان پاداش دریافت می کنید بیشتر از حد معمول خواهد بود. در واقع به هر کاربر فقط یک BONES در روز داده می شود و می تواند آن را به نحوی طبق حدس خود خرج کند؛ بنابراین، هرچه تعداد BONES های بیشتری را به حدس خود اختصاص دهید، پاداش شما بیشتر خواهد بود.

بخش BOONES بازی لاست داگز

بخش پروفایل

در قسمت Lost Dogs Profile می توانید به اطلاعاتی مانند ترجیحات قبلی خود، لینک معرفی برای دعوت دوستان، زمان باقی مانده تا انتشار کارت های بعدی و بخشی برای پیوند کیف پول به بازی دسترسی داشته باشید.

بخش پروفایل بازی لاست داگز

بخش لیگ (league)

در قسمت Lost Dogs game league می توانید سطح خود را در بازی مشاهده کرده و ببینید در بین همه بازیکنان به چه رتبه ای اختصاص یافته اید.

بخش پروفایل بازی لاست داگز

آیا برای بازی Lost Dogs هزینه ای لازم است؟

شما می توانید Lost Dogs را بدون پرداخت هیچ هزینه یا نات کوین بازی کنید و روزانه جوایزی کسب کنید. البته همانطور که گفته شد امکان خرید برخی آیتم های بازی نیز وجود دارد که می تواند پاداش احتمالی شما را افزایش دهد. با این حال باید در نظر داشته باشید که این بازی مبتنی بر حدس و گمان است و هیچ تضمینی وجود ندارد که صرف هزینه برای خرید آیتم های موجود در آن، در نهایت شما را به درآمد برساند؛ بنابراین قبل از انجام هر کاری خطرات را به دقت در نظر بگیرید. به طور کلی توصیه می شود برای دریافت پاداش بیشتر از خرج کردن در بازی خودداری کنید. همچنین، لازم نیست کیف پول را به بازی لاست داگز پیوند دهید.

چگونه توکن لاست داگز را بخریم و بفروشیم؟

توکن لاست داگز، WOOF، در حال حاضر فقط یک دارایی درون بازی است و ارزش خاصی ندارد. بنابراین، تون کوین در شبکه بلاک چین یا صرافی های ارز دیجیتال منتشر نمی شود. برنامه های تیم Lost Dogs برای تاریخ انتشار این بازی یا فرمت توزیع ایردراپ نیز مشخص نیست.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

تون کوین یکی از ارزهای دیجیتال محبوب است که استخراج آن در سال 2022 به پایان می رسد. با داغ…

در دنیای پر سرعت و در حال تغییر فناوری های دیجیتال، امنیت و حریم خصوصی در تراکنش های مالی اهمیت…

وستینگ در ارز دیجیتال یا دوره قفل شدگی به فرایندی اشاره دارد که طی آن دسترسی به توکن ‌ها یا ارزهای…

بازی راکی رابیت (Rocky Rabbit)، یک بازی مبتنی بر تلگرام است که کاربران می توانند با کمک مکانیزم tap-to-earn از…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب