Scroll Top
ایردراپ DOGS

ایردراپ DOGS

احتمالاً نام ایردراپ DOGS را شنیده اید که بسیاری از کاربران تلگرام آن را یکی از ساده ترین ربات های تلگرام می دانند. این ربات نیز مشابه با سایر ربات های تلگرام، زمینه را برای کسب درآمد دلاری کاربران فراهم کرده است. ربات داگز یکی از جدیدترین میم کوین های موجود در بازار است و در زمان نگارش این مقاله ارزش هر واحد هنوز مشخص نیست. تیم پروژه در تلاش است تا از تعامل کاربر برای رشد TokenDogs استفاده کند. ایردراپ داگز به زودی عرضه می شود و شما می توانید با گوشی خود، ایردراپ داگز را دریافت کنید. ایردراپ DOGS، به همه کاربران تلگرام صرف نظر از پرمیوم بودن یا نبودن تلگرام، تعلق می گیرد. از این رو در این مقاله ابتدا سعی می کنیم ربات DOGS را شرح دهیم و سپس به شما توضیح می دهیم که چگونه با چند کار ساده درآمد دلاری کسب کنید.

ربات داگز چیست و چگونه کار می کند؟

آشنایی با ایردراپ DOGS

DOGS یک ارز دیجیتال بومی است که انتظار می رود از اکوسیستم Dogs پشتیبانی کند. این توکن غیرمتمرکز برای افزودن ارزش به پروتکل خود طراحی شده است و به شدت بر تعامل و توسعه جامعه تمرکز دارد. نام این پروژه از سگ خانگی پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام الهام گرفته شده است. این توکن در حال حاضر کاربرد قابل توجهی در خارج از شبکه Dogs ندارد و می توان آن را با ارزهای دیجیتال دیگری که از آن به عنوان یک جفت معاملاتی پشتیبانی می کنند مبادله کرد. به طور کلی، این پروژه توسط یک تیم اختصاصی و جامعه رو به رشدی از کاربران پشتیبانی می شود.

آیا کسب ایردراپ داگز رایگان است؟

بله، هر کسی می تواند در ایردراپ DOGS شرکت کند. این رویداد برای تمامی کاربران تلگرام اعم از جدید یا قدیمی آزاد است. برخلاف سایر ایردراپ‌ ها، هیچ معیار واجد شرایطی برای رویداد توزیع توکن وجود ندارد.

روش دریافت ایردراپ DOGS

تیم Dogs یک رویداد توزیع توکن را اعلام کرد که در آن به طور رسمی ارز دیجیتال DOGS را راه اندازی خواهند کرد. این ارز دیجیتال برای تمامی کاربران تلگرامی که برای دریافت جوایز ثبت نام کنند، عرضه خواهد شد. فعال ترین کاربران، بیشترین توکن را دریافت خواهند کرد.

آموزش مرحله به مرحله دریافت ایردراپ DOGS

برای راه اندازی ربات DOGS، کافی است لینک dogshouse_bot@ را وارد کرده و روی open کلیک کنید تا وارد صفحه ایردراپ شوید. به یاد داشته باشید که باید نام کاربری را برای حساب کاربری خود انتخاب کرده باشید، در غیر این صورت ربات به درستی کار نخواهد کرد.

بایستی مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه ای که باز می شود، روی دکمه آبی Wow, Let’s goضربه بزنید.

شروع بازی ایردراپ DOGS

2. منتظر بمانید تا حساب شما توسط ربات بررسی شود و با مشاهده 4 خط آبی روی Continue ضربه بزنید.

تایید و کلیک بر روی ادامه بازی ایردراپ DOGS

3. اکنون سن اکانت تلگرام شما نمایش داده می شود و باید در این صفحه و صفحه بعدی Continue را فشار دهید.

ادامه روند بازی ایردراپ داگز

4. در این مرحله، مراحل ثبت نام شما تکمیل شده و توکن های DOGS که با توجه به مدت حضور در تلگرام به شما داده شده است در بالای صفحه نمایش داده می شود.

هنگامی که وارد ربات Dogs می شوید، 3 صفحه را مشاهده می کنید که می توانید از نوار پایین صفحه به آنها پیمایش کنید. صفحه اول یا صفحه اصلی جایی است که امتیاز شما نمایش داده می شود. در صفحه دوم یا Leaderboard می توانید رتبه خود را در بین بازیکنان دیگر و بهترین کاربران را ببینید. صفحه آخر مربوط به Friends است که می توانید لینک دعوت خود را دریافت کرده و دوستانی که با لینک شما به بازی پیوسته اند را ببینید.

نحوه اتصال ربات داگز به کیف پول

نکته قابل توجه این است که شما می توانید با اتصال ربات داگز به کیف پول یکی از اولین کسانی باشید که این توکن را دریافت می کنید. برای انجام این کار، ابتدا تون کیپر نگهدارنده را نصب کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

1. روی Connect Wallet در بالای صفحه ضربه بزنید.

اتصال کیف پول به ایردراپ DOGS

2. یکی از مقادیر ولت پیشنهادی را انتخاب کنید، برای مثالTonkeeper 

انتخاب نوع کیف پول در ایردراپ داگز

3. رمز عبور خود را وارد کنید.

4. سپس اتصال کیف پول را تایید کنید. اتصال کیف پول خود به RobotDogs به همین راحتی است.

چه کسی می تواند در ایردراپ DOGS شرکت کند؟

هیچ معیار و شرایط خاصی برای ایردراپ توکن داگز وجود ندارد. هر کاربر تلگرام می تواند به این ربات بپیوندد و امتیاز خود را جمع آوری کند. فقط افرادی که حساب های قدیمی دارند امتیاز بیشتری دریافت می کنند زیرا Dogs با توجه به سن حساب کاربری به شما توکن می دهد. خوشبختانه توکن ها در شبکه TON منتشر خواهند شد؛ بنابراین می توانید از کیف پول های دیجیتالی مانند ToneKeeper برای برداشت سهم خود استفاده کنید. توصیه می‌کنیم کانال‌ ها و گروه‌ های داگزهای مختلف را در فضای مجازی دنبال کنید تا بتوانید به سرعت از دریافت ایردراپ داگ مطلع شوید و نسبت به بررسی ارزش سهام خود اقدام کنید.

زمان عرضه توکن Dogz

متأسفانه، در زمان نگارش این مقاله، تاریخ دقیقی برای راه اندازی توکن داگز هنوز در نظر گرفته نشده است. با این حال، این احتمال وجود دارد که در این ماه اتفاق بیفتد و توکن داگز در بزرگترین صرافی‌ های بین‌المللی مانند بایننس، کوین بیس و غیره فهرست شود.

توکن داگز چقدر ارزش دارد؟

قیمت توکن DOGS

در حال حاضر نمی توان به این سوال پاسخ قطعی داد زیرا قیمت توکن داگز با توجه به بحث عرضه و تقاضا بالا یا پایین می رود. با این حال، قیمت ارز دیجیتال Dogz در زمان راه اندازی احتمالاً در خوشبینانه ترین حالت 1 سنت خواهد بود. با این حال، این نظر فقط یک تخمین است و هزینه ایردراپ داگز ممکن است کمتر از یک سنت یا حتی بیشتر باشد.

آیا این توکن ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

از آنجایی که کاربر به خود زحمت نمی دهد که توکن را به طور عمومی به دست آورد، احتمالاً ارزش توکن Dogs از نظر احساسی افزایش می یابد و پس از مدت زمان نامعلومی، این هیجان ناگهان کاهش می یابد و ارزش توکن Dogs نیز کم می شود. از دیدگاه روانشناسی اقتصادی، اگر صاحب یک محصول خاص برای به دست آوردن آن زحمتی به خود ندهد، به این معنی است که تمایلی به نگهداری آن برای مدت طولانی نشان نمی دهد. از این رو اگرچه بحث و جدل های زیادی پیرامون ربات داگز به وجود آمده است اما حداقل در حال حاضر و با توجه به بررسی مستندات، سرمایه گذاری بلندمدت در ارز داگز موجه تلقی نمی شود، هرچند استفاده کوتاه مدت از داگز قابل استقبال است.

اشتراک گذاری

پست های مرتبط
Clear Filters
پست های توضیه شده
Clear Filters
Clear Filters

آوالانچ جزو بهترین بلاک چین های لایه اول بوده که تاکنون توانسته است میزبان توکن های خاص و دارای پتانسیل…

صرافی CEX یکی از صرافی های پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال است که اخیرا از طریق تلگرام، ایردراپ CEX را برای کاربران خود…

قبلاً در مورد سیستم‌ های وام دهی دیفای و مزایای آن صحبت کرده‌ایم اما هنوز یک شکاف در سیستم وام‌…

بخش انرژی ممکن است در بسیاری از زمینه ها مشکلات یا اختلالات مختلفی را تجربه کند. برخلاف آنچه اکثر مردم…

Clear Filters
مارا دنبال کنید
پست های منتخب