Scroll Top
ایردراپ CEX

ایردراپ CEX

صرافی CEX یکی از صرافی های پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال است که اخیرا از طریق تلگرام، ایردراپ CEX را برای کاربران خود راه اندازی کرده است. ایردراپ روشی محبوب برای تشویق و پاداش دادن به کاربران برای شرکت در فعالیت‌های مختلف در دنیای رمزنگاری است. تلگرام از ایردراپ CEX به عنوان ابزاری برای توزیع توکن های رایگان برای کاربران خود استفاده می کند. علاوه بر جاستین سان که حساب توییتر CEX را در CEX airdrop دنبال کرد، Coinmarketcap، Tron، Alchemy Pay، Develocity و Baby Doge نیز اخیرا حساب توییتر CEX را دنبال کرده اند. این موارد به وضوح اعتبار ایردراپ CEX را نشان می دهد اما چگونه می توان از این ایردراپ کسب درآمد کرد؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

ایردراپ CEX چیست؟

ایردراپ CEX چیست؟

پروژه جدید و بسیار قابل اعتماد CEX متعلق به صرافی بریتانیا CEX.IO یکی از جذاب ترین گزینه ها برای کاربران است. این صرافی که سابقه ۱۱ ساله دارد توکن خود را به صورت ایردراپ از طریق تلگرام ارائه می کند. ایردراپ این پروژه کاملا معتبر است و کانال آن بعد از ایجاد، تیک آبی دریافت کرد. از نکات مثبت این پروژه می توان به پیگیری جاستین سان که در پشت صحنه شبکه TRON و توکن TRX قرار دارد و یکی از افراد موفق و مرموز دنیای ارز دیجیتال است، اشاره کرد.

علاوه بر این، برنامه صرافی CEX بیش از یک میلیون بار در Google Play دانلود شده است. این پروژه با ویژگی ها و پیشرفت های بیشتر نسبت به نات کوین، قطعا گزینه ای جذاب و ارزشمند برای استفاده است. نکته قابل توجه این ایردراپ این است که در 24 ساعت اول راه اندازی به بیش از 1 میلیون کاربر رسید که بیشتر از NotCoin است و یک رکورد محسوب می شود.

روش شرکت در ایردراپ CEX

برای شرکت در این ایردراپ و کسب درآمد دلاری باید یک سری مراحل را طی کنید.

ابتدا برای دریافت توکن های رایگان ایردراپ CEX کافیست وارد ربات تلگرام شوید. به خاطر داشته باشید که چندین بخش مختلف برای کسب درآمد از این ایردراپ وجود دارد که عبارتند از:

  • Tap: مانند نات کوین، باید ضربه بزنید و امتیاز جمع کنید اما یک دکمه claim اضافی وجود دارد که هر صد کلیک یک claim را فعال می کند. در ادامه به توضیح این قسمت می پردازیم.
  • Tasks: یک سری وظایف دارد که اجباری نیستند اما از آنجا می توانید امتیازهای زیادی کسب کنید.
  • Farm: شما باید هر سه ساعت یکبار به این بخش مراجعه کنید و دکمه شروع Farm را فشار دهید. ربات به طور خودکار تعدادی سکه برای شما جمع آوری می کند.

آموزش ایردراپ CEX

در مرحله اول باید با استفاده از لینک بازی وارد ربات تلگرام شوید.

وارد شدن به ایردراپ CEX

در مرحله بعد باید روی دکمه START کلیک کرده و شروع به کار کنید. پس از زدن دکمه start باید گزینه LUNCH را انتخاب کرده و وارد بازی شوید.

کلیک بر روی استارت و شروع بازی CEX

با کلیک بر روی LUNCH کادری برای شما ظاهر می شود تا ایمیل خود را وارد کنید. سپس دکمه CONTINUE را بزنید و وارد بازی شوید.

انتخاب گزینه LUNCH برای ایردراپ CEX

مانند ایردراپ نات کوین، برای دریافت ارز باید روی صفحه کلیک کنید و سپس دکمه CLAIM را چند صد بار فشار دهید تا توکن های شما را جمع آوری کند. در نهایت، زمانی که مراحل بالا را دنبال کردید، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد و برای جمع آوری توکن های بیشتر باید تمام مراحل را تکرار کنید.

کسب ایردراپ CEX

روش های دریافت کوین بیشتر در ایردراپ CEX

  • ورود به ربات تلگرام CEX.IO
  • ثبت نام در مینی اپلیکیشن ربات در تلگرام
  • دریافت توکن با ضربه زدن
  • اجرای فارم برای دریافت توکن های بیشتر
  • دعوت از دوستان تا 100 نفر
  • انجام ماموریت های آماده
  • در Cex.io ثبت نام کنید
  • برنامه CEX.IO را نصب نمایید
  • به کانال تلگرام CEX.IO بپیوندید
  • صفحه CEX.IO را دنبال کنید
  • دنبال کردن CEX.IO در فیس بوک
  • دنبال کردن صفحه CEX.IO در اینستاگرام
  • ریتوییت کردن پست های CEX.IO

بررسی آینده ایردراپ CEX

بازی CEX مانند سایر ایردراپ های تلگرام در حال حاضر در مرحله ماینینگ قرار دارد و به همین دلیل نمی توان آینده آن را با قطعیت پیش بینی کرد اما نکاتی وجود دارد که پتانسیل بالا و ارزش قابل توجه این پروژه را نشان می دهد:

  • حمایت نهنگ های بازار ارز دیجیتال: حمایت نهنگ ها یا سرمایه گذاران بزرگ در دنیای ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. این حمایت می تواند به افزایش نقدینگی، افزایش قیمت و جلب توجه سایر سرمایه گذاران به پروژه کمک کند. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد نهنگ‌ها از بازی CEX حمایت می‌کنند و این می‌تواند نوید خوبی برای آینده این پروژه باشد.
  • شفافیت پروژه: شفافیت یکی از عوامل کلیدی در جلب اعتماد سرمایه گذاران است. تیم سازنده بازی CEX تاکنون اطلاعات و بروزرسانی های مختلفی در مورد این پروژه ارائه کرده است که نشان دهنده تعهد آنها به شفافیت و پاسخگویی است.
  • پتانسیل کسب درآمد: بازی CEX به کاربران خود اجازه می دهد تا با جمع آوری توکن های CEXP و شرکت در سایر فعالیت های درون بازی درآمد کسب کنند. این ویژگی می تواند انگیزه خوبی برای جذب کاربران جدید و حفظ کاربران فعلی ایجاد کند.
  • انجمن فعال: بازی CEX دارای یک جامعه کاربری فعال و پرشور است. این نشان دهنده علاقه و تعهد کاربران به پروژه و پتانسیل آن برای رشد آینده است.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

آوالانچ جزو بهترین بلاک چین های لایه اول بوده که تاکنون توانسته است میزبان توکن های خاص و دارای پتانسیل…

صرافی CEX یکی از صرافی های پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال است که اخیرا از طریق تلگرام، ایردراپ CEX را برای کاربران خود…

قبلاً در مورد سیستم‌ های وام دهی دیفای و مزایای آن صحبت کرده‌ایم اما هنوز یک شکاف در سیستم وام‌…

بخش انرژی ممکن است در بسیاری از زمینه ها مشکلات یا اختلالات مختلفی را تجربه کند. برخلاف آنچه اکثر مردم…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب