Scroll Top
  • صفحه اصلی
  • اعمال دستور گزارش فیات در نقل و انتقالات رمزنگاری
اعمال دستور گزارش فیات در نقل و انتقالات رمزنگاری

اعمال دستور گزارش فیات در نقل و انتقالات رمزنگاری

خزانه داری ایالات متحده و فدرال رزرو قصد دارند پول مورد استفاده تحت قانون رازداری بانکی را بازتعریف کنند و هدف آن گنجاندن ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال در الزامات گزارش جدید است.

آژانس های فدرال برتر در ایالات متحده برای اصلاح معنای پول برای سخت تر کردن الزامات گزارش دهی در مورد موسسات مالی برای تراکنش های ارزهای دیجیتال داخلی و فرامرزی ، متحد می‌ شوند ، وزارت خزانه داری ایالات متحده (DOT) دستور کار نظارتی شش ماهه ای را در اوت منتشر کرد ، تلاش فدرال برای یکسان کردن زمینه بازی نظارتی برای ارزهای دیجیتال و ارزهای سنتی فیات است ، شورای حکام سیستم فدرال رزرو (FRS) و شبکه اجرای جرایم مالی (FinCEN) قصد دارند در معنای پول مورد استفاده در قانون رازداری بانکی (BSA) تجدید نظر کنند.

طبق دستور جلسه نیز ، آژانس ها در نظر دارند که پیشنهاد تجدیدنظر شده اطمینان حاصل کند که قوانین در مورد تراکنش های داخلی و فرامرزی مربوط به ارز مجازی قابل تبدیل ، که یک وسیله مبادله مانند ارز رمزنگاری شده است که یا دارای ارزشی معادل ارز است ، اعمال می‌شود ، به عنوان جایگزینی برای ارز عمل می کند ، اما فاقد وضعیت ارز قانونی است ، با این حال این پیشنهاد همچنین الزام گزارش‌دهی را به دارایی های دیجیتالی با وضعیت مناقصه قانونی ، از جمله ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) گسترش می‌دهد.

توصیه ها به دنبال گسترش فراتر از دستورالعمل های تعیین شده هستند و نه تنها در مورد جرایم ارتکابی با هوش مصنوعی ، بلکه برای هر جنایتی که با کمک یا همراهی الگوریتم های ساده انجام می شود ، اعمال می شود.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

الکس کروگر (Alex Krüger)، اقتصاددان برجسته، در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب Unchained Podcast اظهار داشت که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری…

با نزدیک شدن به زمان احتمالی اعلام کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا، تحلیلگران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال به…

پروژه Mpeppe که ادعا می‌کند خدماتی ترکیبی از شرط‌بندی، میم کوین و دیفای ارائه می‌دهد، متهم به اجرای یک طرح…

کمبو کارت های جدید همستر کامبت برای امروز شنبه ۱۰ شهریور از این قرار هستند: کارت یک: Two factor authentication…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب